Gå til innhold

Hva jobber dere med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det virkelige liv?

Jeg er forsker/akademiker.

Dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber og jobber....... jeg har jo permisjon for pokker...

Men jeg er utdannet frisør hvis det var det du lurte på.

Og etter 2 forferdelige svangerskap går det mot omskolering, skulle bare visst hva jeg vil bli når jeg blir stor.....

Skrevet

Fagsjef i et forsikringsselskap (jurist av utdannelse).

Skrevet

Halvstudert røver, jobber som marketingkonsulent i et internasjonalt teknologikonsern (jøss, det høres skikkelig flott ut!!)

Reklame, PR, events...

Skrevet

Events.. Jøss, vi har da virkelig vært heldige med komiteemedlemmene ;-) En som jobber med events og en som har jobbet innen diplomatiet...? Dette kan da ikke bli kjedelig!?

Skrevet

Jeg er en snørrkjedelig sykepleier. Har 1 år ekstra permisjon for å slippe unna lengst mulig....

Skrevet

Jeg har mastergrad i musikkvitenskap med fagkombinasjonen teatervitenskap og pedagogikk. Og så er jeg blomsterdekoratørutdannet, men aner ikke hva jeg skal bli 8-16 når jeg blir stor likevel!!!!!!

Skrevet

Jeg jobber nå som elevassistent ved en videregårende skole og stortrives med det.

Men er utdannet først som pølsemaker, deretter som barnehageassistent.

Skrevet

Jeg er intensivsykepleier. Jo sykere, jo bedre....

Tygg litt på den, dere!

Skrevet

Jeg er mediekonsulent i et forlag som driver med fagtidsskrifter. Har jobbet innen salg og markedsføring i hele livet. Både i små og store foretak. Vært mye ute og fartet, både innen og utenlands, men kjenner meg ganske så ferdig med hotell-livet, nå vil jeg være nærme mine kjære:-)

Skrevet

Sykepleier, lektor på høgskolen og holder på med doktorgraden i samfunnsmedisin.... Og heltids mamma i noen måneder framover. Deilig.

Skrevet

Skjønner den, ja, må jo være veldig syke for at dere skal ha jobb...

Skrevet

Underviser våre nye landsmenn i norsk. (Adjunkt med opprykk fra universitetet.)

Skrevet

Jobbar som ps.hjelpepleier på en geriatrisk-psykiatrisk avd. Tøfft och lite av det samma varje dag men samtidig spännande. Utbildad som bla. bedriftøkonom, undersköterska (hjelpepleier), 1 år psykiatri og nå sist som läkemedelskonsult. Det är egentligen det jag har lust att jobba med.

Men, men, men...Jag blev gravid 1 mnd efter avslutade studier. Just nu är det helt ok att jobba som jag gör pga att det är bra arbetstider när man har småbarn + en lön.

Skrevet

Utdannet barnevernpedagog med videreutdanning i familieteori... Jobber der jeg sa jeg aldri skulle sette mine bein... i barnevernet! Men det er et annet liv. Nå nyter jeg permisjonen!!!!!

Skrevet

Her er det svangerskapspermisjon som varer frem til 18. januar.

Da blir det arbeidskontoret på meg ettersom jeg mistet jobbn pga. omstilling for snart 2 år siden.

Men har gått gradeneog fått opplæring og har jobbet med regnskap i 10 år og vil ha jobb innen det igjen.

Skrevet

Jeg har et fjernt minne om at jeg egentlig jobber som kontorsjef i et lite investeringsselskap....sannsynligvis den kjedeligste jobben jeg noensinne har hatt.

Skrevet

Jeg tror jeg har avslørt meg en par ganger..... :-))))))

Jobber i helsevesenet. Grundutannelsen min er sykepleier.

Skrevet
:) :) :) hypersusmor!! Godt at du tør å være ærlig! Humret litt i skjegget nå...
Skrevet

Jobber med sikkerhet og it.

Men det er egentlig hemmelig så ikke si det bort til de stygge gutta !

Skrevet

Jeg er småbarnspedagog.

Også jeg har et fjernt minne om en jobb som styrer i barnehage...

Skrevet

Jeg sa opp jobben min etter endt svangeskapspermisjon - hadde endelig mulighet og mot til å starte for meg selv! Så er nå grafisk designer i eget firma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...