temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 24. oktober 2006 #26 Skrevet 24. oktober 2006 Strikkballen!!!! Jeg er en sånn skorpion som deg!!!!!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 24. oktober 2006 #27 Skrevet 24. oktober 2006 Noen ting er jeg nøye på.... Og i perioder når det har vært rotete i hodet mitt (les; livet mitt) da må det være ryddig i huset! Når jeg er i harmoni så tåler jeg litt rot, men ikke støv og skitt!!!!
Urtete Skrevet 24. oktober 2006 #28 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg er skorpion, men vet ikke hvordan skorpioner skal være - sånn etter boka! Men her i huset er det langt ifra strøkent, det skal være sikkert! Hiver mat inn i skapene "fort & gæli". Klærne har en viss tellekant, men det hender at de aldri kommer så langt som inn i klesskapene.... Har en kjellerstue som er ypperlig som oppbevaring av nyvaskede klær og diverse rot.:-( Har flere irriterende bunker med papir, aviser, blad liggende her og der, men jeg vet sånn ca hva jeg har hvor (for å se positivt på det...). Med to små og jobb mm blir husmorsysler brutalt bortprioritert! Her i huset blir det til at vi gjør kun det som MÅ gjøres i hverdagen, og så har vi stoooore skippertak sånn innimellom! Ååååj, dette ser jævlig ut.... Vi er renslige og dusjer hver dag altså!;-))) Hehehehehe
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #29 Skrevet 24. oktober 2006 He he, godt å se det er flere av oss som har skjønt nødvendigheten av kjellerstue;-))) Men jeg har faktisk idag gått til innkjøp av diverse kurver og ryddet opp i alle skapene på badet......gidder ikke nevne hvor mange poser med stæsj som ble kastet, men nå er det ihvertfall vasket og ryddig der inne;-)
Urtete Skrevet 24. oktober 2006 #30 Skrevet 24. oktober 2006 Kan levende se for meg posene med søppel, ja - så det trenger vi ikke snakke mer om!) He he he, vet du, jeg har kjøpt mange fine plastkasser som jeg skal lagre ting & tang i og sette bort. Innkjøpet skjedde for over et år siden, kassene er tomme enda.... Gjett hvor de står? Under trappa i kjellerstua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dream Skrevet 24. oktober 2006 #31 Skrevet 24. oktober 2006 Vi har kjellerstue, ganske ryddig, MEN forklaringen kommer. Vi har 3 uteboder på tomta - helt FULLE da gubben sparer på alt. Så alt i alt har vi snart like mye bodplass som boplass. Drømmer om plass til å faktisk gå inn i en bod uten å måtte rydde plass for å komme inn.
ettbarnsmammaen Skrevet 24. oktober 2006 #32 Skrevet 24. oktober 2006 Her er vi to voksne krepser og en liten steinbukk. Begge krepsene er samlere og veldig flinke til å rote. :-((( Men: Pappa-krepsen KAN rydde når han vil! Han er systematisk, begynner i den ene enden av rommet og arbeider seg langsomt, men sikkert rundt. Mamma-krepsen KAN IKKE rydde. Hun er ikke systematisk i det hele tatt. Hun begynner med noe et sted, kommer så på at hun burde ha gjort noe annet et helt annet sted, glemmer det første hun begynte med og begynner med noe nytt. Stakkars lille steinbukk hvis hun vil ønske å ha det ryddig rundt seg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå