dritgrei hei hei! Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 jeg vil bare si at jeg sitter i et hjørnet i en god stol med ullteppe og te og hører på når dere prater.... også smiler jeg over at dere har det så koselig. det minner meg litt om da jeg var liten.... det hyggeligste jeg visste om var å høre på da mamma hadde besøk. ikke det at dere er så gamle at jeg sammenlikner dere med min mor, neida - men den gode stemningen og samholdet det er det jeg refererer til. jeg er her hver dag, uten at dere ser meg, og jeg koser meg! "jeg er en liten spurvelurv som heter pippip-ola" god klem fra en lettere umoden utgave av den kvinnelige arten
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Så koselig da:-))) Bare sitt og tjuvlytt du:-) Jeg gjorde også det da jeg var liten;-))
phantomet Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Det kan være veldig koselig for en liten en å lytte på det de voksne prater om. Høre stemmen, tonefallet og stemningen.... Men for reflekterte oppegående damer, deg innebefattet Dritgrei, er det deltakelsen som gir rom for mest vekst og stimulans... Jeg synes at du skal nyte teen, som sikkert jeg eller en annen har laget...*ler* men ikke la deg stoppe ved det. Delta der du synes du bør og har lyst... Du passer inn i beskrivelsen "moden" slik mange kjenner den. Bare les hva Attpåklatten sier i tråden om "bekymring og lettelse..."
dritgrei hei hei! Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2006 all te jeg drikker, drikkes nå med andakt og ære og respekt og ydmykelse og en viss posjon rødme....
Reveenka Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 Hmmm - det aner meg ar phantomet og Dritgrei hei hei kjenner hverandre? Ikke for at jeg er nysgjerrig, altså, å langtifra!...c",)
dritgrei hei hei! Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2006 joa, det er vel ikke til å stikke under en stol at jeg er glad i phantomet! ;-)
phantomet Skrevet 29. oktober 2006 #7 Skrevet 29. oktober 2006 det stemmer godt at Dritgrei hei hei og jeg har blitt nære venner. Faktisk møttes vi på BiM da begge var gravide, og fant ut at vi hadde mye til felles, likte hverandres meningsutvekslinger og selskap. Jeg har faktisk tatt med meg familien min 2 ganger fra Bærum til Stavanger for å besøke Dritgrei, og Dritgrei har vært her med barna sine. Vi har skravlet masse, gitt hverandre støtte og trøst, delt tanker og meninger og x antall kopper te. (Ler) Det har vært mang en heie-seanse som har funnet sted også... Dritgrei er verdens beste sangtekstforfatter, lager nydelig mat (Junior sier at vi spiser på restaurant når Dritgrei har laget maten), har hjertevarme som overgår de fleste og refleksjoner om mangt og meget som jeg liker å høre... Vi diskuterer pedagogikk, barneoppdragelse, relasjoner og meningen med tilværelsen, uten bestandig å være helt enig, men stort sett går det bra! Mitt vennskap med Dritgrei forteller meg at det ikke er lengden på et vennskap som teller, men innholdet i det!
dritgrei hei hei! Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 29. oktober 2006 du sier fine ting du phantomet, og det er sant... vi har det fint. selvom du har sendt ut takkekort og ryddet huset og planglagt julen og har alt på stell... takk gode gud for dt du ikke har malt taket! :-) dett kan god være en slags kjærlighetsutveksling, men da kan vi jo risikere å få så hatten passer, for kjærlighet på nett.... ? he he he he he - "i eit rom i eit hus i ein hage"
Northernlights Skrevet 29. oktober 2006 #9 Skrevet 29. oktober 2006 =) Måtte smile av dette innlegget! Bare koselig med tyvlyttere, så lenge de ikke ødelegger triveligheta ;o) Gjør ikke noe om du blander deg inn i samtalen heller =)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. oktober 2006 #10 Skrevet 29. oktober 2006 Altså dritgrei hei hei, kjærlighetserklæringer må dere gjerne komme med her, det er bare hyggelig det, men at du avslører at phantomet faktisk har planlagt julen allerede finner jeg helt hysterisk morsomt!!! Ha ha ha, også du da phantomet, som mener julen kommer for tidlig;-))) Hi hi hi, nå fniser jeg godt og høyt her!!! Tralalalalalalallalala, og koser meg med julemarsipan......tralalalalalalala, men planlagt julen, nei se det har jeg ikke gjort ennå.......fniiis.....;-)))
dritgrei hei hei! Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 29. oktober 2006 hehe... nå skal det sies at det med julen, vel er den planlagt, men den kommer nok litt tidlig. poenget mitt er at hun har orden på det meste, og her i huset er det veldig kosleig, men akk... verken rent eller ryddig, og ikke har vi fått ut takkekortene heller... ha ha ha hah a hah ah a jeg ler kanksje phantomet ikke elsker meg mer....
dritgrei hei hei! Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 29. oktober 2006 da blander jeg meg litt... jeg er stort sett blid så jeg skal love å ikke ødelegge trivleiken.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. oktober 2006 #13 Skrevet 29. oktober 2006 Nei, kanskje det rett og slett bare er med praten på henne du;-))) Hi hi hi, hun får tåle litt erting ja;-))
phantomet Skrevet 29. oktober 2006 #14 Skrevet 29. oktober 2006 Her mobbes jeg over en lav sko...men jeg ler likevel. Ok Attpåklatten, så har jeg en viss formening om hvordan julen skal gjennomføres...*flirer* Her blir vi alle mann alle, så det er greit å ha litt orden i sakene... Det betyr ikke at jeg allerede har begynt å henge opp julepynten altså...eller funnet frem julemusikken...eller kjøpt julemarsipan for den saks skyld!!! *hahahahahaha* Når det gjelder kjærlighetserklæringer så har vi jo allerede erfart det, dritgrei, at ikke alle på nett setter like mye pris på hyggelige relasjoner og uttrykket kjærlighet...ihvertfall ikke om man tilfeldigvis bor i samme hus. Akkurat det ler jeg mer av enn mye annet... Men jeg nekter likevel å skjule at jeg er glad i vennene mine, mannen min, barna mine osv osv....*ler* Og ikke minst....ORDEN!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. oktober 2006 #15 Skrevet 29. oktober 2006 He he he, jeg aner altså konturene av en liten tante Sofie her jeg;-))) Og kjærlighet er fint det - her inne har vi masse av det og det synes jeg er fint:-))) .....og julepynten lar jeg altså ligge en stund til, et eller annet sted i kjelleren....;-)
phantomet Skrevet 29. oktober 2006 #16 Skrevet 29. oktober 2006 Tante Sofie.....*skratter* Det hadde vært noe det. Jeg som desverre er litt for snill til å passe den beskrivelsen...Men kanskje jeg skal ha henne som ideal...? Det var ikke meningen å fremstå som superstreng...hmmm. Bare har noen greier som jeg driver med liksom...Heldigvis klarer jeg å le av mangt og mye..utenom julemarsipanspising i oktober. *skratter*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. oktober 2006 #17 Skrevet 29. oktober 2006 Ha ha ha - da burde du prøve å spise litt marsipan i oktober - du kommer til å le masse når du gjør det - GARANTERT!!!! .......ihvertfall nå, etter alle disse innleggene, og ved tanken om at ingen kan ferske deg mens du gjør det.......fniis.......;-)
phantomet Skrevet 29. oktober 2006 #18 Skrevet 29. oktober 2006 Om jeg skulle falle for fristelsen å kjøpe julemarsipan nå...så måtte jeg insistere på at den ble lagt rett ned i en papirpose så ingen så hva jeg hadde kjøpt... Hvem vet hvem som får med seg hva i denne merkelige verden??? *ler*
Babyonboard ;-) Skrevet 31. oktober 2006 #20 Skrevet 31. oktober 2006 *flirer høyt her* Du Phantomet kan være glad for at Attpåklatten og jeg ikke var på treff hos deg... For vi hadde glatt lurt en pose julemarsipan inn i skapet med glassene og så hadde vi latt som vi måtte ha et glass vann og himmel der var det jammen gjemt en pose julemarsipan i skapet ditt!!!!!! Alle spiser julemarsipan FØR jul ;-))) Og hvis dere ikke gjør det så er dere sikkert "skap-julemarsipan-spisere" ;-)))))))))) Og nå er det jammen kaldt her gitt!!! *fryser og nesa er ISKALD*
phantomet Skrevet 31. oktober 2006 #21 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg skjønner at neste gang vi sees så skal jeg være på vakt!! Sjekke alle lommer, stelleveske, vogn inni tøyet til "måka"...just in case, dere prøver å plante noe på meg!!! *skratter* Livredd for å bli lurt ut på dypt vann...tenk å falle for fristelsen til å smake den forbudne søtsaken før desember...Og som jeg har avslørt tidligere...jeg kan motstå alt utenom fristelser...*ler*
Babyonboard ;-) Skrevet 31. oktober 2006 #22 Skrevet 31. oktober 2006 Neste treff skal jeg lure i deg den berømte julemarsipanen.... Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm......... Julemarsipan i forkledning ;-)))))
Gummelillan Skrevet 31. oktober 2006 #23 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg kjøpte med sjokolade på treffet mandag. Gjett om jeg var nære på å kjøpe marsipan eller julefavoritter da ...;-) Men endte opp med twist. Sikker vinner, eller hva...?
Babyonboard ;-) Skrevet 31. oktober 2006 #24 Skrevet 31. oktober 2006 Hadde vært mer morsomt med JULEmarsipan da... *mobbe Phantomet-humør*
phantomet Skrevet 31. oktober 2006 #25 Skrevet 31. oktober 2006 Hmmm...av en eller annen grunn har flere følt trang til å erteberte og mobbe et stakkars lite phantom i det siste....og det bare fordi jeg er prinsippfast og gjennomtenkt....*snufs* (selv om jeg ler så hyler jeg høyt innvendig altså....som den lille persilldusken jeg er så skjelver jeg i motvind....tjihi) jadda...sånn kan det gå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå