Gå til innhold

Noen flere Førstegangs gravide...?


februargutt*

Anbefalte innlegg

Første gang for oss og, det klaffet etter litt under 1 månded. Han er 25 og jeg er 21. Jeg bestilte time hos legen etter en uke, jeg, og så skal jeg tibake den 20 des (ca 12 uke).

Er ikke noe særlig kvalm lenger, men veeedlig trøtt og sliten, og lite matlyst - veldig vanskelig å finne på noe til middag. Men det er ikke så farlig, jeg har litt å tære på, og spiren tar det den skal ha uansett ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, fikk lyst til å svare på denne!

 

Jeg er endelig gravid 7 mnd etter jeg sluttet med p-pillen! En uke siden testen ble positiv. Har ikke fått snakket med noen om dette ennå, for samboeren min dro utenlands med jobben to dager før jeg tok testen, og kommer ikke hjem før nå på onsdag..! Selvfølgelig har han fått den gledelige nyheten, men vi har nesten ikke fått snakket sammen.. Litt uvirkelig dette her..vet ikke om det går helt opp for meg før jeg skal fortelle det til noen - bare håper jeg klarer å holde det hemmelig til jul iallfall, for jeg er litt bekymret for at det skal gå galt..

 

Ikke hatt noen symptomer andre enn IKM selvfølgelig, og ømme bryster. Håper kvalmen holder seg unna!

 

Gratulerer til alle sammen!! :o)

Tror tiden fram til juli går fort....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Sonia !

 

Ser at vi har termin på nesten samme dag; jeg har 17. juli. Men jeg måtte le litt ang. det med A/B-kup ! (; Det er jeg også ! Skjønt nå spørs det bare for hvor lenge.... (; Dagene har jo gått litt siden innlegget ditt, så jeg er nå 7 + 0 i dag. Betyr Sonia32 at du er 32 år ? For det er nemlig jeg ! Og nygift, gikk opp kirkegulvet 26 august i år, en vakker dag ! (: Går bare og venter på den vakreste dagen av de alle.......

Lykke masse til videre !

 

P.S Har du forretsen fortalt familien det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er og gravid for første gang... var ikke planlagt da jeg gikk på p-pillen... men veldig velkomment fordet:D både jeg og samboer gleder oss veldig:P og alle andre rundt oss og egentlig... hehe:) har ikke klart å la være å si det vi... så vi får håpe det går bra:D

 

har ømme bryster, kvalm(hele tiden nesten) voksesmerter i magen+++ men jeg vet jo det at da er som regel alt i orden:D så det går helt fint:D selv om jeg kan bli litt lei:P

 

er 7+4 i dag:D

Gratulerer sååå mye til allle sammen:D

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle. Jeg eller vi, er også førstegangsgravide og så glade. Vi gifta oss 29. juli og sluttet med pillen dagen etter :-) Vi er begge 35 år og dette er veldig ønsket og planlagt :-)

 

Hilsen pellemor og -far :-)

"Arbeidsnavnet" har liksom alltid vært "Pelle" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Jeg er 23 år og også 1. gans fødende.

Mitt svangerskap var planlagt og vi er begge kjempeglade for det. Jeg er 7 uker på vei og har termin 15 juli.

Ja det er jo tidlig og vi er ennå inne i den usikkre perioden, men jeg tenker faktisk ikke på det. Jeg er helt sikker på at jeg kommer ti å få barn i juli og alt kommer til å gå bra.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, samme situasjon vi da, bare at du er litt lenger enn meg skjønner jeg.. Er 5+2 eller 3 idag trur jeg, så du er vel kommet enda litt lenger. Hvordan går det nå da, mye plager eller?

 

Uansett, ville bare ønske deg lykke til!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på, hører til de eldste i laget, men like førstegangs som dere som er en 12-13 år yngre. Tiden har liksom gått ganske fort og greit uten å tenke så mye på barn og sånn. Men innså etterhvert at det ikke var så veldig lurt å vente så mye lengre om det i det hele tatt skulle være aktuelt. Så her er jeg og håper å unnslippe MA, SA og andre skumle saker som jeg aldri har ofret en tanke tidligere i mitt 35-årige liv. Prisen for å vente vel er at sjansen for trøbbel er større, samtidig er det jo ikke særlig vits i å tenke mye på det. Ikke for noen av oss, aldri ta sorger på forskudd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er førstegangs! Termin er ikke før rundt 29. juli så dette er splitter nytt, men planlagt og svært så ønsket. Jeg er 29 og mannen 31. Vi giftet oss i juli og sluttet på pillen et par måneder senere, så dette gikk fort. :0) Får håpe alt går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstegangs jeg også. Jeg har nettopp fylt 28,og mannen er 31. Vi har vært gift siden den dagen jeg ble gravid,og idag er jeg 8+1 med termin 5 juli!

Vi bor i Oslo :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også førstegangs gravid (så vidt jeg vet....) Tydelige symptomer, 2 positive gravi tester og godt over tida med mesnen... Kan ikke ta feil av det:-) Skal til første legetime/gynekolog først til tirsdag, så veldig spent.. Utfra termin bergning er jeg 5+2 idag, og termin 25.juli 07:-) Ellers er jeg 25,5år og gift! Blir en spennende og sikkert litt nervepirrende tid..... Lykke til med alle dere andre også:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja dette er første gangen for meg. sambo har en sønn fra før.

jeg er 27, snart 28. sambo er 36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 21 og førstegangs gravid =) Jeg og forloveden gleder oss masse.. fordi om det ikke var helt planlagt :P er kun 5 uker på vei.. lenge igjen enda.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...