phantomet Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 hverken legge ut tråder eller svare..merker jeg er inne i en stim der jeg ender opp oppfattet som klonet Tante Sofie (ref. attpåklatten) Er nok slik hele tiden, ihvertfall nesten, men det er bare visse temaer som vekker det i meg...*ler*
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Hvis det er noe trøst, så synes jeg ikke at du minner om tante Sofie.... Bare klare og sterke meninger.... ikke noe galt i det da.
Gummelillan Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Å huffa meg å huffa meg her var det ....;-)))))))))))))))) Nei da! Vi trenger jo i såfall en tante Sofie også!!!! Tenk hvor kjedelig det hadde vært hvis vi alle hadde vært helt like her inne? Nei, det flotte med DiB-gjengen vår er jo nettopp mangfoldet!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg synes tante Sofie er ganske fornøyelig jeg da;-) Det blir litt høy temperatur noen ganger fordi vi er en gjeng med sterke personligheter, og da blir det ofte slik. Men det viktigste er at vi selv står i våre valg, ikke nødvendigvis at alle andre skal gjøre det samme..... Har funnet ut at jeg noen ganger heller lar være å svare på innlegg, om ikke jeg føler at det ikke har noe for seg... Men jeg har også blitt rundere med årene, ikke bare i skinn, men også i sinn, sto nok mer på barrikadene før ja;-) Her må ingen føle at de ikke tør å skrive ihvertfall, så lenge vi ikke trår over lik: (som min mor ville sagt det ;-)
phantomet Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2006 Hahahahahahahahahahaha..... Det også...hjelpes meg...... Hadde helt glemt at jeg var tante Sofie på treff også... Hmmm
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. oktober 2006 #7 Skrevet 31. oktober 2006 He he, nå krever jeg en forklaring altså!
phantomet Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 31. oktober 2006 vel....*kremt* Havnet vel i en liten diskusjon om god barne TV, cartoon network, byggmester Bob, pokemon, Japanske tegneserier, Disney, You name it.... Og siden jeg er "Tante Sofie kloning"....så har jeg uttalt meg om dette pluss mange andre ting!!!!
moffi Skrevet 31. oktober 2006 #9 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg HATER Cartoon Nettwork og ALL barneteve med fordreide, vrengte kunstige stemmer. M.I.S.S.L.I.K.E.R Skjønner ikke vitsen...ÆSJ!
phantomet Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 31. oktober 2006 Og ENDELIG var noen enig med meg....... *ler* Og da fikk jeg vel litt ekstra vann for mølla
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. oktober 2006 #11 Skrevet 31. oktober 2006 He he, godt det er for barn og ikke voksne da! He he he.....
moffi Skrevet 31. oktober 2006 #12 Skrevet 31. oktober 2006 Det er ikke for barn!!! Det er sinnsyke voksne som har laget det....ups!?
phantomet Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #13 Skrevet 31. oktober 2006 Ny fyrer du opp feil damer Attpåklatten.... For vil ikke du som oss gi barna dine det ekte flotte slik at de kan utvikle seg til den de virkelig aspirerer til å bli? Hvorfor er det greit å servere ungene dritt som vi voksne ikke orker å forholde oss til? Være seg musikk, stemmebrukk, visuelle inntrykk, holdninger, moral....og jeg nevner i fleng!!!! Hvordan øve sansene til et barn? Hvordan la barnet i størst mulig grad bli seg selv...ved å ikke påtvinge dem filter i ung alder som de i bunn og grunn ikke trenger..,.. For gudene skal vite at barn må på et eller annet vis skåne seg for inntrykkene om ikke vi voksne gjør det til en viss grad!
phantomet Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #14 Skrevet 31. oktober 2006 Og der våknet Tante Sofie igjen gitt....*ler* Men denne versjonen av henne står jeg virkelig for...streng eller ikke streng...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. oktober 2006 #15 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har fjernkontroll jeg;-) og så lenge varte den diskusjonen igrunn ;-) Hi hi.....
yo mother-til 4 Skrevet 31. oktober 2006 #16 Skrevet 31. oktober 2006 Phantomet.....er helt enig med deg! Men det er ikke BARE sunt å vise gode gamle klassikere heller:-) Her i huset har vi bevisst valgt å satse på Lindgren....(av en for meg nå uforståelig grunn). Vi har kjøpt bøker, lydbøker og filmer med Emil, Pippi, Lotta, Marikken, Kalson på taket o.s.v. Det det har resultert i er at 3-åringen vår snakker svensk når hun leker, tror hun kan balansere på taket som Marikken og sier "dumma mamma" som Lotta når hun er sint..hehe
phantomet Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #17 Skrevet 31. oktober 2006 Det var vel slik diskusjonen ble avsluttet på mandagen også...*ler* Der Moffi og jeg var takknemlige for at man faktisk kan bruke fjernkontrollen.
phantomet Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #18 Skrevet 31. oktober 2006 Vel...det er jo bare sjarmerende... Vi snakket alltid østlandsdialekt i leken da jeg var barn...noe som hørs like "fjernt ut" på vestlandet som svenk... *ler*
moffi Skrevet 31. oktober 2006 #19 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg ler ikke...for jeg finner aldri fjernkontrollen. En gang lå den i skittentøyskurven! HI_HI
phantomet Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #20 Skrevet 31. oktober 2006 Nå ler jeg HØYT..... Håper du finne babycallen når den ankommer postkassen!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. oktober 2006 #21 Skrevet 31. oktober 2006 Ha ha ha!!! Dra på Clas Ohlsson, der har de ALT!
moffi Skrevet 31. oktober 2006 #22 Skrevet 31. oktober 2006 Clas Olsson er IKKE en heksebutikk, Klatten! Det er en mannfolkbutikk.
phantomet Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #23 Skrevet 31. oktober 2006 Å man kan nok finne mangt og mye som en heks kan ha bruk for der.... Sopelimer, eller annet finurlig som kan komme til nytte!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. oktober 2006 #24 Skrevet 31. oktober 2006 Supermassekultforhekserogsåderda! Ok, for selvstendige hekser da;-) Som bor sammen med ikke handy man direkte kanskje.....du har jo snekkern din du, det har ikke jeg:-)
yo mother-til 4 Skrevet 31. oktober 2006 #25 Skrevet 31. oktober 2006 Er fra vestlandet jeg også...hvor på vestlandet er du fra om jeg tør spørre - og det tør jeg jo...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå