Gå til innhold

dibbe dibbe dibbe dibbe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å jassså... Det har ikke jeg hørt noe om... hmmm...:)

Skrevet

Jo, Attpåklatten altså - hun har sagt det selv i en av de diskusjonene om klesskap og skjørt. Spør henne, så ser vi c",)

Skrevet

Åååå, Kir - det hadde jeg fortrengt!!! Husker jeg prøvde å imponere en kjekk gutt i klassen på skoletur med å drikke en hel flaske på en halvtime. Han var visst litt interessert, hadde jeg hørt. Det gikk fort over, kan man si. Etter at Kiren og middagen kom ut, i vasken på rommet hans. Og over kanten på vasken. Og ned på gulvet, på walkmanen hans. Og han måtte bære meg inn på do, hvor jeg ble liggende resten av kvelden. Sjtilig!

Skrevet

Ha ha ha.....men det er lenge lenge lenge siiiiden!!!

....men helt sant ja! Var med på masse moteshow jeg, dansa og greier! Jadda!

Skrevet

Ha, ha, ha, takk skal du ha! Bare så du ikke tror at det er promillebrillene dine som spiller deg etr puss, så kan det opplyses at det bildet ble tatt for snart 2 år siden og en unge mindre. Og så er bildet retusjert også ;-) Ga klar beskjed om at dersom den damen ønsket å bruke meg i reklamesammenheng måtte minst en stykk valk fjernes fra ryggen....Ikke er håret like langt lengre heller... Men dere kjenner meg nok igjen likevel, ja. Bare gå etter den høyrøsta trønder'n som får totalt fniseanfall etter å ha luktet på et glass vin ;-)

Skrevet

Kjære romerikinger:

Kan dere ikke heller ta et tidlig tog til byen og vorse litt sammen med oss byfrøkner da....???

Skrevet

Ånei

Det ser ut som jeg må forse for meg selv, mens jeg legger ungene. Blir det alltfor tidlig sor meg så er dere sikker på vei hjem etter de tilmålte to eggeglass med Kir....

Må ha barnevakt og da må jeg ta kveldsstellet sjøl, men skjønner at det skal holde hardt å komme seg tidsnok på byen ...... :o)

Skrevet

Du klarer det vel til 20:30...?

Vi kan for eksempel bestille bord til kl 20, så kommer du så fort du kan...

Men bevares altså, du må bare helle nedpå med kir og cola før du kommer. Eventuelt campari og juice (pføy!)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...