La Perla Skrevet 17. oktober 2006 #26 Skrevet 17. oktober 2006 Kanskje jeg skal iføre meg noen slike hvis BT-fotografen kommer for å ta bilder?
Karomamma Skrevet 17. oktober 2006 #27 Skrevet 17. oktober 2006 He he, det kommer vel litt an på hva ekspertuttalelsen din handler om, men det finnes faktisk mange fine billigtruser. Så det så!
Gummelillan Skrevet 17. oktober 2006 #28 Skrevet 17. oktober 2006 Sånn for å spice opp sexlivet det da? Når du virkeliog skal imponere mannen så griper du etter sloggien, mener jeg ;-) he, he... Tro det eller ei, men jeg var faktisk kjent for mitt lekre undertøy en gang i studietiden jeg ;-) Bodde sammen med flere veninner i en diger leilighet på Majorstua. Og jeg hadde ekstrajobb i butikk med lekker undertøysavdeling hvor jeg tidlig lærte å sette pris på dyyyyrt undertøy. Hvem skulle tro det når en titter i skapet i dag? Utvaskede ammebh'er og slitne pansertruser...
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 17. oktober 2006 #29 Skrevet 17. oktober 2006 ;-))))))))))))))))))))))))
Babyonboard ;-) Skrevet 18. oktober 2006 #30 Skrevet 18. oktober 2006 Nå kom jeg på at jeg faktisk har kjøpt lekkert undertøy i knallrosa ;-) Sjelden jeg finner bh'er i rett størrelse i sånne farger.... Hvor ble den posen av da....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå