Gjest Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Tenkte bare jeg skulle si ifra her også!! Er mx 4 uker på vei da. 100% ikke planlagt, kom som et sjokk, men nå er jeg faktisk glad Blir rart å få to barn i samme klasse!! hehe
FrøkenSprøken Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Grattis da! Blir sikkert kjempekos:) Men samme klasse tror jeg nok ikke de havner i da... Ja, så lenge du ikke er gravid med begge to nå, eller nr. to blir født faaaaarlig mye før termin... hehehehe;)
Gjest Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 hehe. jo du skjønner at jenta mi skulle ha kommet på nyttårsaften så vi kommer til å regne alderen hennes fra 1.januar slik at hun kan begynne i en klasse under som vil være mer passende for henne i forhold til utviklingen... og nestemann kommer jo i løpet av neste år
Gjest Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Du trenger ikke å være anonym for å si sånt vettu. er lov å spørre om alt du lurer på! jeg er en åpen person og har mitt på det rene akkurat hva er det som er rart?? synes at det er litt villt selv ;-)
Gjest Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Så koselig da Gratulerer Så fint at dere vil beholde Håper alt går bra med dere alle Tenk at lille Nora Sofie skal bli en bitteliten storesøster Åååå
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 6. november 2006 #7 Skrevet 6. november 2006 Jøss det gikk fot 87_jenta:) skal dere beholde den lille? Huff syntes det har væt mye for deg nå jeg,håper derer har det bra:) Tenker på dere:) Klem klem
Gjest Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 Tusen takk! ja det gikk sinnsykt fort...laaangt ifra planlagt og jeg skjønner virkelig ikke at det er mulig, men som jeg skrev på bim så er det tydeligvis en liten sjel som gjerne vil inn i vår familie kommer til å bli tøft dette her, men må få nevne at jeg virkelig har verdens beste kjæreste og mamma som stiller opp 110% hele tiden. så vi skal nok klare dette! hvis livet absolutt skal gi meg så mange utfordringer så skal jeg søren meg klare det også klem
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 6. november 2006 #9 Skrevet 6. november 2006 Sytes du er sterk jeg:) Tøff jente med bein i nesa:D Tror du klarer dette helt yppelig:) Har du bilde av bitte lille Nora? Klem
*Molly mus* Skrevet 6. november 2006 #10 Skrevet 6. november 2006 Så tøff du er:) gratulerer med graviditeten. Håper alt er bra med dere:)
Linn&Casper Skrevet 6. november 2006 #11 Skrevet 6. november 2006 Gratulerer! Hvor gammel er er hun du har fra før av da?
små Skrevet 6. november 2006 #12 Skrevet 6. november 2006 Grattis så mye:) KOmmer til å gå så bra så.. =)
sovehje<3rte +jente+aprilspire Skrevet 6. november 2006 #13 Skrevet 6. november 2006 grattis!! blir jo kos, men også travle tider... lyke til!!!!
Jente89 ♥ Skrevet 6. november 2006 #14 Skrevet 6. november 2006 oi.. dette var gøy å høre da kna du kjøpe søskenvogn å ha :) Håper det går bra med Lille Nora Sofie
tonebf Skrevet 7. november 2006 #15 Skrevet 7. november 2006 grattis hvordan går det men lille tulla di?
Frysh Skrevet 7. november 2006 #16 Skrevet 7. november 2006 Gratulerer.. Lite mellomrom mellom de to,men det går sikkert bare supert. Spesielt når dere har familien i ryggen:) Lykke til:)
WP-TLogPeanut Skrevet 7. november 2006 #17 Skrevet 7. november 2006 Jøss,så det var baby inni magen lell da ja.. Gratulerer så masse da!
FrøkenSprøken Skrevet 7. november 2006 #18 Skrevet 7. november 2006 Hæ? Forstår ikke helt jeg... ...har du en datter som ikke skulle ha vært født enda? Og så er du gravid med nr, 2? Shit! Travelt for deg da?!? Hvor gammel er lille Nora da?
Gjest Skrevet 7. november 2006 #19 Skrevet 7. november 2006 Tusen takk for alle gratulasjoner!! Blir VELDIG travelt for meg framover ja! Nora Sofie er 2 mnd gammel i morgen (men hun er altså født 16 uker for tidlig så hun skulle ikke vært født før 31.des.) og hun har det bra! blir større for hver dag klemmer
FrøkenSprøken Skrevet 7. november 2006 #20 Skrevet 7. november 2006 Hehehe. Såpass ja! Lykke til så utrolig mye!
Gjest Skrevet 8. november 2006 #21 Skrevet 8. november 2006 gratulerer så mye blir sikkert kjempekult og så slipper du å bekymre deg over at aldersforskjellen ska bli for stort, hehe klem fra Lillian og Gabriel
Mamsen86 Skrevet 8. november 2006 #22 Skrevet 8. november 2006 Gratulerer søta! Det var ikke store mellomrommet, du! Det blir mange bæsjebleier å skifte, det.. ;P Og morsomt for Nora Sofie å få en å herje litt med da! TiHi! Klemmer fra oss to <3
Gjest Skrevet 9. november 2006 #23 Skrevet 9. november 2006 oi hehe,, det var temmelig raskt ja grattis så mye! Må ut å kjøpe tvillingvogner og det hele dere nå da:)
Gjest Skrevet 15. november 2006 #24 Skrevet 15. november 2006 Gratulerer så mye! Står i respekt av at du klarer dette! Til å være så ung... Født 16 uker for tidlig ja, det var tidlig.. Enda godt hun klarte seg da! Får håpe du klarer å holde på denne spiren litt lenger... Klem fra meg!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #25 Skrevet 15. november 2006 hehehe, respekt av at hun klarer å bli gravid igjen så fort etter førstemann? må bare le jeg! hun har tross alt ikke prøvd å være tobarnsmor enda da. å bli gravid er desverre litt for enkelt for en del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå