moffi Skrevet 2. november 2006 #26 Skrevet 2. november 2006 Man bør bare mobbe folk man har hilst på i virkeligheten tror jeg. Da ser man om de har erteblikk eller ikke.
moffi Skrevet 2. november 2006 #27 Skrevet 2. november 2006 Jeg er enig med Maud. Denne siden skal være åpen for alle modne. Men det vil alltid være naturens lov at de som bruker den mest setter standarden. Men nå er det veldig mange her for tiden!!!:)Og det er vel meningen? Ellers er det jo bare å gå inn i chatterommet, vet jeg, om man vil prate på fåmannshånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå