Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #126 Skrevet 20. oktober 2006 Jordmor virket kjempe frustrert over at legen ikke ville komme å se på..Men hun latet som ingenting.Såg hun var sinna.Men nå sparker han iallefall.Drakk litt cola nå. Men det er tunge dager.Ville jo høre at alt var fint,ikke bli enda mer skremt.. Spennde å se hva de sier på mandag da....Time klokka 11.30
Chiquita Bananas Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #127 Skrevet 20. oktober 2006 Hei hei jenter..... Fy søren jeg har vært trøtt - måtte legge meg ned da jeg kom hjem og sovnet visst. Babyen var kjempesøt og liiiiiiten.... Hehehe....var litt ekkelt å se navlen da - det var noe ekkelt der som trua med å poppe ut !!!
Candy girrrl Skrevet 20. oktober 2006 #128 Skrevet 20. oktober 2006 Hei alle sammen. Forstår du er lei nå Idefix.. Må være kort. Mine foreldre kommer snart. Må rydde hus og lage mat. Så denne helgen er jeg nok litt fraværendes.
Chiquita Bananas Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #129 Skrevet 20. oktober 2006 Nå har jeg endelig fått lest litt av innleggene deres i dag - så leit å høre hvordan dem var mot deg på sykehuset Idefix. Neste gang setter du foten ned og kommanderer legen til deg - slikt er uakseptabelt. Tenk om noe var galt og så gadd han ikke sjekke ??? Dårligt !!!! Nei - skjer noe slikt med meg så må jeg bare ta meg sammen og kreve ting jeg også....det er jo bare vi som får svi om noe faktisk er galt. Sambo imponerte i dag ) Mens jeg venta på at maten skulle bli ferdig og han hadde vært nede hos leieboeren - så satt jeg i den ene stolen og bare slappet av. Har vært så sliten og uggen i kroppen etter jeg kom hjem - og da kom han og satte seg foran meg og la hodet inntil magen og bare koste seg. Og tok opp genseren og kysset magen og strøk og smilte - sa at inni der ligger sønnen min og smilte enda mer ) *sukk* Hehe...tok med Fant inn på barnerommet og introduserte han til babytingene - han skulle bare ta alt i munnen ;op Og da jeg satte på noe musikk på en sånn lekegreie så hoppet han til, så jeg tror jeg skal sette på den jevnlig så den ikke blir skummel når den blir tatt i bruk - da er det nok nye og skumle ting for ham å forholde seg til. Hmmm....kanskje jeg skal orke å sette sammen stellekommoden - er litt nysgjerrig på hvordan dem ser ut. Må nesten velge en av dem - har ikke plass til begge to som vi har fått - ellers kunne vi hatt en i hver etasje om vi hadde kjelleren ;o( *sukk* Du får kose deg med besøk i helga da Titsi - får skjerpe meg så jeg får holdt tråden på første side, men imorgen skal vi til sverige og handle så da går den dagen bort. Kommer nok til å være helt ødelagt når jeg kommer hjem. Mååå få sett i babybutikkene....
Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #130 Skrevet 20. oktober 2006 Du er heldig som har alt klart snart Hebbie :0) Tok vekk senga til snuppa idag som var inne på soverommet vårt .Så da er iallefall plassen til korga klar :0) Er så lei av vondter...Etter jm kjørte fingrene opp i der har jeg hatt såååå vondt.Hun var ikke mye forsiktig.. Jeg ble helt forelska i det lille knøttet jeg besøkte i går.Hun var 2 dager gammel.Skal hete Anine,spesielt namn her.Ikke hørt det før... Kose deg med besøk i helga Titsi :0)
Chiquita Bananas Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #131 Skrevet 21. oktober 2006 Hehehe....jeg er tydeligvis førstemann i dag også ) Våknet kvart over 7 og har ligget våken siden da. Sto opp for jeg hadde det ubehagelig - blir alltid kvalm når jeg har ligget en stund våken. Må få meg noe mat. Skal jo stå opp for å dra til Sverige. Kjenner ei jente som bor i nærheten av meg som heter Anine - jeg hadde heller aldri hørt det før. Dere får kose dere i dag så kommer jeg innom i kveld eller sent ettermiddag. Får se an formen min om jeg orker å skrive noe da eller det blir ihvertfall noe - har bange anelser om at jeg kommer til å være helt utslitt og dårlig. Har jo blitt det av alle småturene nå - var det igår etter sykehuset og en liten tur på Barnas hus....
Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #132 Skrevet 21. oktober 2006 Heldig du er som skal på sverige tur..Dvs så teig jeg er med å stå opp så har du vel vært der i timevis allerede :0) Jeg skal snart møte en bim venninne.aldri møtt ho før så gleder meg veldig.Det blir ett raskt møte da.Men vi skal iallefall møtes.Sist gang vi skulle møtes kunne vi ikke fordi hun havna på sykehus og mista spiren sin..Det var så trist :0( I dag skal vi skru sammen vugga og lage den klar,lufte madrassen og litt sånt..Prøve å finne dyna vi ikke klarer å finne.Den MÅ være på boden ett sted,men hvor?? Har vondt i magen etter at den jordmora var så hardhendt,men jeg blør iallefall ikke. Håpte nesten på at hun røska så godt at det skjedde ting der inne.Men jeg var ikke moden i det hele tatt og det er jo ikke så rart siden det er så lenge igjen til termin.. Men jeg har begynt å grue meg veldig.Er så var på hvordan jeg blir mottatt på sykehuset og i går var det liksom sånn en nedtur dag :0( Men der er en student som er så koselig.Hun skal kanskje være med på keisersnittet mitt.Håper det for da kan vi prate med henne.Hun er så søt og blid.Hinta om at jeg ville ha henne der.Så vi får se nå da :0) Nei nå må jeg stelle meg litt så jeg får dratt på shopping.Eldstemann trenger nye støvler. han var helt våt på beina..Støvlene ser like fine ut null hull,men da vi snudde det var det to digre hull under støvlen...Han bruker ikke bremsen på sykkelen ,men beina.....:0(
vinterbarn ;O) Skrevet 21. oktober 2006 #133 Skrevet 21. oktober 2006 Hei på dere ) Nå er det full fart med riving i 3 etg her... nå går lister og tak så det spruter.. mannen har funnet fram arbeidsbuksa, radio og brekkjern.. Vi har vært å sett på panel idag, skal kjøpe sånne ferdigmalte panel-plater.. kjempe lettvint, så slipper jeg å male også!! Det er jo det aller beste ;O) Var ute og for å kjøpe gulv teppe til jente rommet også, fant et med engang som vi falt for.. Rommet er lyst, med turkise og rosa detaljer.. vi fant er fargesprakende teppe i samme farger. Ble kjempe fint. Utrolig hvor mye et teppe kan gjøre ;O) Blir så glad altså.. hehee Lå å tenkte litt igår kveld.. føler meg absolutt bra form om dagen, men alt går så mye trægere.. blir fort sliten og anpusten.. lå å lurte på om det var dumt av meg å si at jeg begynner å bli sliten nå, så tenkte jeg at jeg har faktisk bare 2,5 mnd igjen nå.. har vel lov til å føle sånn da??? Ble egentlig skremt også, for har 11 uker igjen, om babyen kommer som nr 2 har vi 9 uker igjen... og DET er ikke lenge til... Husker godt jeg hadde nedtelling med de to andre fra uke 10. gikk utrolig fort. Og det gjør det nok nå også, for vi får jo jula imellom og alt.. ååååhhh gleder meg til å få baby og bli normal igjen ;O)
Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #134 Skrevet 21. oktober 2006 Da har jeg møtt chatte venninna mi.Kjempe koselig jente.Hun er ruger så jeg går og kryser fingrer og ber om at denne gangen har hun blitt gravid..Håpe håpe håpe :0) Shoppa støvler til eldstemann og to blå sparkebukser til babyen og en liten blå jakke.50 kr plagget.Flytte salg på en butikk.Salg er gøy :0) Jeg har egentlig fått hetta med tanke på hva vi burde ha ferdig til nå..Er jo bare 11 dager til jeg blir innlagt eller enda mindre.... Er glad vi ikke skal pusse opp nå.Kos når det er ferdig,men for ett rot det er når en holder på... Tipper romma til jentene blir kjempe fine :0) Eller skal de ha samme rom? Litt fjern her nå ;0)
Chiquita Bananas Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #135 Skrevet 21. oktober 2006 Så gøy at du har truffet henne ) Håper hun blir gravid igjen - husker den dagen da hun skrev at hun hadde mista.... Hehe...hvorfor bruker han ikke bremsene ?? Gutter altså.... Var i en babybutikk og der plukket sambo ut et helseteppe og et flanellsteppe. Han sa selv at vi ikke hadde et helseteppe - eeehh...hvordan vet han at barn skal ha det ?? Han likte så godt det andre teppet fordi det var mykt og likte mønsteret...... Håper jeg ikke ligger strekk ut imorgen - så jeg får satt sammen noe mer av babyutstyret. Hadde helt sykt vondt i bekkenet og kroppen etter denne sverigeturen....Klarer ikke slike turer lengre jeg - og sambo som vil tilbake igjen om 2 uker !! Eller før jeg føder....Tror ikke det nei...
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #136 Skrevet 22. oktober 2006 Stilig !! mannfolk veit mer enn en tror :0) Jeg hadde ikke kvelden i går :0( Satt sammen med familien og spiste,plutselig holdt jeg på å besvime.Klarte å komme meg på sofaen og legge beina opp der låg jeg å svimla i vei.. Karra meg på loftet og fant ut at her var det bare å legge seg.Klokka var 20....Da jeg gik på do kom det masse ekkelt slim med blod i..Trodde det kunne være litt av slimproppen,til at jeg kom på den hardhendte behandlinga til jm på fredag.Brølte til slutt fordi det var så vondt :0( Ingenting har iallefall hendt.Samme kynnerne som i går.Så er sliten.Sov to timer og låg våken nesten i hele natt.Ble jo liggende å kjenne etter smerter med et lite håp om at ting skulle starte.Men det er nok null sjangs for det er jo lenge til termin...... Ja håper virkelig hun blir gravid og beholder denne gangen ! Den dragen vi snakket om her før Titsi...hun er på bli gravid ennå hun.Har ikke kommet seg videre,helt tragisk.
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #137 Skrevet 22. oktober 2006 Idag har psyken slått seg på megen min...Løper på do i ett sett.....Kryss fingrene for meg i morgen jenter.Jeg trenger det så sårt !! Ikke min dag idag.Var invitert opp til mamma på ovnsbakt laks.Nydelig godt.Men jeg sliter om jeg får fiskebein i munnen..Så selvsagt skjedde det da..Først brakk jeg meg ørten ganger før jeg klarte å løpe til do..Stansa opp da heldigvis så klarte å beholde maten...Men følte meg passe teit da.Alle lo da jeg kom inn igjen....Og så var det da det fine koret av to av mine barrn..Mamma spyyyyyyyr !!! Trenger vel ikke si at det ble ikke mer middag på meg nei....
Chiquita Bananas Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #138 Skrevet 22. oktober 2006 men Idefix - det er ikke lenge til KS jo.... Så dumt å høre at du har det kjipt....håper noe skjer så du får det bra igjen. Hadde en kjip natt selv - var så lei meg og deppa og gråt masse fordi jeg er sååå lei av å være stor og feit !!!! Men sambo trøstet som han pleier og var så søt og snill. Siden han egentlig er en treningsnarkoman og holder på å komme i gang med treningen sin så skulle han gjøre alt han kunne for å hjelpe meg når jeg skal begynne. Og få hjelp av den ene kameraten hans som jobber som personlig trener og fetteren hans som skriver kostholdsartikler til blader og slikt. Hehehe.... han setter alle på saken ) Men det er så fælt å se seg selv i speilet og se alle cellulittene som har kommet (hadde nok fra før av) og magen som buler ut og puppene har blitt til jur - ser ut som et europakart med alle blodårene over hele overkroppen og strekkmerkene, som jeg har langs hele magen......Det er til tider hardt å se denne store forandringen - bare på noen måneder !!! Merker hvor tung jeg er - alt er et ork og slitsomt. Uff da - ikke gøy å sitte ved bordet og alle ser på. Stakkars deg ( Håper du får laget deg noe annet som du synes er godt da.... Hehehe.....hadde en stor frokost halv 2 - så det blir lenge til middag. Tenkte å steke ytrefilet og ha fløtegratinerte poteter - skikkelig usunt. Men det bestemte jeg igår i sverige før anfallet mitt ) Og det er lenge siden vi har hatt det og fikk så lyst på det....
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #139 Skrevet 22. oktober 2006 Fikk spist ferdig nesten all middagen før det skjedde. Nå har jeg ligget til sengs ett par timer.Er sliten etter å springe på do i ett sett.4 imodium og jeg løper like ille. Lei lei lei... Neida 11 dager er ikke så lenge igjen.Men siden jeg vil besvime i utide hele tiden har jeg begynt å bli redd for å være her alene.Blir ekstra svimmel i trappen og det er jo ekstra ekkelt.I dag har jeg kjent liten sparke ca 4 ganger og i går likedann.Kan ikke si han er mye aktiv lengre :0( Bra jeg skal på kontrol i morgen.Men jeg tror hun misforstod og bare satte opp time med en jordmor og ikke legen min.Det var legen som sa at jeg SKULLE ha time med han. Jeg har fått masse nye strekkmerker og føler meg ekkel og feit jeg også...Glede meg vilt til å bli kvitt den magen her...
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #140 Skrevet 22. oktober 2006 Da har gubben skrudd opp vuggen :0) Litt kos å se på den.... Men blir utålmodig av å se på den også da :0(
vinterbarn ;O) Skrevet 22. oktober 2006 #141 Skrevet 22. oktober 2006 Hei på dere.. skrev det laaange innlegge før idag, så klikka dataen og det ble borte!! Så da gadd jeg ikke gå inn her mere idag, men prøver igjen nå ;O) Ikveld har jeg startet å lese svein og rotta for jentene, 7 åringen syns det var artig...men 4,5 åringen holdt visst på å kjede seg ihjel.. var visst nesten så ho dødde ;O) Hehe,, Ho pleier jo å digge bærsj og tiss.. og de er jo i kloakken... Får prøve å legge inn en prinsesse i morgen så går det nok bedre ;O) Idefix; ja, jentene deler rom nå.. de syns det er veldig greit. Og når de krever hvert sitt flytter vi bare ned i kjellerstua. Om vi bor her da ;O) I morgen er det 3 D.. gleder meg til å hilse på lille igjen, håper vi får se hva det blir.. holder på å dø av spenning nå.. Hihi... Men har ikke helt bestemt oss for om vi kommer til å si det til noen ennå da, mulig vi later som om vi fortsatt ikke veit.. men dere skal selvfølgelig få vite!!!!! Nå er det fotball.. skal opp i kiosken og handle inn litt.. ingenting er som iskald melkesjokolade.. rett fra kjøleskapet...nam nam
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #142 Skrevet 22. oktober 2006 Får ikke vi vite hav dere venter så krymper jeg gjennom linjene og truer deg :0) Vil vite..hohoho :0) Da har jeg sett,Jeg ammer min 7 åring.Jenta var 8 år og mannen også brukte å få pupp...ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSSSSSSSSSJJJJ :0( Syke syke mennesker... Er så kvalm at jeg ikke holder ut snart.. Mamma skal kjøre meg på kontroll i morgen.Tørr rett og slett ikke kjøre selv siden jeg er så kvalm og svimmel. Lykke til i morgen vinterbarn :0)
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #143 Skrevet 22. oktober 2006 Guttene mine er 8,5 og 6,5 år og for de er svein og rotta helt KONGE :0) Kan forstå at minste din er i minste laget :0)
Candy girrrl Skrevet 22. oktober 2006 #144 Skrevet 22. oktober 2006 Hei jenter.. Nå har jeg en ledig stund. Ungene er lagt og mine foreldre og bedre halvdel sitter å hyler og hoier til fotballkampen ) *kort pause* (ble påvirket av iskald sjokolade innlegget ditt Vinterbarn) *tilbake, tygger sjokolade* Spennende dag for både idefix og Vinterbarn i morgen da.. Hva med oss da Hebbie?? Får vi vite noe i morgen? Hvis du får fremskyndet ks Idefix, når blir det da? Men må si det uansett ikke er lenge igjen til 2 nov. Syke tid.. føler vi nettopp var på Bli Gravid jeg!! Har nå slengt i meg 250 g gullerøtter på rappen. Og om jeg sliter med luft?? Jepp! Spesielt de siste dagene. Og ALLTID når vi skal i besøk å se litt ok ut, da er det bare å trykke på en knapp. Sssssvvviiiiiisjj- og magen blir en ballong! Går jeg her hjemme i joggebukse skjer det IKKE. Hmmm.. Lykke til på 3D i morgen Vinterbarn og på kontroll Idefix.
Chiquita Bananas Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #145 Skrevet 22. oktober 2006 Hæ ? vite imorgen - hva da ? Har bare en vanlig JM time....er ikke med i det hele tatt nå jeg. Annet enn at jeg har veldig lyst på litt sjokolade, men det går ikke for da slår det ut sukker i urinen og det vil jeg ikke. Du og de gulerøttene Titsi - frister litt faktisk. Har kjøpt litt frukt som er i kjøleskapet - så jeg får ta meg noe slikt. Det får være godteriet mitt. Er så trøtt.... Idefix !!! Mener du at mannen OG barnet sugde melk ut av puppen ?? Og dem står frem på tv ?? SYYYYKT...... Fikk meldingen, men hadde akkurat satt meg ned for å spise og glemte det helt bort etterpå. Så en film da som varte en stund.
Candy girrrl Skrevet 23. oktober 2006 #146 Skrevet 23. oktober 2006 Mornings! Førstemann i dag ja! Men synst det er kjekt når noen har vært her før meg ) Har jo ikke så mye nytt å komme med liksom. Nå har jeg vinket hadet til mams og paps. Så nå ser jeg de ikke før jeg er på på "den andre siden". Så håper dere detter innom etterhvert da.. med siste nytt og oppdateringer ) Lykke til hos jordmor Hebbie, da skulle iallefall du noe i dag du og ) Ps! Om 3 dager er ikke babyen min å regne som prematur lenger. Juhuu!
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #147 Skrevet 23. oktober 2006 Ikke dagen min idag.Nå er jeg virkelig redd :0( Har vært kvalm og svimmel hele helga.Hatt vondt i magen i hele natt. Skulle dusje meg og kjente at nå ble jeg svimmel.Kom meg i en fart ut av dusjen og hang over do,der jeg spydde i evigheter.. Det her går ikke lenger,er redd for å være alene nå.De kan like godt legge meg inn.Begynner å bli så sliten og lei og redd.Til og med ungene passer på meg fordi de ser at jeg er dårlig.. Kontroll klokka 11.30 kryss fingrene for at jeg blir hørt idag...Mamma er sjåfør ellers hadde jeg ikke kommet meg dit.
Candy girrrl Skrevet 23. oktober 2006 #148 Skrevet 23. oktober 2006 Hjelpes og bære.. kan jo ikke ha det sånn lenger. Svelger en stor dose egoisme (vil jo ha deg her lengst mulig og håper de tar gutten din ut litt før. Kan ikke gå rundt å ha det sånn lenger.. Man skal jo ha litt krefter til etter ungen er kommet ut og. Goooood bedring og lykke til!! Klem
vinterbarn ;O) Skrevet 23. oktober 2006 #149 Skrevet 23. oktober 2006 Åh.. er så spent på hva som skjer med Idefix jeg nå... gleder meg til å høre fra deg snart.. hva som skjer videre!!! Er så spent!!! Nå har vi vært på 3D, det var ikke veldig forstålig.. syns faktisk det var lettere å se noe på 2D bildene vi da, men vi fikk mange fine bilder alikevel.. selvom lille lå med hendene over hodet hele tiden, ikke veldig samarbeidsvillig nei!!! Men som intusjonen (heter det det????) jeg har hatt er rett, for det kommer enda en liten prinsesse... åh.. kanskje jeg får min lille Thelma alikevel da?! Nå gjelder det bare å smøre mannen.. ang navn valg. Han er på gli, men spørs nok nå da.. siden vi nå VEIT at det er en jente... Han skal være litt kostbar se ;O) Hehehehe.... Så Idefix: beklager du tok feil ;O) hehe.. Så hade bra jenter.. nå må jeg på rosa shopping.. Yahooo ;O) "ses" i januar.. hehe...
Candy girrrl Skrevet 23. oktober 2006 #150 Skrevet 23. oktober 2006 Fått litt oppdatering fra idefixen. Sikkert sendt melding til dere og. Sitter å venter på svar nå, spennende! Men ingen god tone m sykehuset. Så da blir det ei veslemøy til på deg Vinterbarn ) Koselig!! Var det ikke det du ville ha eller trodde? Hva sier pappaen da? (Er jo noe greier der med å få gutt, fotball osv osv) Så misunnelig på at dere vet hva dere får! Ganske kjedelig å ikke vite.. Jeg vil og på fargeshopping!!!!!!!!!!!! Kjenner jeg bare er i det møkahumøret i dag. (Sliter verken med humørsvingninger eller depresjoner sånn at det er sagt hehe) Så det er vel bare denne kroppen her som brygger opp enda mer hormoner. Er såååååå lei nå!! Sover i snitt 2-3 timer om natten. Ingenting på dag. (Tror det er der det dårlige humøret kommer inn, og ikke fødselshormoner, sukk..) Har du fått skikkelig bekkenløsning Hebbie? Ser du har aoet litt over bekkenet i noen innlegg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå