Gå til innhold

hei!

dritgrei hei hei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he, må jo le da, når jeg leser nedover her.....du har tydeligvis tråkket i manges bed med denne julemarsipanen phantomet:-) Kom ikke her og kom her liksom:-) Vi er modne og vi gjør som vi vil - uansett vi;-)

Og det er nettopp det jeg synes er så fantastisk med å være moden! Og prinsippfast og gjennomtenkt - ja se det er jeg også! Har tenkt i så mange år, og fått høre av min mor, at vi må spare ditt og datt til det blir ditt og datt, men nå er det slutt på det - heisann og fadderattentei, for kosing og meg og degsann;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyonboard er bare veldig lojal mot attpåklatten tittentei....tjohei hei

Og jeg skjønner at når man villig stiller nakken for hogg, så slår det til...*ler*

Visst skal man kose seg, men ikke på bekostning av overbevisning om kommersialisering og pengetjenetrollet....Jeg koser meg veldig...og når du har spist deg mett og lei Julemarsipanen i den søte førjulstid...da skal jeg kroe meg opp i sofaen og knaske det remmer og tøy kan holde. Frem tiloda skal marsipanen få ligge trygt i butikken, og all den andre kosen skal få leve fritt og uhemmet...

Skrevet

Men det er jo der du har misforstått; kjære Phantomet...

Vi blir ALDRI lei av julemarsipan vi! For det er såååååå GODT ;-)

Og jada lojal mot vennene mine er jeg, men jeg klarer å motsi Klatten også... Hvis jeg ikke er enig med henne da.... :-)))

Men jeg må ærlig innrømme at jeg har ikke så veldig behov for å alltid mene noe om alt... Og det betyr IKKE at jeg ikke har egne meninger, laaaaaangt ifra! Opp gjennom årene har jeg blitt slipt og blitt rundere i kantene bare...

Skrevet

Vær ikke for sikker på at det er marsipan igjen i hyllene når jula nærmer seg. I fjor gikk et av bryggeriene tomme for juleøl, du skal ikke se bort i fra at vi kjøper opp det som kjøpes kan.....bare sånn på ert liksom. (hi hi hi hi)

Skrevet

*ler*

Ja det kan godt hende.... Et år var det jo juleribba som nesten lagde krise ;-)))

Skrevet

Babyonboard: Vet da godt at du har mange egne meninger! *smiler* Det var mest ment som forsvar....*ler*

Men nå har jeg besluttet å bare være rund...kanskje jeg må hoppe over en haug med innlegg, for å ikke la meg rive med, men det får stå sin prøve! *ler*

Skrevet

Hvorfor ikke en høstmarsipan formet som frukter og gulerøtter og en liten slangete agurk for eksempel:)? Det hadde jeg likt, altså..

Skrevet

Liker marsipan med farge på jeg... Skal vi sende tipset til Nidar???

Skrevet

Hva med å lage selv fra bunnen av...med klumpete mandler som maskinen ikke greide å hakke, og masse konditorfarge som trekker seg ned i benkeplata:)

Skrevet

Eeeeh.... Da må jeg jo lage de selv.................?

Skrevet

Åja...f@%&...Det er sant! Må jo være ferdigkjøpt! Selvsagt! Så dum jeg er! Ellers får vi ikke med oss de deilige tilsettingsstoffene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...