Gummelillan Skrevet 31. oktober 2006 #26 Skrevet 31. oktober 2006 Her får alle noe godt når de ringer på, uansett antrekk eller ikke, men i kveld har det vært merkelig stille. Mulig været har vært avgjørende. Hadde en guttegjeng på døra som sang Bæ, bæ lille lam kjørte karusell ;-) De var kjempeflinke og søte. Og min eldste hadde de plukket opp nede ved porten, utkledd som Pjolter, på vei bort til de så hun slo likegodt følge med de på en liten runde til de andre naboene. Og så har det vært noen hekser her, men ellers ingen! Mitt inntrykk er at de på ingen måte nødvendigvis må dynges ned med sukker? I min tid som mamma har jeg lagret opp med både clementiner og boller, noe ungene har vært svært så fornøyde med. I år var innkjøpssjefen i ammetåke og da ble det godter. Ser på vesken til min eldste at det var det de andre naboene også hadde. Men hun sa i allfall lykkelig før hun la seg i kveld at lillesøster skulle få smake av henne og at hun gledet seg til lørdag. For det er nok først da hun får smake på dagens fangst, Halloween eller ikke så holder vi da noen prinsipper ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå