Gå til innhold

Hvilket kjønn tror dere at dere venter?


gutt 07 + baby 09

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror vi skal ha en liten jente til.

Vet ikke helt hvorfor jeg tror det, men befruktningstidspunktet var ganske likt som forrige gang (før el), og hjertelyden ligger på 155. Var lavere forrige gang, men...

Blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to gutter fra før og fornuften sier meg at jeg venter gutt igjen, men følelsen sier meg jente. Høres kanskje litt rart ut!!?? Svangerskapene er ganske like bortsett fra at jeg de to andre gangene visste at jeg hadde sex på eggløsningsdag, mens jeg nå ikke aner, men jeg hadde bare sex i ny og ne i steden for å stå på for fullt for å bli gravid:-) I tillegg har jeg denne gangen den fineste reneste hud, mens de andre gangene var jeg full av kviser.

Når det gjelder hjertelyden har alle de tre jordmødrene jeg har vært borti sagt at de ALDRI har sett noen som helst reell sammenheng mellom kjønn og rytme ( og begge mine skulle i så fall vært jenter), og heller ikke magefasong eller stort mye annet. Når det gjelder den kinesiske kalenderen virker denne ganske usannsynlig synes jeg... F.eks vil jo nesten ingen jenter i hele verden født samme år som meg få noe annet enn gutter dette året. Nei, jeg tror nok noen ville fanget opp dette som sensasjonellt om denne kalenderen skulle stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært ganske sikker de andre gangene hva vi ventet, men denne gangen er jeg usikker. Magen ser ut som en guttemage, kvalmen er som en jente. Følelsene sier ingenting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempe i tvil! Har en jente fra før, og trodde da gutt... Denne gang er alt annerledes, så jeg tror gutt denne gang også, men blir liksom ikke overrasket om det er en jente til... Skal på ul på torsdag, håper å få svar da! Gleder meg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en følelse av at det blir jente, men venner og familie tror det blir gutt. Blir spennende å se om vi får sett hvilket kjønn det blir på UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, dette var en morsom tråd :)

 

Jeg har en magefølelse av at det er en gutt, men jeg har ikke peiling på hvorfor jeg tror det. Så det blir spennende å se om det stemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror eg venter en jente :-)

Da eg gikk gravid med Benjamin(f01.10.05) va eg skikkelig kvalm i de første 4 mnd å nå er eg i uke 16 med nr 2 å har kunn vert trøtt hittil :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trur på en gutt denne gangen. Har en av hver fra før og har tippet riktig da. Fosterlyden har vært høy på alle tre så en kan ikke bare gå for den....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra hvilken uke skal de hjerteslagen gjelde fra ? På min første,så var hj.lyden på 170 (i uke 9). Men den holdt seg på 150 og 140 jo lenger ut jeg kom i sv.skapet,(en gang var den på 160). Det ble en gutt.

 

Med andre så var hjertelyden også på 150, og senere varierete den mellom 135 og 145. (også nå var den engang på 160). Det ble en gutt til.

Nå har jeg enda ikke hørt hjerteslagene..(i uke 15+4),men jeg tror det blir en gutt. Men jeg ønsker meg en jente..så jeg har bestemt at jeg skal vite på ul..(80 % sikker på å vite kjønn..)

 

 

**Gla**ønsker jente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg venter en liten gutt, er bare en følelse jeg har..:)

har hørt at om hjerteslagene er høye er det gutt og er de lave er det jente.. mulig det bare er gammel overtro, men er litt artig å se om det stemmer. stemte på mamma`n min.. hjerteslagene her har ligget på mellom 157 og 160 hele tiden, kanskje følelsene mine om gutt stemmer..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...