Chiquita Bananas Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #204 Skrevet 24. oktober 2006 hihhihihi....og dere trodde jeg var borte vekk ;op Kom nettopp inn og så at det var jo bare 5 innlegg fra nr.200 og dere slutta nå !!! Fy dere - da måtte jeg bare inn og legge inn masse innlegg. Jajaja....da får vi vel begynne på ny tråd da ?? Aldri føl dere trygge på meg ;op Jeg kommer til overalt og gjør alt for å ta innleggene....MOHAHHAHAHAHA..........
Chiquita Bananas Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #205 Skrevet 24. oktober 2006 Fy søren jeg stressa - så jo at du var inne og tenkte at du kunne se hva jeg drev med og bare venta på å snappe den opp rett foran nesen min ) Nam nam....spiser fiskeboller i hvit saus. Har kjørt Sande rundt for å finne små suppeboller - men fant ikke. Var så skuffet. Men så tror du ikke gubben var og handlet på den eneste butikken jeg ikke var innom - og fant dem ) veldig glad nå.......
vinterbarn ;O) Skrevet 24. oktober 2006 #206 Skrevet 24. oktober 2006 Faen!!!!! alt dette skjedde bare for at jeg satt i telefonen.. holdt på å kaste den i veggen når jeg så det!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dumme hebbie!!!!!!!!!!! ;O) 3D var ikke så super spennende syns jeg.. syns det var litt oppskrytt jeg.. men ser jo at alle andre syns det er helt topp.. så veit ikke jeg, kanskje jeg er litt dum.. er jo blond veit dere!!!!!!!!! Fikk masse bilder på dvd, noen er fine. Syns det er bedre å se de der enn selve undersøkelsen, den var rotette!! Var faktisk lettere å se det i 2D innimellom.. Men nå har jeg jo prøvd det. Ville absolutt det siden alle snakket så flott om det, og dette er siste gangen. Og det er 100% sikkert at det er jente. Jordmor har aldri tatt feil, og nå er jeg jo så lang på vei også!! Hun var ikke i tvil. Fortalte det til jentene istad. Eldste ble helt stille.. ønsket seg jo veldig gutt.. Vi lot henne bare være i fred.. så kom hun etter vært, " gjør jo ikke noe om det blir jente da, mamma. Men kan jo hende de har sett feil!!" Stakkars fikk litt vondt av henne. Men når jeg sa at vi skulle ut å handle rosa var alt bra igjen. Tenk ROSA smokker!!!! Eldste vil kjøpe bamse, mens yngste vil kjøpe smokker når babyen blir født se.. hehe...
Candy girrrl Skrevet 24. oktober 2006 #207 Skrevet 24. oktober 2006 Ja ingenting er som å feire en god seier med litt fiskeboller i hvit saus ) Hvordan gikk lunsjen da?
Chiquita Bananas Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #208 Skrevet 24. oktober 2006 Hahaha....ødela jeg kvelden deres ;o) Lunsjen var koselig - fikk holde babyen til Tillab ) Bare 5 uker gammel. Hehehe....vil dere starte en Hat Hebbie klubb ;o) Søren sambo er sleip. Jeg har jo blanda mine små suppeboller sammen med de ekle store Bjellands fiskeboller (som han liker) i samme saus - og på siste tallerken så hadde han tatt noen av de små og sa til meg at jeg kunne bare ta resten for han orka ikke mer. Så jeg går ut og skal ta mer - der lå det 4 usle små boller igjen.... ;op Tilsvarende en stor bolle. Han som var sååå snill og la meg få resten ! Men det beste med dette er den hvite sausen så det gikk bra - var masse saus til meg igjen. Jeg synes det var gøy med 3D UL fordi det var så spennende å se noe som helst antydning til trekk hos Junior.
Candy girrrl Skrevet 24. oktober 2006 #209 Skrevet 24. oktober 2006 Neida, vi skal ikke starte noe Hat Hebbie klubb! Men.... siden du har nå en gang et slikt markeringsbehov.. starter du en ny tråd? Så har jo du sånt et lekkert nick ;o)
vinterbarn ;O) Skrevet 24. oktober 2006 #210 Skrevet 24. oktober 2006 Gidder ikke å bli med på den nye tråden jeg.. er ennå ganske fornærma på vimselingh nå.... furt furt....
vinterbarn ;O) Skrevet 24. oktober 2006 #211 Skrevet 24. oktober 2006 innlegg 210 og en muffins... da er jeg blid igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå