Gå til innhold

Presentasjon av gravide Harstad-jenter


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 25, gift og har en datter på snart 5. Har ikke vært på treff enda siden jeg er så kort på vei, men jeg kommer etter hvert. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Er 25 år, gift og har en sønn på 4 år som blir storebror snart. Har termin 11. des, men pga tverrleie blir det muligens keisersnitt i neste uka. Spennende!

Jobber til vanlig som sykepleier. Vi bor i Dalsletta.

Har ikke vært på treff til nå, skal prøve å skjerpe meg. Blir vel DiB-treff på meg i stedet.

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei! Harstad-jente på 25 år, samboer, har en sønn på snart 5 år, en datter på 8 mnd, gravid i 13.uke. har ikke vært på treff, men håper på å få d til i løpet av svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

heii:)

bor litt utfor harstad, men vil gjerne være med på treff etterhvert. Er 23 år, samboer og venter vår første i juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

E i mitt andre svangerskap no. Har en nydelig sønn på 2 1/2 år som syns det e stort å ska bi storebror! E forøvig forlova å ska gifte mæ den 25 august 2007. ;P Så næste år bi et BRA år. ;)

Har akkurat kjøpt hus. Bi bergsengramp av gullungan vårres. ;o)

Har ikkje fått vært på di to siste træffan, men ska skjærpe mæ. ;) Så kanskje vi sees?

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia dåkker! e 21 år, har samboer og bor på stangnes.. har termin i april æ. e ny på det her, men ka det er slags møter dere snakker om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gravid med nr 3, har 2 gutter på 2 og 5 år. Har vært på treff et par ganger, skal ha neste treff på Gründer torsdag 14/12 kl 20

 

Er det flere som har termin i mars/april?

Vi bor på Gangsås

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Æ e gravid i 5 mnd å har termin 20 april. E singel (ja, sånn går det), i full jobb å bor i Harstad :-) Skal komme mæ på BIM-treff ætter jul :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 31 år, samboer med en kjekkas på 35 - vi venter vårt første barn i august (!leeeeenge til!). Skal nå se om lille kryp holder seg fast så vil jeg dukke opp på bim-treff over nyttår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis (h)ilder :0).. Håper alt e bra me dæ...

 

Ser jo at jeg har glemt å pressentere meg.

Jeg har 2 barn fra før av ei pia født nov - 04 en gutt født jan- 06

Barn nr 3 ikke planlagt akkurat men er hjertelig velkommen i vår familie uansett. Gleder oss masse, termin i slutten av februar. Men har ingen tro på at jeg går så lenge, den som venter får se :0).. kjem når den kjem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia alle gravide :) æ e 27 år å venter mitt tredje barn.har ei jenta og en gutt...så e litt spent på ka neste blir.men e like velkommen uannsett ka d e :) skal på ul i morra,e sååååååå spent. klem fra gravida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Æ e 25, gift og venter vårt først barn i februar. Har ikke vært på treff enda, og nå begynner det jo å haste om æ skal få mulighet i løpet av dettan svangerskapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Harstad, er 29 år og har termin i september. Det er så lenge til at jeg holder meg anonym enda en stund...men regner med å komme på treff om noen uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei alle sammen! Jeg er 25 og venter mitt første barn. Veldig spennende. Bor i Harstad for tiden,men er ikke opprinnelig herfra. Har termin 30 juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :o)

Æ e 30 år og har ei datter på 1,5år og har foreløpig termin sept/okt. Så ei fersk spira. Håpe å komme mæ på treff om nån mnd :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...