Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Han vil intervjue meg om et tema som jeg er "ekspert" på, de skal lage en sak om det. Det er slett ikke første gang, men jeg synes alltid det er ubehagelig å uttale meg. Jeg sa han måtte ringe igjen om et par timer, liker best å tenke meg om litt (det sa jeg ikke da, sa at jeg skulle i møte, hihi). Huffameg.
Karomamma Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Oi, nå ble jeg nysgjerrig på hvem som skriver dette. Og kjempenysgjerrig på hvilket tema det er snakk om. Hvor er Nancy Drew...?? Vi modne mammaer kan bidra med del om det meste, så du får bare si ifra hvis du trenger innspill. He he....
strikkballen Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Dette høres jo gøy ut - spennende! Lykke til! Hvilket tema...?
La Perla Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Takk. Vil helst ikke si for mye om temaet, siden jeg da lett kan identifiseres av folk som kjenner meg. Men det har med kultur og media å gjøre. Men nå må jeg skylde meg å forberede meg, for nå ringer han tilbake om 25 minutter....
Karomamma Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Åki da! Bare vi som er noe inni granskauen meganysgjerrige vettu!
La Perla Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 Det er i orden - hadde värt det selv også hvis det var noen andre det gjaødt =)
Gummelillan Skrevet 17. oktober 2006 #8 Skrevet 17. oktober 2006 oi, nå ble jeg nysgerrig!!! Så spennende da. Og nysgjerrigheten vekket jo nesten Gulltopp i meg også da... Nei, er vel en grunn til at anonymknappen er brukt denne gangen.. Gå og se mer på dr. Phil, Gulltopp!
Gummelillan Skrevet 17. oktober 2006 #9 Skrevet 17. oktober 2006 Ja, her kom jo da det ultimate beviset på at Gulltopp er litt treig da... La perla står jo frem mens jeg og Gulltopp krangler, jo! Da vet vi i hvertfall at det er noen med veldig fin hud ;-)
Reveenka Skrevet 17. oktober 2006 #10 Skrevet 17. oktober 2006 Fin hud? Nå har jeg gått glipp av noe igjen skjønner jeg... forklar c",)
Reveenka Skrevet 17. oktober 2006 #11 Skrevet 17. oktober 2006 Og jeg er ikke noe nysgjerrig, åneida!
Gummelillan Skrevet 17. oktober 2006 #12 Skrevet 17. oktober 2006 Er ikke La Perla et merke, veldig eksklusivt sådan, innen hudpleie? Sånn 1000-kr-krukka-klassen..... Så hvis navnet var noe hun kom på mens hun kikka seg rundt på badet - og reklamen holder hva den lover - må jo huden være knallfin ;-)
Reveenka Skrevet 17. oktober 2006 #13 Skrevet 17. oktober 2006 Hihi! Jeg er ikke så bevandret i sånne kosmetikkgreier, som du skjønner! c",)
La Perla Skrevet 17. oktober 2006 #14 Skrevet 17. oktober 2006 Hihi. Jeg visste heller ikke at dte var en dyr hudkrem Visste at det er et dyrt undertøymerke,da (som jeg ikke har ett plagg fra) - men det e rikke der jeg har nicket fra. Nå har eg snakket med journalisten. Han var superflink og seriøs, så jeg satser på at jeg ikke kommer så aller verst ut i morgendagens avis. De kommer kanskje g tar bilde av meg også, selv om jeg sa de har ett gammelt ett fra før, fra an gang jeg skrev en kronikk i den avisen. Hm, litt stress - da må jeg vel sminke meg litt også....Og ta på meg noen siligere klär....
Gummelillan Skrevet 17. oktober 2006 #17 Skrevet 17. oktober 2006 Oj, da tror jeg det er tåka som har tatt meg. Fint undertøy er det jo og jeg som jo faktisk har det i skapet også da. Kanskje ikke så rart - har vel gremlt at det gikk an å gå i annet enn slitne amme-bh'er ;-) Kosmetikkmerket heter La Praire... Eh, nå ble jeg litt flau... Kan jeg skylde på Gulltopp, kanskje?
Gummelillan Skrevet 17. oktober 2006 #18 Skrevet 17. oktober 2006 Vi får lese Bergens tidene i morgen og se om vi skjønner hvem du er da ;-) Nei,da, men godt å høre at det gikk bra!
La Perla Skrevet 17. oktober 2006 #19 Skrevet 17. oktober 2006 Hehe. Dette hadde du ikke behøvd å innrømme. Jeg hadde aldri avslørt det ihvertfall, hadde ikke den fjerneste anelse, men trodde fullt og fast på at det både var undertøy og krem som het La perla.
Gummelillan Skrevet 17. oktober 2006 #20 Skrevet 17. oktober 2006 Ja, da var det ikke meg, men Gulltopp som tok feil da ;-)
Karomamma Skrevet 17. oktober 2006 #21 Skrevet 17. oktober 2006 Dere er fjonge i både tøy og sminkeskrinet, må jeg si! Her er det hudpleie fra Kiwi og undertøy fra Cubus. Og kanskje en Sloggi innimellom...
Karomamma Skrevet 17. oktober 2006 #22 Skrevet 17. oktober 2006 Gummelillan - trodde du hadde lært litt av tonetroll. Pointet er visstnok å bytte nick før du innrømmer noe som helst. Etterpå kan du logge på som Gummelillan igjen og mobbe ditt andre jeg. Eller var det ditt første?Hmmmm.... noe i den duren i hvert fall...
Reveenka Skrevet 17. oktober 2006 #23 Skrevet 17. oktober 2006 Nå tror jeg at jeg tisser på meg! Hahahahahahahahahaha!!!!!
Karomamma Skrevet 17. oktober 2006 #24 Skrevet 17. oktober 2006 Nemlig! Sånn sett er det best å ha billige underbukser fra Cubus!!
Reveenka Skrevet 17. oktober 2006 #25 Skrevet 17. oktober 2006 Verre og verre - eller bedre og bedre, alt etter som hvordan man ser det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå