Gå til innhold

Noen flere Førstegangs gravide...?


februargutt*

Anbefalte innlegg

Jeg er 23 år og føstegangs gravid. Var ikke planglagt, men jeg og kjæresten er like glade og gleder oss kjempe mye. Kan nesten ikke tro at jeg er gravid og skal bli mamma, er litt uvirkelig enda. Er 5+2 idag, så enda tidlig, Gleder meg til tiden framover men er også litt bekymra og nervøs for om at alt kjem til å gå bra.

Håper jo selvfølgelig på det beste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei !

gratulerer til dere begge. jeg er også første gang. er ikke sikkert på hvor langt jeg er på vei, fant det ut først for en liten time siden? hvor finner man en termin kalkulator?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er førstegangs gravid og 26 år! Dette var godt planlagt og vi gleder oss veldig! Er 6+0 i dag:)

 

Håper vi alle smiler like bredt i juli en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og hei!

 

Jeg er også 23 og førstegangs gravid. Var planlagt hos oss, men det gikk fortere enn vi hadde trodd på forhånd. :) Klager ikke på det da, er bare kjempe glad, men kan ikke helt tro det er sant..!

 

Terminkaluklator er på venstre siden, sikkert nesten rett utfor inlegget mitt..

 

og min termin er forresten den 3.! Enn så lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gangen for oss også. Jeg er 31 og den kommende pappaen er 28 . Var veldig planlagt men er helt uvirkelig enda. Er 5+4 nå og det er så lenge til juli... Men tiden går nok fort nok tenker jeg ;-)

 

Har egentlig planer om å gifte oss 1.juni men det får vi nok se litt an tror jeg...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vårt første også.Det var planlagt, men det skjedde fortere enn jeg trodde, 1pp. Jeg er 27 og mannen min 31. Begge vil være et år eldre når babyen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Jeg er 29 og min samboer er 28. Er 5+0 uker på vei i dag og har akkurat bestilt legetime. Babyen er planlagt, og vi er kjempeglade for at det gikk fortere enn forventet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei

 

Jeg er også gravid, har termin 2 juli.Jeg er 19 år og samboeren min er 25. Vi gleder oss kjempe masse, selv om det er skummelt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeglad for to streker på testen, kan nesten ikke tro det. De første dagene måtte jeg kikke på testen flere ganger for å venne meg til det... Er veldig glad for vi har prøvd lenge og skulle til å starte med IVF i januar! Jeg er 32 og pappa 36 og vi giftet oss for to år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

 

Er førstegangs gravid jeg også. Var ikke planlagt, men det er så hjertelig velkommen allikevel. Vi er kjempeglade begge to. Det skal bli så utrolig gøy å bli mor og bare være hjemme å kunne kose seg med det lille nurket:-).. Er jo uvirkelig ennå, men får bare håpe atl går bra...

 

Har termin i førsten på juli, så er 7+3 uker på vei nå. Skal til min første legeundersøkelse neste uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe kjenner meg igjen der ja:)

Hm....det var 2 streker?ja:)

var det 2 streker?

hehe:)Og jeg som hadde kjøpt en sånn en egg-løs test....har ikke bruk for den lenger nei!hehe skal gi den til ei venninne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,her er en til. Første gang for oss også...vi er selvfølgelig glade og spente.Vi har prøvd i snart 2 år. Fordi jeg er så plaget med cyster på eggestokkene har det vært vanskelig å få det til.men nu klaffet det,å det er foreløpig 2 spirer.men det er ikke helt problem fritt..Gratulerer til alle som har en liten spire i magen...å lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Hei

 

Første gang for oss også:) Kjempespennende! Leser alt jeg kommer over av "svangerskapslitteratur"... Det var planlagt, men vi rakk liksom ikke å prøve ordentlig. Den satt etter 40 dager. Nå håper jeg den har funnet seg godt til rette.

 

Termin 08.07.07, forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi termin samtidig (enn så lenge i hvertfall!)

Jeg er 5+5 i dag. også hos oss satt den lille spiren på første forsøk tok 32 dager fra siste mens på pillen begynte og til det fine ClearBlue krysset lyste imot oss! Har funnet litt forskjellige terminer alt etter metode. Siden jeg ikke fikk noen 1. mens aner jeg ikke hvor lang syklus jeg eg. har. Ifølge et skjema vi fikk hos legen når vi starta prøvinga har jeg termin 8. juli, dette stemmer også iflg. en annen metode jeg fant, men her på bim prøver terminkalkulatoren å fortelle meg at det er 11. juli som er den magiske dagen! Satser på 8. så blir det noen dager mindre å vente!

Kjenner egentlig ingenting til den lille enda annet en veldig sporadiske mageknip, så jeg gleder meg til magen begynner å vokse så jeg kan se og kjenne at det går fremover!

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også gravid med vårt første barn! Er bare 4+5 på vei så veeeldig nytt dette. Termin 18 juli 07. Jeg synes jeg føler meg kvalm allerede, håper det bare er innbildning!!! Og ømme bryster som er litt større enn vanlig, det gjør jo ingenting for min del da, siden jeg kun er en A/B cup :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS jeg er 32, forloveden min er 29. Vi skulle forresten gifte oss 4 august neste år, tror nok det må utsettes litt... Vi har prøvd i nesten et år å bli gravid så jeg bryr meg ikke noe om akkurat det da! Dette er viktigere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, blir første for oss også, vi er 28 og 27 år Samme erfaring som mange andre her: planlagt, men gikk fortere en forventet. Veldig glade for det asså!

 

5+1 idag. Eneste symptom er litt ømme bryster, enn så lenge hvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er førstegangs, i allefall anser jeg meg som det... Jeg er 22 og kæll'n er snart 26. Ble gravid veldig fort første gangen, men det endte i exu (svangerskap på utsiden at livmor...)da jeg var 6+5. Rakk bare å ha en mens fra opperasjonen før jeg ble gravid igjen. Har vært på ul, alt ser foreløbig bra ut, men skal ned igjen neste mandag...

 

Er 6 uker på vei i dag. Har boobs som er VELDIG ømme. Alt lukter rart og sterkt om dagen, og det er noen ting som gjør meg kvalm, som lukta da jeg gikk inn i fjøset om fredagen... Blææ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Tok en positiv test på lørdag og nå er samboeren (37) og jeg (29) endelig gravide. Vi har ikke prøvd i mer enn 5-6 måneder, men alt føles lenge når noe er så ønsket som et barn. Er 4+4 i dag så det er veldig tidlig ennå? Bør man bestille legetime så tidlig?

Gleder meg til de neste månedene fremover - det skal bli utrolig spennende. Termin foreløpig 21 juli. Var kvalm i to dager. Alt vel nå men har definitivt ømme bryster. Men jeg skal tåle det meste så lenge alt går bra med den lille spira!

SusieQ29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...