Reveenka Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Tekst :Reveenka Melodi: If I was a rich man Dibbe dibbe dibbe dibbe dibbe dibbe dibbe dibbe dibbe dibbe dibbe dib dib dib dib dib dibbe dibbe dib dibbe dibbe dib dib dib! Endelig!
Reveenka Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 15. oktober 2006 Hadde planer om å oppdatere meg skikkelig når jeg først kom inn hit igjen - men det ble jeg nødt til å skrinlegge. To uker uten dibbing; det ble rett og slett FOR mange innlegg og tråder å ta opp igjen... c",)! Men jeg har fått med meg at det blir dibbefest 17 november - jeg kan, men vet ikke om jeg tør....jeg har jo aldri møtt noen av dere før(er ei skikkelig pinglepyse noen ganger...Snulder, skal vi tyvstarte på Taket eller noe sånt?)
♥Snulder Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Jupp... vi kan tyvstarte... er ei ordentlig pingle jeg og!! Men spørs om kvelden blir så lang hvis jeg starter for sterkt.... har liten erfaring med vinnipping de siste 2 årene:)
Reveenka Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2006 Regner med at du er skikkelig kjent på alle utestedene på Jessheim... det JEG vet om utesteder på Jessheim er det jeg leser i RB under vignetten "politidøgnet".... Men vi snakker vel relativt tidlig på kvelden(ettermiddagen, kanskje? Jeg blir så tidlig trøtt, at å dingle ute på byn lenge etter midnatt er relativt utenkelig selvom man aldri skal si aldri...), så da er det vel en stund igjen til den blinde helgevolden slår til...c",)!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 Dere juksepaver altså - skal dere drikke dere til mot også nå? Ha ha, dere blir vel så i farta at dere blir på Jessheim da:-) Kanskje jeg skal ta et vorspiel her jeg kommer fra, men jeg er jo den eneste fra Østfold, så det kan bli ganske kjedelig da:-)))
♥Snulder Skrevet 15. oktober 2006 #6 Skrevet 15. oktober 2006 Hahaha... det må vi jo... bønder som skal til byen veit du!!! Har begynt å pusse bunadsølvet jeg!
Reveenka Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 15. oktober 2006 Hehe! Du vet, vi fra bushen er ikke så vant med det urbane livet, samt det å se&snakke med fremmede mennesker hver dag c",)! Men hvis det blir kjedelig å forse alene, er du hjertelig velkommen til Jessheim!!! Og Snulder, er Hydranten åpen så tidlig som vi evt skal ut? Vet vi noe om møtetidspunktet i Oslo ennå? Eller hvor?
Gummelillan Skrevet 15. oktober 2006 #8 Skrevet 15. oktober 2006 He, he, he! Godt å høre at dere er i rute ;-)))))) Vi er ikke sååååå skumle altså!
♥Snulder Skrevet 15. oktober 2006 #9 Skrevet 15. oktober 2006 Øhhh... veit ikke... Vi får pakke vinflaska i en pappose og sette oss på benken sammen med alkoholiker`ne da veit du:)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. oktober 2006 #10 Skrevet 15. oktober 2006 Ha ha ha - dette blir jo bare bedre og bedre det;-))))))))))
Reveenka Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 15. oktober 2006 Ler så jeg detter ut av sofaen !!! c",) Kir, da?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. oktober 2006 #12 Skrevet 15. oktober 2006 Kir!!! Første venninna mi og jeg ble litt fulle på:-) Jeg danset og trodde jeg var en drøm på dansegulvet, mens hun ropte på elgen resten av den kvelden - ha ha ha ha ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reveenka Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #13 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg tolker dette som et "ja" til at du gjerne vil være med og forse på bygda? Kir var det vi startet med her oppe på Romerikstraktene også - mimre mimre... Husker at jeg og venninna mi hadde en avtale om å feste(les: ta'n helt ut) annenhver gang, sånn at vi kunne bytte på å passe på hverandre c",)
Gummelillan Skrevet 15. oktober 2006 #14 Skrevet 15. oktober 2006 ;-))))))))))))) Kommer ikke til å bli vanskelig å skjønne hvem dere er på treffet! Tror nå nesten jeg må ta meg et lite vorspiel selv jeg så jeg kommer opp/ned(?.. stryk det som ikke passer ;-)) på samme nivå ;-)
Reveenka Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #15 Skrevet 15. oktober 2006 Hrrrmmm, kremt - jeg bærer altså de inntagne drikkevarer usedvanlig(godt), så jeg skjønner IKKE hva du mener...c",) Nei, nesten 20 måneder på vannvogna gjør at jeg bare snuser litt i glasset, og vips! så er den rette feststemningen på plass! c",)
♥Snulder Skrevet 15. oktober 2006 #16 Skrevet 15. oktober 2006 Jepp.. Kir og Cola! Ble så dårlig så fy og flate... Med tupert hår og strikkegensern stappet ned i høyvanns-olabukse....
♥Snulder Skrevet 15. oktober 2006 #17 Skrevet 15. oktober 2006 Forøvrig så kan jeg drikke ganske mye!! Ihvertfall 2 glass før jeg begynner å snøvle... Bare så dere veit det!
Reveenka Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #19 Skrevet 15. oktober 2006 Nå fikk jeg nettopp et sånt fælt syn - jeg så meg selv komme ALTFOR brisen frem til selve happeningen..... uff, det hadde vært skikkelig flaut.... Vi får nøye oss med å kjøpe et glass på deling, Snulder c",)
♥Snulder Skrevet 15. oktober 2006 #20 Skrevet 15. oktober 2006 Er nok best det ja! Helt greit å være blid og glad! Men vil gjerne vise meg fra min beste side når jeg ankommer.... Så får vi se hvor lenge det varer:)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. oktober 2006 #21 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg skjønner nå at det bare er en ting å gjøre - ta seg et lite vorspiel ja;-)))) Men jeg tror jeg får ankomme fra østsida til byen.....blir så fryktelig mye kjøring ellers - og jeg som blir så bilsyk a gitt!
Reveenka Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #22 Skrevet 15. oktober 2006 Uansett er det jo hyggelig å komme sammen med èn kjent, da c",)! Så blir det ikke så skummelt (jeg har lest om alle de høye, slanke dibbedamene med langt hår - ja, Gummelillan, jeg snakker om DEG! - har nemlig sett deg på bilde c",)! - og så kommer jeg - joikabolla fra bondelandet....
♥Snulder Skrevet 15. oktober 2006 #23 Skrevet 15. oktober 2006 Halloooooo.... jeg har også langt hår!!! Assa... men lang og slank kan diskuteres.... Absolutt ikke lang, men føler meg forholdsvis slank (her jeg sitter og spiser potetgull....)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. oktober 2006 #24 Skrevet 15. oktober 2006 Ha ha ha, jeg er lang, men ikke akkurat slank:-( Men gjelder det at jeg var kjempetynn for mange år siden eller??? Og håret, tja, langt er det ikke, men mye lenger enn den pinkorte sveisen jeg hadde i maaaange år, ca 1 cm lengde over hele hodet. Noe så utrolig tidsbesparende har jeg aldri hatt verken før eller siden.....så kanskje en dag ja:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå