Gå til innhold

Noen i Halden som skal på.......


ninaj70

Anbefalte innlegg

fødselsforberedende kurs som begynner i januar?

 

Har sett noen med kul på maven her i byen nå, og lurer jo veldig på om noen av dere er her inne også. he he

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Har termin 18/3, ble flyttet fra 15/3.

Har to store barn fra før, så jeg trenger egentlig ikke kurs, men dette barnet får en annen far....og han har ikke vært med på fødsler før.

Stakkar, han gruer seg.

Når har du termin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 21.3 jeg, men jordmor(Kerstin) sa i dag at hun tror jeg er lenger på vei. har fått stor mage, og er over kurven.

 

Går dere til Kerstin på sentrum h.stasjon?

 

Har en gutt fra før av, og føler meg ganske trygg på det som skal skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen lavemeg.

Nei har ikke vært hos jordmor i det hele tatt, bare priv lege. Har hørt hun skal være veldig hyggelig?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går annenhver gang, og det er virkelig å anbefalle!!!!!

Skal dit i desember igjen. Hun sa det var mange i halden som hadde termin i feb/mars. Vet du hva du får Ninaj70?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi vet ikke det.Hun prøvde og se på UL,men uten hell.

Lille god ungen knep bena sammen. Fikk beskjed på volvat at de kunne se på ul i uke 24.

Vet du hva du får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jente. Det var 99 % sikkert. har bestillt 3D i Moss i desember, så det blir spennende.

Sliter med å finne en svart penbukse. På Giraffen har de kun i Large, og H & M hadde ikke noe som passet...Skal gravide gå nake??? ; ) Blir litt kaldt tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen lavemeg.

Ja jeg har to store gutter. Dette blir et attpåkladd kan man trygt si.

Guttene mine er 18 og 16..... Selv var jeg ikke mer enn 17,5 år når han første kom, ble alenemor når han minste var ett... Det var nok mer slit enn kos til tider....Angrer jo selvfølgelig ikke på de da.

 

Tror nok jeg får kost meg mer nå, blir jo 36 om noen dager. Ønsker meg veldig ei jente nå da.....men man får vel være glad som kan få barn. Alle er jo ikke så heldige desverre.

 

Når hadde du termin igjen?

Hva koster den 3D?

Har lyst til og vite hva det er, men samtidig er jo det en del av spenningen da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 21.3. Det føles ut som en evighet til.

3D koster 1000,- og man får med seg dvd hjem. Gleder meg.

 

Visste ikke hva det ble sist, og tar meg stadig i å kalle magen han, men det er jo en liten jente.

 

Hva syns guttene om at det kommer ny daglig leder i huset da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI.

Han eldste er ikke så veldig begeistret, synes kanskje det er litt flaut tror jeg.

Minsten gleder seg veldig.

De er veldig glad i småbarn begge to egentlig,så jeg regner med at eldstemann tiner opp etterhvert.

 

Fått deg sort bukse ennå?

Så på H&M sist jeg var der at de hadde fått inn "penbukse" til gravide.

Utvalget er jo bedrøvelig spør du meg....

 

Samboer har veldig lyst på 3 D.......spørs om det ikke blir en tur på oss også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært på Hm i dag..ble en olabukse til isteden! gensere er jo også håpløst..ikke noe jeg ville brukt ellers.

De skulle kanskje få inn vinterjakker. Kanskje...

 

Jobber du om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Ja jeg jobber,men bare 75%- har bekkenløsning......hatt ganske mye vondt i ryggen den siste uken også. Får høre hva legen sier på torsdag. Det er deilig med bare 6 timer pr dag,men har stillesittende jobb,og det er ikke noe særlig for ryggen...

 

Du da?

 

Klær til gravide er helt håpløst synes jeg,gammeldags og kjedelig. Har ikke funnet ei eneste jakke som er til gravide jeg. Sa de noe om når de evt fikk inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun visste ikke engang om de fikk inn noe. Er noe fint på Giraffen da, men det er litt lite.

Jobber fullt. Har mest stillesittende, men også noe som er full action. Prøver å komme meg på Spenst, men det er ikke alltid tid. Jobber nå på lørdag, men skal prøve neste lørdag igjen.

Tilhører du Sentrum H.stasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør vel det,bor på Båstadlund.

Giraffen? Er det den i Tistasenteret?

Kjøpte ei lue der, nøytral........... håper jeg kan kjøpe jentefarger etter fødsel. He He

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, vi har kjøpt tomt på Brekkerød, så det bliren travel tid.

Ja, giraffen er i Tista senter.

 

Vi har litt rosa nå, men man vet jo aldri. I dag sparker det sinnsykt her!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig og kjenne det sparker....enn så lenge...kan bli ganske ubehagelig mot slutten.. :-)

 

Så gøy og bygge og flytte inn i nytt hus,- vi restaurerer....................blir aldri ferdig tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes nesten skummelt ut....he he.

 

Synes det er godt gjort av deg og forsatt jobbe 100%.

Jobber bare 6 timer pr dag nå, og synes det er deilig,- utrolig at 2 timer kan utgjøre så mye....

Skal til legen i morgen,(fre) får håpe på fortsatt 25% SM. Regner ikke med at hun friskmelder meg med bekkenløsning.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så veldig skummelt, men man blir en offentlig person på en måte. Mye kommentarer i avisen bla.. he he..det beste er når de siterer meg uten å ha snakket med meg. Det er kult ; )

Skal til legen på mandag jeg. Blir vel fort inn og ut vil jeg tro.. har gått opp litt da, men det er det hele.

Har lavt blodtrykk, så det blir litt spennede!

 

Hva slags type jobb har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, den er ikke veldig spennende vil jeg si...... er ansatt hos en av byen entreprenører.....men arbeidsplassen min er på søpla...Liker meg i gratisukene, da er det masse og gjøre.

Var hos legen idag jeg, forsatt 25% sm, skulle ringe om jeg følte for å gjøre om til 50%

 

har nok gått opp noen kg ja, ca 1kg pr gang jeg er hos legen. Fikk ikke time før i januar.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...