Jump to content
Sign in to follow this  
Anonym bruker

Presentasjon av gravide Harstad-jenter

Recommended Posts

Anonym bruker

Hva med en presentasjon av gravide Harstad jenter?

Fortsetter under...

~emin~ og Lillingen april-10

Jeg er 25, gift og har en datter på snart 5. Har ikke vært på treff enda siden jeg er så kort på vei, men jeg kommer etter hvert. :o)

maibeibi ;)

Er 23, samboer og har en gutt på snart 2,5. Er i trettende uke.

Guest

Hei!

Er 25 år, gift og har en sønn på 4 år som blir storebror snart. Har termin 11. des, men pga tverrleie blir det muligens keisersnitt i neste uka. Spennende!

Jobber til vanlig som sykepleier. Vi bor i Dalsletta.

Har ikke vært på treff til nå, skal prøve å skjerpe meg. Blir vel DiB-treff på meg i stedet.

Lykke til alle sammen!

Lykkeliten-74

Jeg er en jente på 32, gravid med mitt første knøtt i uke 26.

pmpia

Hei:) 24 år, samboer, og har en sønn på 5 år. Har termin 1.des og e veldig fødeklar nu:-)

Annonse

Anonym bruker

hei! Harstad-jente på 25 år, samboer, har en sønn på snart 5 år, en datter på 8 mnd, gravid i 13.uke. har ikke vært på treff, men håper på å få d til i løpet av svangerskapet.

Anonym bruker

Hei.

Jeg bor i Harstad og venter barn i juli. Er samboer og har to barn fra før. Gleder meg til jeg kan gå på treff!

Gulan, gullet og gullklumpen

heii:)

bor litt utfor harstad, men vil gjerne være med på treff etterhvert. Er 23 år, samboer og venter vår første i juni.

Cille Med To Søte Små Gullunga

Heihei!

E i mitt andre svangerskap no. Har en nydelig sønn på 2 1/2 år som syns det e stort å ska bi storebror! E forøvig forlova å ska gifte mæ den 25 august 2007. ;P Så næste år bi et BRA år. ;)

Har akkurat kjøpt hus. Bi bergsengramp av gullungan vårres. ;o)

Har ikkje fått vært på di to siste træffan, men ska skjærpe mæ. ;) Så kanskje vi sees?

Hilsen

mamisoon

heia dåkker! e 21 år, har samboer og bor på stangnes.. har termin i april æ. e ny på det her, men ka det er slags møter dere snakker om?

mars 2007

Er gravid med nr 3, har 2 gutter på 2 og 5 år. Har vært på treff et par ganger, skal ha neste treff på Gründer torsdag 14/12 kl 20

Er det flere som har termin i mars/april?

Vi bor på Gangsås

Elinemor1

Hei!

Æ e gravid i 5 mnd å har termin 20 april. E singel (ja, sånn går det), i full jobb å bor i Harstad :-) Skal komme mæ på BIM-treff ætter jul :-)

Annonse

Krolla og Theodor

Er 31 år, samboer med en kjekkas på 35 - vi venter vårt første barn i august (!leeeeenge til!). Skal nå se om lille kryp holder seg fast så vil jeg dukke opp på bim-treff over nyttår

Altiboks

Hei!

Æ e 21 år, gift og vente mitt andre barn i slutten av august 07. Fra før av har æ en sønn på snart 3 år:)

mamisoon

Hei elinemor! gøy å se fler harstadjenter med termin i april... er du gammel da?

Elinemor1

Heia Mamisoon!

Æ e 29 år :-) Du da?

mamisoon

21... tenkte æ å skulle komme på BIM-treff nå i januar,men var litt usikker. litt sjenert da vettu =)

*Manuella*

Grattis (h)ilder :0).. Håper alt e bra me dæ...

Ser jo at jeg har glemt å pressentere meg.

Jeg har 2 barn fra før av ei pia født nov - 04 en gutt født jan- 06

Barn nr 3 ikke planlagt akkurat men er hjertelig velkommen i vår familie uansett. Gleder oss masse, termin i slutten av februar. Men har ingen tro på at jeg går så lenge, den som venter får se :0).. kjem når den kjem..

*Manuella*

Åsså glemte æ å si at æ e 27 år.

babylove :)

heia alle gravide :) æ e 27 år å venter mitt tredje barn.har ei jenta og en gutt...så e litt spent på ka neste blir.men e like velkommen uannsett ka d e :) skal på ul i morra,e sååååååå spent. klem fra gravida.

Guest

Hei. Æ e 25, gift og venter vårt først barn i februar. Har ikke vært på treff enda, og nå begynner det jo å haste om æ skal få mulighet i løpet av dettan svangerskapet

Anonym bruker

Jeg bor i Harstad, er 29 år og har termin i september. Det er så lenge til at jeg holder meg anonym enda en stund...men regner med å komme på treff om noen uker :)

Cloudberry

Hei alle sammen! Jeg er 25 og venter mitt første barn. Veldig spennende. Bor i Harstad for tiden,men er ikke opprinnelig herfra. Har termin 30 juni.

Tvillingmamma til 3 gull

Heisann :o)

Æ e 30 år og har ei datter på 1,5år og har foreløpig termin sept/okt. Så ei fersk spira. Håpe å komme mæ på treff om nån mnd :o)