strikkballen Skrevet 18. oktober 2006 #26 Skrevet 18. oktober 2006 For tiden forsknings- og innovasjonspolitikk i Næringsdepartementet. Spør du meg hva det innebærer, så får jeg trøbbel med å holde meg under 1 side... Essensen er å "legge til rette for nyskapning og innovasjon i norsk næringsliv, med fokus på internasjonalt samarbeid". Verste er at jeg synes det er veldig morsomt, og gleder meg til å begynne å jobbe igjen... (MEN IKKE BLI SKREMT FRA Å MØTE MEG PÅ DIB-FESTEN LIKEVEL, DA!!! Snakker sjelden om jobb i sosiale sammenhenger). Statsvit hovedfag fra Blindern, drømmer om å da dr grad, og bli forsker, som deg... Hvilket område jobber du innenfor? Kanskje vi har møttes.
her@ Skrevet 18. oktober 2006 #28 Skrevet 18. oktober 2006 Helsesekretær på et sykehus, men permisjon nå da.
Maud Skrevet 19. oktober 2006 #30 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg er ny her inne, har lest litt og ikke skrevet tidligere. Kom tilbake til jobben som psykolog for 2 måneder siden. Jobber med ungdom med atferdsvansker og trives med det :-D
La Perla Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #31 Skrevet 19. oktober 2006 Media. Jeg bor i Bergen, så vi har vel kanskje ikke møttes? men jeg har mange venner i Oslo, og jobbet i et departement selv tidligere, før jeg begynte på doktorgraden. Jeg synes ditt felt høres veldig spennende ut, jeg. Jeg jobbet faktisk også en del med internasjonalt samarbeid. Reiser du mye i jobben?
Superlis Skrevet 19. oktober 2006 #32 Skrevet 19. oktober 2006 Jobber i barnehage,permisjon frem til høst.07.=)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2006 #34 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg jobber som sekretær på ei akuttavdeling på et lite sykehus. Nattskift, så jeg klarer bare deltidsjobb i tillegg til familien. Jeg gikk på HIST (sykepleien), men dessverre var jeg så dum at jeg sluttet etter bare 1 år. Et av mine dummeste valg! Men jobber jo innen "faget" likevel, på en måte. Høyeste jobbønske er å jobbe på fødeavdelingen, og være forfatter ved siden av =) DET hadde vært noe! Northernlights
Gla-mor Skrevet 19. oktober 2006 #35 Skrevet 19. oktober 2006 Aldri for sent å realisere drømmer, har mange modne studenter på HIST. Jordmorutdanning også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå