Gå til innhold

Titsi, Vinterbarn, Idefix og Hebbies Fanclub.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syte ja........... så absolutt... bare gi meg noen uker til dere, så skal dere få merke syting... men da sitter jo dere med hver deres lille klump, og driiiiiiiiiiiiter vel fullt i meg og mitt ;O)

Nå har min lille engel stått opp.. nå gjelder det bare å få i ho litt frokost og få på litt klær.. rart hvor fort en engel kan bli en djevel bare pga en ussel frokost... så er vel bare å stålsette seg, veit jo at det kommer!!!

Hva skal jeg gjøre med det problemet egentlig, får ikke i ho mat om morgnen.... men føler ho må ha litt, siden det er en stund til lunch!! men kan jo ikke sonde henne akkurat da ;O)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. fra engel til djevel ja. Ikke lett det der når de ikke vil ha mat. Er det frukost eller mat genrelt hun ikke er så glad i? Har iallefall inntrykk av at når man er kommet inn i en ond sirkel -mamma og pappa vil- hun vil IKKE- så er det i gang.

Fin i ørene igjen da? Var hun på plass i barnehage igjen i går?

Skrevet

Vi har hatt en sinnsykt år med henne... var nesten så jeg trodde vi måtte ha hjelp, hun har et enormt temprament og vilje... (far sitt tempr, og mor sin vilje) Men vi har fått temt den "ulven" og er veldig fornøyd med det.. var tøfft, men ser vi har gjort de rette tingene, for hun er en harmonisk stort sett fornøyd jente idag!

Men frokost.. den er ho ikke mye klar for, spiser godt til alle andre måltider. Vi har ofte gitt ho bare en yoghurt eller noe, sånn at ho får i seg litt ihvertfall.. men når hun sover så lenge, er det jo ikke krise om hun må vente til 12 før maten blir servert.. er jo henne selv det går ut over ;O) Blir ikke sur og tverr på meg ihverfall.. for jeg er jo ikke der!! hehe...

Jeg skal på svangesk kontr i morgen, da skal hun være med å sjekke ørene.. går fortsatt på medisin. Men virker bra. Men legen sa jo at det kunne ta 6 uker før ho ble bra. Så får håpe medis. har gjort jobben, så ho ikke må ha lengre kur. Hun er så flink og ta det... ingen problem i det hele tatt... det er deilig. Er dråper og smaker helt jæ....

Skrevet

Gikk alle å la seg igjen? Dere har det fint :o)

Hadde de avanserte planene for utekos med ungene i dag. Men de har virkelig ikke hatt dagen, eh.. uken sin i det siste. Bare krangel og spetakkel på de. Noen som har nr. til supernanny?? Man blir litt tullerusk i hodet av å høre på det i lengden..

Minstejenta di er sikkert endelig ferdig med trassalderen. Den kan være en stri tørn. Og man kan med skrekken i hvitøye lure på om de skal være sånn bestandig. Så da er det en lettelse som du skriver å se at de (etter litt oppdragelse :) blir litt mer harmoniske.

Helt gåen jeg nå. Lagt de og sitter her i sofaen som en pungtert ballong. Tenkte egentlig å få gjort litt.. så skal nå sitte å vente litt her å se om det dukker opp litt arbeidslyst.

Skrevet

Alle lagt seg??? Var jo du som ble borte da.. jeg gidder jo ikke akkurat å sitte og skrive med meg selv.. er selvopptatt om dagen men... hihi..

Så deilig at du har 2 som sover på dagen da, og samtidig!! Går de ikke i barnehage eller noe?

Jeg får min lille skole jente inn døra her rett rundt hjørne tenker jeg.. da er det lekse tid. Så deilig å gjøre det når ikke minste henger rundt. En 2 klassing er ikke veldig konsentrert.. ihverfall ikke min. Rimelig lett og avlede.. så skal man jo liksom legge grunnlaget for videre lekse gjøring nå da!!! Litt av et ansvar vi har på tatt oss.... ;O)

Apropo trassalderen så har vi ikke hatt den med nr 1... men til gangs med nr 2 da!!! Eldste er veldig selvstendig og stort sett blid og gjør som vi sier.. ikke mye dikk med ho... det er så deilig. For hadde jeg hatt 2 av nr 2 hadde jeg vært på psykriatisk nå tror jeg ;O)

Hvor blir det av idefix idag da??? blir helt bekymra jeg...

Skrevet

Yes....... mitt første runde innlegg... 180!!!!! yahoooooooooo

Skrevet

hehe.. ja sitte å skrive innlegg med seg selv er ganske kjedelig i lengden.

Satser på at Idefix ligger å laller litt ennå.. At det ikke er noe annet fore.

Joda mine sover på dagen ennå, samtidig. LItt ok. Bruker å gå greit å ha de her hjemme. Men som sagt, den siste uken har de vært en prøve.. Sikkert fordi jeg selv har vært litt utolmodig og sliten.

Har en park rett bort i gata her jeg kan bruke når babyen kommer. Så tenkte at eldstejenta skulle gå der noen dager i uken snart. Har ikke helt bestemt meg hva jeg gjør med minsten. Når han ble født hadde jeg jenta på 18 mnd hjemme.

Vi bestemte oss for å ta oss råd til at jeg var noen år hjemme, når de er så små. Har valgfri lengde på permisjon fra jobben min. Jobbet med regneskap/kontor. Men liker å være litt hjemme med småttisene nå som de er så små. De blir kjapt nok store.

Så du har virkelig fått en unge av hver kaliber du :o) Blir spennende å se hva nestemann blir. Artigt når de er så ulike. Og veeeldig greit at den enkleste er eldst. En myk start + en sikkert snusfornuftig storesøster.

Men de kan jammen være noen sjarmtroll de rabbagastungene og, når de viser seg fra sine fine sider. Og godt er det...

Stakkars Hebbie.. mye barnesnakk her :o) Ikke bare bare å havne på tråd med 3 og 4 gangsfødende :o)

Skrevet

Fy søren dere skravlekjerringer er skikkelig i farten når jeg sover....

Hehe...jepp - jeg står opp tidlig for å legge inn et innlegg før dere ;op

Neida. Så sant gubben ikke har noen spesielle planer for jobben og slikt og jeg allerede er våken så lager jeg niste til ham. Men det har skjedd at jeg sover eller er så trøtt at jeg ikke får lov eller han tar maten inn i kjøleskapet. Han synes det er galt at jeg står opp tidlig for å lage mat til ham, men det er fordi jeg allerede er våken.

Nå må jeg stelle meg ferdig fordi jeg skal stikke ned til Drammen og treffe noen jenter på lunsj og rett på bassengtrening.

Jeg skal ligge på lur på ta alle de runde tallene på innleggene ;op hehehe....

Skrevet

Er i live,bedre humør,men har sittet og skravle med kusina mi i evigheter på telefonen :0)

Sov til 11 da :0)

Gubben har snakket med en lege,hun han skulle hjelpe oh hun sa at vi ikke skulle gi oss..Får se hva som skjer nå da.Gubben skal ringe min lehe i 15 tiden,høre om han kan gå gjennom alt slik at vi veit at alt er bra med den lille..Men nå må jeg ut å lufte det lille vettet jeg har..

Snart tilbake mine gode venner,og da skal jeg oppdatere meg på skravlingen deres :0)

Skrevet

Lufte det lille vettet du har?! hehehe.. Måtte le litt av den :o))

Skrevet

Så godt å se at alle er litt bedre til mot idag da... det blir vi jo alltid glade for ;O) hehe...

veldig sant det du sier titsi, med at de terroristene er vakre når de vil, minste som er raketten her er utrolig kosette.. og sier stadig "jeg elsker deg, glad i deg" ol.. det får jeg aldri eldste til å si.. detter nesten av stolen når hun sier sånn.. vi har fått en av vær av mamma`n og pappa`n, minste er mest lik meg. Blir veldig spennende å se hva vi får nå.

På UL så vi at hun hadde K sin nese.. og gode bollekinn allerede.. hjelpes.. får vel sånn super klump nå da.. de andre var 3500 og 3700 ganske nomale..

Jeg har vært hjemme med jentene mine jeg også, jobbet kvelder og helger. Begynte ikke å jobbe fullt før for 2 år siden, så blir veldig spennende å sende en liten i barnehagen.. det har jeg ikke prøvd på før!! Går nok bra det også. Ser når jeg leverer K der.. de små stabber rundt.. sier hei i kor når jeg kommer og hade når jeg drar.. er jo eneste de kan si...så søøøte da ;O)

Skrevet

Nå er jeg faktisk litt i sving her.. Men må bare si jeg forstår meg ikke på den grønsaksmanien. Er tom for gullerøtter, uæææ. Så nå har jeg gått att og fram fra kjøleskapet å gnafset på Issalat, og da er det stilken og de tykke bladene som gjelder!!

Tror jeg snart må ut å beite gress ;))

Vi skulle jo egentlig ha skravla oss frem til innlegg 200 før Hebbie kommer hjem.. Men vet ikke om vi rekker det git :o)

Skrevet

Ha ha ha dere skravle hønene er ikke sanne.Spesielt ikke du som vil ut på beite :0))

Hehehe..Tullhøner.

Vi har tre helt forskjellige unger vi,så er kjempe spent på hvordan denne blir.Eldsteman var snill som ett lam da han var liten,men er skikkelig hissig og vanskelig til tider nå.Har slitt mye med han.Lurt på å skaffe hjelp osv.Men det har roa seg veldig nå.

Nummer to er en stille guttunge,vil heldst se tv eller spille data.Han er vanskelig å komme inn på.Veldig lik min far og søstra mi..

Nr 3 hun er litt sånn midt i mellom.Men stirrig ta f....Hun skal ha viljen sin uansett.

Nå er hun så sur og trøtt,ligger å furter og griner på sofaen,lurer nesten på om hun holder på å bli syk igjen.

Klaget på øre før idag.Men hun er kronisk til å stikke av ut i kulden i t shirt og null lue...Så nå er vi nok på vei med ørebetennelse nr 2.

Kanskje like bra at ks må vente.Har plutselig litt dårlig tid til alt.

Gubben snakka med MIN lege og han ville snakke med den sure legen i morgen.Så etter klokka 12 skal vi ringe å høre om ks datoen er flytta.Tviler på at stirrigrompa gir seg,men det er jo lov å håpe.

Var og handlet inn gaver til to jenter.Bitte små perler,morens skrekk og jentene elsker det.:0)

Begge guttene skal på hver sitt selskap.

Eldstemann kom hjem med lapp om håndball trening,men han visste ikke om han ville gå..Han kan det jo ikke.Men som jeg sier til han.Det er jo det han skal lære.Men har får velge selv.

Er så spent på morgen dagen.Har uansett bestemt meg for å bake litt.Ha noe å gjøre..Har liksom null tro på at ks blir flytta.

Gubben,går og passer meg som en smed..Måtte til og med være med han på handletur.:0)

Men han presterer å spørre om jeg ikke kunne bare stikke alene ned på leke butikken.Da glemte han seg...Men da jeg begynte å le tok han det igjen.....Fikk ikke lov til det nei :0)

Artig skrue den mannen min !

Skrevet

Hm fikk bøker i posten idag...men tror dere ikke jar har lest den ene allerede..Nedtur :0(

Skrevet

He he he toppen på barnslighet her,mens jeg venter på middagen...

Skrevet

Nei og nei.. jeg som håpet på det runde resten av tiden her.. men har en konkurent i hver og en her inne ser jeg nå ;O)

Nå har akkurat middagen falt i magen, og roen har senket seg fram til levenet med banking og snekkring startet igjen... blir jo bra til slutt da, gleder meg veldig til å komme i orden.. ikke bare bare med 3 soverom i ustand.. hihi.. blir litt kaos da kan man si ;O) men like blid!!!!!

Så hyggelig at det har vært såpass aktivitet her inne idag da.. har vel aldri vært så mange innlegg på dagtid før... vi får konkuranse som 1 mennesker nå titsi.. så da får vi prøve å ta over b tiden.. tror jeg kommer veldig til kort der ihverfall... slakt etter kl 21.30 jeg... ;O)

Skrevet

Tror vi må begynne på en ny tråd etter at innlegg 200 er inne :0)

Det tar jo en evighet å lagre nå..

Gubben har reist på fotball trening med guttungen,den eldste...Han lurte på om jeg ikke skulle gå å legge meg..Passer på meg.Livredd for at jeg skal besvime mens jeg er alene her.Men idag er forma ganske ok.Fikk sove godt i natt.Helt merkelig etter den dagen i går.Men var vel utgrått rett og slett.

Gubben har det ene prosjektet etter det andre på gang nå..Rydder i vei.Koselig det.Jeg orker jo ingenting.

Han lurer foressten på å søke seg en ekstra jobb som kino ett eller annet..Husker ikke hva det heter.De som starter filmen osv..Han er jo film gal så det må han gjerne gjøre.Men det kan bli litt stusselige helger da.

Men det er vel liten sjangs for at han får den jobben uansett.

Så han kan gjerne søke for min del :0)

Får han den er det jo ekstra penger og det sier jeg ikke nei takk til akkurat.

Skrevet

Ja, ikke prøv å start noen ny tråd.. før 200 for det innlegget SKAL jeg ha!!! hehe....

Så bra at du føler deg mye bedre idag da idefix.. det var hyggelig å høre.. da blir vi så glade veit du ;O)

Min lille har vært ganske rolig siden UL i går, ble jo plaga helt enormt, så tror hun er helt utslitt jeg... stakkars lille snuppa. Merker selvf liv da.. så ikke bekymret eller noe, bare uvant.. ;O)

Skrevet

Kan de ikke ta feil på 3D ultralyd? Det er 100% + at det er en jente?

Har aldri fått prøvd sånn 3D ul for her finnes det ikke i nærheten,desverre..Men penger spart da iallefall.

Jeg er spådd 4 barn,gutt nå og ks før den 2 november..He he 2 av tre er vel bra det...Måtte bare legge inn innlegg på spå/horoskop forumet.

Skrevet

Må være gøy med 3D! Har heller ikke prøvd det. Men vet det er veldig dyrt!!

Har du noen fine bilder av babyen din som du kan legge ut på album da Vinterbarn?

Fått akutt bekkenløsning i dag. Skikkelig vondt. Kjipt!

Blir spennende å se om det siste stemmer da Idefix!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...