Gjest Skrevet 15. november 2006 #26 Skrevet 15. november 2006 Da må jeg spørre deg KJÆRE ANONYM. Synes du at det hadde vært bedre at jeg tok abort?? Og hva vet du egentlig om meg som mamma? Og jeg spør deg ærlig og åpent: Hva har du egentlig imot meg? Er det noe jeg har gjort/sagt som plager deg så Bring It On!! Det blir bare LITT for feigt å gjemme seg bak den knappen, men du er vel ikke annet enn en babysyk misunnelig 14-åring som ikke har annet å gjøre enn å bruke tiden din på å plage andre.
*ønsker nr 2* Skrevet 15. november 2006 #27 Skrevet 15. november 2006 må bare skrive her, selvom det er noen mnd til jeg hører til her.. hvorfor være så negative mot denne sterke jenta?? det er ikke hennes feil at ho har blitt gravid igjen, men å beholde, å få to barn så utrolig tett det er utrolig beundringverdig av henne jeg er selv like gammel som 87_jenta, og skal ha mitt første barn snart. og jeg vet ærlig talt ikke om jeg hadde takla den utfordingen ho har fremover, så jeg synes denne jenta er noe å beundre!!! ville bare si det jeg
Tredjemann på vei :D Skrevet 15. november 2006 #28 Skrevet 15. november 2006 veldig vanskelig å tenke på å ta abort uansett synes jeg så jeg ville nok valgt å beholde nr.2 jeg også i samme situasjon. men jeg er likevel fryktelig glad for at jeg ikke har blitt gravid igjen enda da. (1 år siden førstemann kom.) personlig ville jeg nok ha passet veeeeldig godt på å bruke prevensjon (gjerne både piller og kondom) etter en sånn dramatisk start på mammarollen. nå vet jo ikke jeg hva dere evt. brukte elr ikke brukte, men jeg hadde nok gjort mitt beste for å unngå å havne i deres situasjon... men likevel, lykke til:) det meste går bra når man er bestemt på at det skal gå bra!
Gjest Skrevet 16. november 2006 #29 Skrevet 16. november 2006 Punkt 1; møkka anonym! (jada, usaklig, men akk så sant) Punkt 2; det KAN skje den beste akkurat det, heldig er faktisk den unge damen som er så fertil! Mange som misunner henne det. Punkt 3; er da for heiteste lov å ha sex selv om man har fått barn vel???? Kan bli flere av sånt sist jeg sjekket... Alle de beste ønsker til dere fremmover, spesielt til lille Nora! Har fulgt med deg hele veien med unntak av 4 dager på barsel:) Godt å høre ting går fremover (i dobbel forstand:p)
Gjest Skrevet 16. november 2006 #30 Skrevet 16. november 2006 Tusen takk igjen :-) det var som sagt før langt ifra planlagt og vi brukte prevansjon så jeg skjønner ikke hva som har skjedd. Men vi tar i hvert fall ansvar for det som har skjedd, så får de som vil mene noe annet bare mene det!!
*Salaten og Lykketrollet* Skrevet 16. november 2006 #31 Skrevet 16. november 2006 Vil si gratulerer med ny spire:) Det blir nok noen tøffe stunder men tenk så mye glede da:) kos deg. Klem
ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 20. november 2006 #32 Skrevet 20. november 2006 Er vel ikke respekt for at hu klarer å bli gravid så fort igjen det er snakk om!Er vel atr hun takler dette på en ansvarsfull måte og er sterk nok til å gjennomføre,istedet for å ta abort! Vi ler av deg anonym!! Gratulerer 87-jenta!Stå på!Detta klarer du kjempefint!:-)
Gjest Skrevet 20. november 2006 #33 Skrevet 20. november 2006 Står respekt av at dere tar ansvar og vil beholde deres lille spire Stolt av dere jeg! Håper alt står bra til med dere og lille Nora Gleder meg til å få se bilde av henne Klem fra meg og en grinete Teodor som skal sove litt nå
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 23. november 2006 #34 Skrevet 23. november 2006 Heia =) Det er du som har den hjemmesiden det er det ikke? Med henne jenta som ble født veldig tidlig?? Vil ønske deg masse lykke til da og gratulerer så masse med svangerskapet(har skrevet det på hjemmesiden din også) Håper det går bra med Nora sofie da =) Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå