Gå til innhold

En uke borte fra jente på 14 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er klart han hadde tatt flaske hvis han måtte det. De færreste barn sulter seg i hjel dersom maten finnes innen rekkevidde. Nå er det imidlertid slik at han MÅ ikke ta flaske. Jeg valgte å ikke ta kampen om det fordi det ikke var viktig nok. Spar deg for dine sure kommentarer. Pass på ditt barn slik du synes det er riktig, jeg gjør det samme med mitt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde ikke behov for det....get a life...herregud

Skrevet

Heisann.

Har faktisk litt samme problemstilling selv. Jeg skal reise på studietur mot slutten av november og blir borte i 15 dager : (

Var i stor tvil om jeg skulle være med, men tilslutt booket jeg altså billettene, etter at mannen min hadde overbevist meg om at jeg ikke var en dårlig mor av den grunn.

Gleder meg jo til selve turen, men gruer meg til å være så lenge borte fra gutten vår som da vil være 16 mnd.

Vet jo at han har det toppers sammen med pappaen sin, er ikke bekymret for dem i det hele tatt, men JEG kommer til å savne ham noe gruelig.

Det har faktisk blitt værre og værre ettersom avreisedagen nærmer seg.

Hvis snuppa deres kjenner besteforeldrene sine godt og er trygg på dem, kommer hun sikkert til å kose seg gløgg ihjel der.

Blir kanskje værre for foreldrene, som jeg erfarer om dagen.

Kan jo trøste oss med at det finnes de som har jobber som gjør at de må være borte fra familiene sine/barna sine i uker i strekk. Da er jo ikke en uke eller to i ny og ne så ille.

Skrevet

Jeg tror barnet får det helt fint. Det er nok verst for mor første turen borte over flere dager. Men de små har det så fint også må mor sørge for å ha det fint og ikke gå å bare lengte men faktisk gjøre det beste ut av tiden. Tror nesten det er "lettere" for barnet dess mindre det er.

Nei riktig god tur og nyt tiden. Sikkert koselig for besteforeldre å bli ekstra godt kjent med barnebarnet sitt på den måten.

Lykke til!

Skrevet

Jeg tenker bare at dere må følge magefølelsen, og ikke høre på andres meninger om det.

Selv hadde jeg aldri reist fra en ettåring i en hel uke, men det er mitt valg.

Skrevet

Vi dro ei uke til Roma når pluggen var 12 måneder. Da var han hjemme i leiligheta vår sammen med bestemor. Det gikk kjempefint!!

Hadde store kvaler på forhånd, men er i ettertid veldig glad for jeg tok den muligheten å reise.

Hvis hun trives sammens med besteforeldrene og du vet at hun tolererer at andre enn mamma og pappa legger og trøster, så synes jeg det bare er å dra.

Farmor og farfar gleder seg sikkert stort til å ha tulla for seg selv ei uke. Og lillejenta blir skjemt bort og får masse oppemerksomhet. Tror det blir koselig for alle parter, jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...