Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes jeg har lest at opptil flere av dere har relasjoner til trivelige Trøndelag? Selv er er jeg fra Trondheim, men flyttet til Østlandet for 12 år siden.

Hvem er fra/bor i/ har kjæreste fra/ har studert i etc. Trøndelag?

Å hei å hei å hei å hå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker Trondheim:-)) Teller det at jeg faktisk møtte sambo der, selv om han er Møring?

Snakk om å bli lurt;-) Trodde jeg fant en trønder og så prrrraterr hann sånnn;-))

Skrevet

Æ e trønder æ å =)

(utflytta Trondhjæmmer)

Skrevet

Født i Kristiansund og tråkket barneskoene på Nordmøre, men ungdomstida i Trondheim, ja! Av de få her inne sikkert som kan skryte av at jeg har spilt på Rosenborg... He, he, skolelaget da selvsagt ;-))))

Skrevet

Var student der i åra rundt tusenårsjubileet, fin by, men frykteleg glatt! :-)

Skrevet

Eh...? Ned Brobakken det da?? Må ha brodder vet du pappagrei!

Skrevet

Relasjoner til Trøndelag?

Det er jo ett fylke som må passeres på vei "heim" da.

Skal forresten opp til Trondheim i neste uke. Jobbe, jobbe, jobbe samt besøke min eldste niese. Det blir kos :o)

Skrevet

ned thaulowbakken vel! Brodder er for gæmliser! ;-p

Skrevet

Jeg har vært på kortur dit for hundreogørtiårsiden:):):)

Skrevet

Trønder her å, æ e fra Værdal'n (men e itj lottomillionær fordet, sjø). Bor i Trondheim no, flott by.

Men husk at Trøndelag e itj berre Trondheim og Rosenborg.... Masse fin natur i hele Trøndelag, fine byer og fjell og fjord. Og så e det itj alle trønderan som har bart, kjenne ingen med bart æ (bortsett fra nån damer da, hi, hi).

Skrevet

Men vi fjerne den med voks med jevne mellomrom ;-)

Skrevet

æ e nordlæning æ

kors'n e det me dæ

e du fostra opp på tørrfesk sånn som æ?

e du freidg og kaijn spøtt

like du alt som e sprøtt

rei rei rei rei rei rei rei rei rei rei rei reeei

:-)

men familie i nordtrøndelag, det har jeg!

Skrevet

Au, au, det e jo kjempevondt! Nei her brukes høvel og saks.

Skrevet

Har endel slekt i Levanger.... men med nordnorske aner på begge sider er jeg vel mere flaska opp på tørrfesk, torsketunger og kleppmelk enn jeg er på karsk.... Men så godt som hver eneste sommer kjøres Trøndelag gjennom på vei til paradiset på jord... VESTERÅLEN!!!!!!!

Skrevet

Å Tonetroll nå liker jeg deg ekstra godt :o)

Min far kom fra Vesterålen og det er bare fantastisk vakkert der!

Nye flottere enn i Lofoten etter min mening.

...hjem, hjem langt mot nord......

Skrevet

Jeg har vært god i farta på Bajazzo en gang. Teller det....?

Skrevet

Sikkert, men Bajazzo e stengt no (ette at du va der, eller?).

Hiver meg på nordlendingsbølgen, for jeg er født i Harstad, bodde i Sortland og Evenskjær til jeg var 5 år før jeg ble Verdaling. Og min elskede samboer er nordlending og har alle de egenskapene som det medfører.....

Skrevet

Karomamma,

det har jeg også vært.........fniiis.........har til og med minner etter det ennå....Dancing Queen.....Det var jo slik der at det skulle danses oppe på noen platåer....der ble jeg forsøkt dratt opp av noen, men strittet imot og fikk slått skinnleggen noe så skikkelig at jeg faktisk har hakk inn i beinet!!! Vel var jeg i farta, men danse oppe på det forbaska platået, nei det skulle jeg altså ikke ;-)

Skrevet

He he Attpåklatten, moro på Bajazzo ja... Husker at hele Rosenborg var der også. Har vært på Frakken også, og der sang jeg til og med (såvidt jeg kan huske, men jeg er ikke helt sikker.....)

Og forresten Gla-mor: Bajazzo måtte ikke stenge pga meg. Det var Club 4, det. Ha ha ha!!

Skrevet

Hi hi, Frakken ja.......har vært innom der også jeg:-) Men hadde vel mer hang til å slenge inn i Brattørgata jeg da ;-) Nemlig en viss nevnt møring som jobbet på et utested der i helgene:-)) Hi hi....

Skrevet

Du dritgrei, er ikke du altfor ung til å huske den sangen ? c",)

Skrevet

Jeg hang også mye i Brattørgata, men jeg tror det var ved siden av Attpåklattens hang-out. Brukte å drikke billig vin på mandager og billig øl på tirsdager (tror jeg det var) på 3B, men jeg var ikke i nærheten av å være så rocka som det øvrige klientellet.

Skrevet

He he, var på 3B et par ganger med ei kjemperocka venninne fra Trondheim, men de så jo like ut alle der inne!!! Alle hadde langt, svart hår og svarte klær.......vart næsten skræmt ja;-) Holdt nok til noen skritt lenger borti gata jeg ja;-)

Skrevet

neida reveenka... jeg er ikke for ung til noe som helst....

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...