Gå til innhold

Titsi, Vinterbarn, Idefix og Hebbies Fanclub.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skynde meg å ta nr. 150 før Hebbie... :o)

Lite å gjøre på jeg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

søren Titsi !!

Første jeg så var at du fikk nr. 150 !!! grrr....nå er denne dagen ødelagt.

Nå hopper jeg ut igjen da....;op

hehehehe.....gikk bra hos JM i dag. Magen ligger på normalen - har faktisk gått ned etter jeg ble først målt :o) Har bare lagt på meg 1 kg på 2 uker.....

Håper dem legger dem inn da Idefix - ikke bra å ha det slik når man er mye alene....

Skrevet

Da har Idefix fått vite at hun må vente, stakkar!! Sitter på sykehuset nå. Får endelig svar kl 19, men det ser mørkt ut selv om ctg-resultatene ikke var å skryte av heller.

Pyton å være i så elendig form da!

Da er du ikke så bælfeit som du skal ha det til da Hebbie :o) Har du begynt på Roede??? Uansett deilig å ikke eksplodere på slutten!

Tilbake fra rosa-shopping Vinterbarn? Kjøpt noe fint?

Sender en stor trøsteklem til Idefix, som ikke har det så lett nå..

Skrevet

Hahaha....men jeg føler meg stoooor. Har aldri vært så stor og det er hardt å takle å se denne magen som bare blir større...

Nei, jeg har ikke begynt på Roedekurs. Tror jeg har holdt det bra med å gå turene med hunden og være mer aktiv. Spiser ikke så altfor usunt -blir bare i periodevis. JM sa tidligere til meg da jeg tok dette opp at hun mente jeg skulle bare tenke på hva jeg spiste, men ikke måtte slanke meg eller gå på sånt kurs fordi det var ikke noen fare hos meg.

Glemte selvfølgelig å gratulere Vinterbarn med jente da !! Så koselig...

Tror ikke jeg har fått melding fra henne, men jeg sender henne en trøsteklem jeg også og håper ting ordner seg.

Skrevet

Har ikke fått dratt å shoppa ennå.. ble plutselig litt huslig av meg ;O)

Uff, så fælt og frustrenende det må være for idefix, blir jo så bekymra også.. de bør jo faktisk ta hensyn til hennes tilstand da.. at formen er eldendig.. på 9 mnd.. og at hun har 3 små hjemme i tillegg.. syns nesten de drar strikken litt for langt innimellom jeg!!!! Får håpe det går bra tilslutt!!

Hebbie: føler akkurat som deg, ennå jeg har vært gravid før og veit at det ikke er noe problem å bli kvitt det etterpå.. men litt vanskelig å godta at kroppen forandrer seg så drastisk. Jeg er ikke så stor denne gangen, men har lagt på meg 9 kg allerede... Så litt stor over hele må jeg ha blitt.. Og jeg gleder meg enormt til å få tilbake kroppen min... ;O)

Hvor mye har du gått opp hebbie?? Om du vil si det da, blir ikke veldig furt om du ikke vil... Hehe....

Skrevet

hahahaha....du er så søt Vinterbarn....har du bare gått opp 20 kg !!

Uff du er så....søt. Kjære deg - jeg har gått opp 16 kg !!!!

Så du kan tenke deg jeg gleder meg til å få av fett og bli normal igjen.

Så kult ! Mora min ringte nettopp - hun driter i det store bursdagsselskapet sitt fordi hun kom til å tenke på venninnene sine som aldri inkluderer henne etter dem fant menn. Hvorfor bruke penger på dem da ?? Helt enig - har irritert meg lenge nok det der !! Slik har kameratene til broren min og blitt - etter dem fikk barn eller fikk kjærester så ville dem ikke finne på noe med ham eller bare gjorde par-ting.

Så da tar hun heller oss søsken med barn og partnere til Italia i februar for en uke. Gleder meg til det !!!

Jeg skal finne pris og slikt.

Skrevet

Hebbie da.. jeg er jo noen uker etter deg også da.. tenk på det du ;O) Når jeg er i din uke skal du se jeg brått er oppe i 16kg jeg også... så det så!!!!! ;O) (men håper du skrev feil og ikke leste feil, for jeg har ikke gått opp 20 kg ennå da.. hehe )

Så kult det blir med italia tur da... det hørtes kjempe koselig ut. Artig å være sammen hele familien på tur!! Det blir nok stas.. også 1 uke da!!! Skikkelig slått på stor tromma hun da!!!!

Jeg ble spurt om å være med på fotball cup 16 januar jeg.. det syns jeg var litt morsomt!! Rett fra føden til kamp... tror ikke det gett! Blir vel ikke noen super mor forde om det er nr 3 ;O)

Skrevet

Gratulerer så mye med å vente jente Vinterbarn ;0) Har jo glemt å si det midt opp i dette styret i dag..

Er sååå sliten.var på sykehuset klokka 11.30 snakket med en koselig jordmor som mente at jeg helt sikkert fikk fremskynda ks..Så kom legen min og sa at de burda kanskje ta han i morgen for ctg registereringen var ike bra.Lav fosterlyd i gjen.Samme som på fredag.

Men han måtte snakke med en overlege..Tok noen blodprøver og fik beskjed om å vente til klokka 19 da kom legen på visitt.Fikk seng tildelt og all ting.Men jm kom inn og sa at hun trodde ikke det ble fremskynda noe ks nei..Desverre..jm bytte og hun mente at et var fælt at jeg var så elendig.Men den dama hadde bein i nesa og krevde legen der med en gang.Ligge i 3 timer bare for å få vite at jeg skulle hjem sendes..Nei,det likte hun ikke..Så legen kom inn...Sa er du dårlig??? Fikk selvsagt migrene anfall pga all spenninga....

Så sier han ..Du får ha god bedring vi snitter på den 2.Gubben din får passe på deg og borte vekk var han..Tok vel ca 1 minutt og snakke med meg...

Gubben er rasende for han han jobber jo på sykehuset og skal gjøre en hastejobb for føden.Men nå blir han borte i over 3 uker for å passe på meg og ungene.

Så han skal ringe bort igjen og snakke med en annen lege.Bare få bekrefta at der ER forsvarlig at jeg er hjemme.

Håper formen stiger litte grann slik at vi kan reise ut til ålesund på shopping..Alt for å få dagene til å gå.

Stakkars ungene lurte på hva som var galt,jeg gråt og gråt i sted...

Sånn det var min dag...

Nå må jeg lese om deres dag.Har ikke kommet så langt ennå..

Sendte en melding til Therese da jeg skulle ta blod prøve..tipper på at det står opp i her en plass :0)

Håper dere har hatt en fin dag.

Jeg har gått opp 11 kg til nå foressten...

Skrevet

Velkommen hjem da Idefix, om enn ikke som forventet.

Håper du blir i form til å shoppe litt i stede da. Det har jeg hørt hjelper på det meste, iallefall dårlig humør :o)

Knalldigg med Italiatur da Hebbie!! Snill mamma du har!

Her er det barne-tv tid. Så stillheten har senket seg. Gubben er ute en tur. Har tatt av sengetøy på alle sengene i huset. Det er jo gjort på en, to, tre. Men guuuu for et styr å ta på igjen. Så derfor en bimpause :o)

Skrevet

Og kremt, høm.. har en høne å plukke med deg Idefix, uten å nevne hva... her!!! :o)

Skrevet

Hehe titsi.. høres akkurat ut som meg det der..... er en lek og bare dra sengetøyet av.... men er jo tilltak til 10000 å få det på igjen, og ikke minst all den vasken det blir!!! Klarer aldri å bli ajour med den skittentøys kurven jeg.. og værre blir det nok. Ikke bare av 1 til, men tenk dere 3 jenter i sin værste dusje/skifte alder.. ugh... får kjøpe inn en vaskemaskin til hver tror jeg.. ;O)

Til torsdag får vi ihvertfall ny tørketrommel.. den vi har nå spyr ut fukt i hele kjellerstua.. så må ha opp dører når jeg bruker den. Så den blir ikke brukt så mye som dere forstår ;O) Skal bli godt å tørketøy uten å få fuktskader i kjelleren,... hihi...

Åh.. kommer ikke helt over at vi veit kjønnet jeg.. er så morro!! Første Kajsa (minste) spurte om istad var "viste`n fram tissen, mamma??" men jeg lata som jeg ikke hørte det. For vi har ikke bestemt oss for om det skal bli offentlig ennå.. og får de vite det.. veit hele verden det ;O)

Blir en skuffet og en veldig glad her da ihverfall.. hehe...

Skrevet

Å FAEN :=(

Unskyld unskyld unskyld.....

Nå ble ialefall ikke dagen bedre..huff da...hodet er ikke med idag..

Håper du tilgr meg den der etter hvert ...

Skrevet

Vinterbarn - jeg leste ikke feil eller skrev feil hehehehe.....men det er sant. Jeg er jo noen uker før deg. Men men....det skal nå av en gang.

Sov nettopp halvannen time fordi jeg var så trøtt, imens så har gubben laget middag, pakket medisterdeig og kjøttdeigen vi har kjøpt og fryst det, vasket inne på kjøkkenet og satt inn alt det skitne i maskinen, nå har han støvsugd og bært ned skittenvask og satt på en maskin......

Det eneste dummet med støvsuginga er at han tar ikke overalt og glemmer noen rom , tror han glemte kjøkkenet og spiserommet....men det blir for teit å si noe etter alt han har gjort.

Jeg gjør det igjen til fredag før søstera mi kommer - det har vel blitt skittent etter hunden igjen til da.

Skrevet

Så flink mann du har hebbie.. deilig med litt god hjelp om dagen ja... ellers også da selvfølgelig ;O)

Hallo.. idefix og tisti...vi driiiiiiiiiver vel ikke med interne ting her inne.. jeg er verdens mest nysgjerrige person.. og jeg MÅ bare få vite altså, ellers.... (husk.. jeg har et fortrinn.. er ikke så gravid som dere andre her inne ) hihi... Må jo bruke det i de få situasjonene det er verdt!!! hihi...

Nå har vi fått panel på 1 av veggene på soverommet vårt.. så det hjelper nå... kanskje vi kan sove der til helga!! Hadde vært deilig!! Ut å kjøpe gardiner og stæsj.. tenkte en tur på ikea, men samler opp så vi kan kjøpe inn til alle rommene samtidig... drar man mange turer blir det mye dyrere..er jo alltid masse fint å raske med seg ;O)

Skrevet

Heisann snupper har grine slik i dag at øynene svir ...Håpløst..

Toppen på kaka var at venninna mi kom med babystolen nå..Holdt på å falle sammen..Vil liksom ikke ha noe utstyr klart nå..

Vi henter ikke vogna før jeg har fått og vi ser at liten lever.Tragisk,men sånn blir det.Når legen MIN sier at jeg burde kanskje få ks allerede i morgen så ryster det litt å bare bli sendt hjem igjen.Fosterlyden lå på mellom 115-130 lavt...Prøvde å stresse han og det gikk ikke..

Men MIN lege er ikke overlege så da er det fint lite annet å gjør en å be til den guden jeg ikke tror på om at det skal gå bra..

Håper formen stiger slik at jeg orker å gå å kjøpe litt vinterklær til de andre ungene vi har.Like greit å få gjort det iallefall.Hadde tenkt å hente vogna,men det dropper vi som sagt.

Har fått migrene av hele dritten idag.

Fikk en koselig telefon fra Banshee som var super bekymra for meg.Godt å vite at dere jentene bryr dere om meg.Skal si jeg gleder meg til at vi alle har født og at alt har gått bra med oss alle sammen :0)

Tro om det blir to gutter og to jenter på oss...Siden iallefall jeg og Hebbie venter gutter :0)

Så herlig med en italia tur da,det hørest himmelsk ut !

Legen som overkjørte meg fullstendig idag,var han som var så grei og satte ks dato...Han hadde nok en ræva dag :0(

Skrevet

Idefix - forstår frustrasjonen når man ikke føler seg hørt. Men jeg håper at mannen din får ordnet opp i det, hvis ikke så kan jeg ringe. Dette synes jeg er horribelt. Er det ikke nok dritthistorier over leger som feilbedømmer og det skjer noe tragisk i avisene ??

Ikke gi dere på det. Kanskje det hjelper å ringe igjen til ham da hvis han til vanlig ikke er slik - legen min var jo helt anderledes da jeg var der sist. Alle kan ha en dårlig dag, men det er farlig i deres bransje siden det er snakk om liv.

Men det går nok bra vennen - ikke tenk slik :o) Bare få ting i orden du.

Skrevet

Det skal vel gå bra,gjør det ikke det så skal jeg love dere at hele norge skal få vite det !

Det er ikke så farlig med meg.Jeg overlever,men er mest opptatt av at babyen overlever jeg da..

Har jeg sagt at for 9 år siden ble jeg spådd at om jeg fikk det 4 barnet så kom det til å bli trøbbel med det..Fy faen det har stemt..Jeg som ikke trodde på sånt...

Men nå begynner jeg å tro.

Nei,får finne senga snart,har sånn migrene.

Dere må være så dritt hakkandes lei av sutringa mi.Unskyld jenter.Dere er enestående og jeg hadde aldri klart meg uten dere og forstår om dere er dritt lei av meg.

klem og kos til dere alle tre :0)

Skrevet

Hallo????????? Dritt lei deg og maset??? Er det ikke derfor vi er her da, for å støtte og hjelpe hverandre?? Dere hjalp jo meg igjennom de første jævlige mnd... og gud å gla jeg er for det!! Så håper du finner like god støtte i oss som jeg i dere da!!!!

Dette skal gå bra, du får trøste deg med at du ikke skal føde på fredrikstad ;O) (apropo alle skandalene!!!!)

Skrevet

Ha ha ha ikke føde i Fredrikstad......

Nei,det hadde blitt litt langt gitt :0)

Glad for at jeg slipper det ja.

Skulle liksom legge meg,men så begynte Koth i familien som fikk meg i litt bedre humør før jeg ble sittende å se på Dokument 1 på NRK 1 om premature babyer.Ble endel snørr og tårer der ja.Glad vi er langt over grensa alle sammen :0)

Dere er mine beste støtte kontakter,bare synd jeg legger ut personlige opplysninger om dere her..Ikke helt med i toppen i dag..Sendte melding tvert til snuppa og unskylda meg.

Ble så forfjamsa da guttene kom inn og mammaen var helt hinsides i gråte tokter...Så sendte send før jeg las gjennom.

Men det skal bli bedre.Får gjøre det beste ut av de siste dagene som 3 barnsmor.Vaske litt kanskje?

Gubben planlegger i vei alt han skal gjøre nå når han blir sykmeldt.OM han blir sykmeldt,har jo ikke fått snakka med fastlegen hans.Men om han ikke sykmelder så får de faen meg gjøre det på sykehuset.

Burde terrorisert de hver dag..Ringe og være bekymra,men orker ikke....

Nå er det natta her..

Skravles i morgen :0)

Skrevet

Jeg er drittlei maset ditt !! *eeeevil* ;op

Nei, det jeg er drittlei er alle dyra her som gjør så mye teit. Katta klarte å slå matskålen over ende så hele gulvet i spiserommet er fullt av kattemat - grrrr......død over en feit teit katt som satt på utsiden og kikka inn da jeg gikk ut i morges for å se hva den lyden var. Hadde en stor anelse om hva det var - og hadde rett.

Personlige opplysninger ?

Uansett så er vi anonyme for de fleste og vi er jo snart ferdige her inne - ikke sant Vinterbarn ;op

Det med sykemelding burde vel være en grei sak - med tanke på situasjonen. Men som du sa - siden sykehuset kom med det forslaget så får dem fikse opp i det da !!!

Hehehe....jeg er før dere igjen.....

Skrevet

Før meg?? Det er bra.. Skal hente meg en kaffe.. straks tilbake.

Skrevet

Hehehe....skulle kanskje ha sendt innlegg kl.7 da jeg våknet av katta.

Forresten nå er all maten borte - og i magen til hunden. Han kom inn og da tenkte jeg han kunne få frokosten sin på gulvet ;o)

Hehehe.....må finne en tablett til ham så han ikke spyr det ut eller fiser som en gal og får diare.

så du står opp nå du. Jeg hadde tenkt å spise noen skiver fordi jeg har blitt kvalm og legge meg igjen. Sto bare opp for å smøre niste til sambo som snart har brukt en time på å våkne.....

Du får skrive et laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt innlegg da ;o)

Skrevet

Det var det jeg visste Hebbie... du har på klokka bare for å klare å skrive før oss andre du... så går du og legger deg igjen.. snik kjærring ;O) hihi..

Nå har jeg akkurat sendt A på skolen, sitter å venter på at K skal våkne.. hadde egentlig tenkt å legge meg igjen, men når jeg først står opp så er jeg jo våken. Og jeg veit jo aldri hvor lenge snuppa sover.... Hun er en liten syvsover se.. som mamman sin ;O)

Idag er det skikkelig dritt vær her.. så tåkette at jeg ikke ser nabo husa engang.. godt jeg skal holde på inne!

Håper noen av dere kommer inn snart!!

Skrevet

Morna igjen!

Først av alt! Hååper du får en litt bedre dag i dag da Idefix. Og den høneplukkinga var jo litt på spøk. Så det må du ikke tenke på. Gjør INGENTING om trådleserene her vet personligeopplysninger hehe (tror ikke de fikk det med seg en gang :o) Og tviler på andre leser på tråden vår, når vi knapt klarer å holde følge selv :))

Så du Hebbie må opp pga katt og hund. Nesten en forsmak på å bli mor det. Den episoden kunne jo nesten vært hentet ut av huset her.. Bortsett fra det med å gi tablett mot fising hehe..

Smører du niste til samboeren hver dag??? Om så, jeg er imponert!

Vært våken siden 07.15. Har en mann med selvdisiplin på str. med et nøytron (kan dere kjemi?) om morningen. Så lei av å ta ansvar for at han står opp. Så når han endelig står opp har jeg bygd opp så mye irritasjon at det nytter ikke sove igjen. Men det gjør jo ingenting.. for når klokken hans ringer (for å gå på slumre) er midt i nattesøvnen min på 2 timer!!!

Ser du Idefix.. Vi syter vi og!!! Er det ikke derfor vi har en tråd da??? :o))

Glad jeg IKKE så det prematurprogrammet. Blitt så sentimental etter jeg ble mor.

Lagt deg igjen Hebbie?

Skrevet

God morgen til deg og Vinterbarn.. Dette var jo en morgen med futt!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...