Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm, høres ut som om det må bli et treff i Trondheim, for alle trønderfans! I Brattørgata e det ingenting lenger, 3B også borte. Så da er det bare "bruktkjærringloftet" igjen på oss gamlinga (Monte Cristo som no hete Harmans Salonger....fint ska det vær), ha, ha.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda!!! I Brattøragata holder vel det eminente utestedet Cherrox til!?!!!!!!!! Har fått en en 5-er på Dagbladets utelivsbarometer og er veeeeldig bra ;-) Særdeles hyggelige eiere i hvertfall ;-)))))))))))))))))))))

Er ikke jeg snill med lillebroren min, eller ... ;-) Men selv var jeg av de som "bodde" på Bajazzo sånn fra 1989 - 1993. Og har vel knapt vært ute på byen i Trondheim siden...

Skrevet

Er det broren din som eier det?

Kan vi ikke ta oss en tur til Trondheim snart da jenter???

Det hadde vært utrolig morsomt:-))))

Skrevet

Vel, jeg er halvt trønder - har en mor som er fra der, men har aldri bodd der da. Også ikke minst så er min samboer fra Nord-Trøndelag.

Ja Gla-mor, Trøndelag er såi utrolig mye mer enn bare Trondheim:-)

Skrevet

Broren min og en kompis av han. Han spiller i band og er liksom familiens kreative alibi ;-) Mens mamma fortsatt bekymrer seg for hva han skal bli når han blir stor...

Er i Trondheim rett som det er vi da, så jeg tar gjerne Trondheimstur. Bør jo hjelpe de der oppe i å dra i gang skikkelige modenmammatreff ;-) Karomamma kan jo dra på turne dit og så kan vi være med som groupies.. Ha, ha!

Skrevet

Moren til broren min er trønder og bor i Östersund... teller det???? (Farsan er fra Jämtland)... Det betyr jo at jeg nesten er trønder da???:-))

Skrevet

Hvis du er nesten trønder så betyr det vel at du er nesten norsk også???

For du er litt svensk også, ikke sant?

Skrevet

Min far er fra Jämtland og min mor er finsk... Jeg bor sammen med en danske (pappan til Thyra)... Har en halvt norsk bror..(som min far fikk som umoden 23 åring)... Har tre barn med en helnorsk mann.....

Men passet er i hvertfall svenskt:-))... Men hva jeg blir.... Tja... nordisk kanskje???

Skrevet

Nordisk er helt greit :o)

Skrevet

Men for tiden så snakker jeg svorsk...:-)...

Skrevet

Født på Levanger, jeg da, tonetroll =)

Men har hele mormor og morfar-siden fra nordland, og føler derofr at Nordland eier en del av meg også.

Skrevet

Her blir det mye blandings altså:-) Mine besteforeldre på farssiden var amerikanske statsborgere, foreldrene mine fra det blide sørland, jeg født i Østfold......hvem er jeg egentlig?

Skrevet

Yes, bli rmed på treff i Trondheim!!! Vi skal faktisk spille der neste høst. Tror ikke det er booket ennå, men ellers kan vi jo dra og høre på broren din, Gummelillan. Eller?

Skrevet

Da skal jeg jammen ta meg en tur jeg også! God tid til å planlegge da

:-) Håper igrunn på en tur eller to før det også:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...