Gå til innhold

Noen i Halden som skal på.......


ninaj70

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei igjen lavemeg.

He he. igår bestilte jeg "julegave" på Volvat.

Tenkte og se hva det blir, så kan hun som tar ul skrive på et kort eller noe hva det blir........-så kan vi pakke opp julaften og stille nysgjerrigheten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lurt..!

Fant frem babytøyet i går..ikke mye jente å spore der, så jeg må ut på shopperen! Men det skal jeg nok klare!

 

Når skal du på Volvat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI. Jeg bor også i Halden.... termin 23 mars. Jeg kunne tenkt meg en rundtur på føden... fødte sist for 5 år siden, så vet jo ikke hvordan det er der nå....

Kurs hopper vi over, og klær.... tragisk, sier ikke mer. føler meg som en sklikkelig RØTÆRTÆMP!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har født i Fredrikstad for mange år siden jeg også, men samboer er fersk.-og det virker til og ha skjedd endel forandringer siden sist jeg var der.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvis man kjøper større en man pleier akn det funke. Det er jo trendy med langt, så da kan man finne noe.

Ettersom jeg hadde keisersnitt sist vil de at jeg skal inn til en evaluering. Hva med dere? Fødte dere vanlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har født vanlig de to andre gangene.

Hvordan gikk det på 3D?

Skulle ikke du dit den 13 des?

Er dere plaget ev mye vann i kroppen? Jeg har ben som tømmerstokker til tider,anklene synes ikke engang,-og leggene sten harde.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

3D var helt fantastisk!!! Rareste jeg har sett. Det vil jeg anbefalle alle!!!

Ikke noe vann i kroppen ennå, men jeg begynner å bli sliten...veldig sliten...

Noen rare gaver til jul; )?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk jo vite kjønnet til jul da.-det bli ennå en gutt. Pappaen er stolt som en hane..

Synes tiden har gått ganske fort, er jo i 3 trimester og greier :-)

Begynner og vente veldig nå.....men må innrømme at jeg gruer meg til fødsel...

 

Du får be om litt sykmelding, - vi fortjener det nå... Er 50% jeg nå, men forstod på legen at jeg muligens blir tatt ut av jobb snart.

Må på sykehus og teste for svangerskapsdiabetes nå 3 jan..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg sist.. du må drikke en halv liter sukkervann fort.. Ta med deg en bok, for du må sitte der oppe etterpå.

 

Jeg syns ikke tiden går så fort..puh..men jeg gleder meg veldig!

 

Har hatt en del vondt i ryggen om dagen nå, men skal til legen 10.1 igjen, så vi får se hva han sier. Hvis jeg blir noe sykemeldt gruer jeg meg til å si det! Ikke noe forståelse for det på jobben nemlig!!!

"Gravid er ingen sykdom..", jeg bare syns jeg hører det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en annen beskjed når jeg kom på jobb første dag etter nyttår...............tilbyr legen deg 100% sm nå, så ta den.........

Her er man tydeligvis et problem tenkte jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja...de trengte penger da..hehe.. Men du koser deg hjemme da???

Jeg gleder meg til de tre deilige ukene jeg skal gå hjemme!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så alltid frem til å komme inn å lese små mel fra deg..dagens beskjed var et sjokk.. la inn en hilsen til deg i et annet innlegg!! Tenker masse på deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen lavemeg.

 

Jeg synes også det var hyggelig og lese mld fra deg her inne på BIM`N,- så hilsnen din på :med tungt hjerte.

Det går litt opp og ned med oss her hjemme, vi gruer veldig for tirsdagen..... vi var i kapellet og tittet på gullet vårt på onsdag,- han var så vakker med lyseblå klær og lue....

 

Regner med at du har sett annonsen i en av dagens aviser.....jeg ble så fortvilet at.....har vel blitt en misforståelse der... hadde vært greit om navna til mor og far stod der, og ikke bare mamma og pappa.

Kommer en rettelse i begge aviser.

 

Går det greit med jobbingen din? Blitt noe SM ennå?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg så det..så også at de hadde rettet opp! Ting er så urettferdige!! Kan jeg spørre om dere skal prøve å bli gravide igjen??

 

Jobber fullt ennå,har 67 dager igjen.

 

Husk å ta vare på hverandre da!!! Lykke til på tirsdag! Skal tenke ekstra på deg da.

 

Kjempeklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. vi har tenkt til og prøve igjen, ble vel rådet til det på sykehuset også.

Klarer vi det,blir vi ekstra godt fulgt opp fra uke 22 i Fredrikstad,antagelig ukentlig UL. Skal dit på 6 ukers kontroll,skal bli greit og få litt informasjon......De sa jo endel der når vi var der,men jeg husker ikke så mye av akkurat det......

 

Vi var i kapellet og tittet på lille gutten vår på onsdag.-var godt og se han igjen, fikk tatt bilder vi skal sette i albumet hans.

Så vakker i lyseblått at.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...