Gå til innhold

Titsi, Vinterbarn, Idefix og Hebbies Fanclub.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehehe....synes det var et bra bidrag og ikke minst viktig !!

Tenkte dere lurte på det ser du ;op

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På 4 dager har vi kommet opp i over 100 innlegg :0)

Tror slimproppen min holder på å gå..Hoster snart ut denne ungen.Synst synd i han slik jeg hoster...

Storesøstra mi har funnet seg ny mann :0)

Nordmann nå da,Remi Walter,slå den !er tatovert og har hull her og der på kroppen..men en snill bamse...Joda...Nå skal hun plutselig komme på besøk til jul..da har hun lovd ungene å komme i august,september,oktober,rett etter babyen var født,november og nå desember !!! Bare hun stiller i dåpen sier nå jeg..Hun skal liksom være fadder.Men angrer sterkt.Men hvordan si at en ikke vil ha henne alikavel???

Får bite tenna sammen....

Nå er det natt,skal passe tantebarnet mitt i morgen.

14 dager til jeg ike trenger være på bim lengre...merkelige geier det her....

Skrevet

Morn jenter!

Har det litt travelt.. Skal i besøk og må dusje 3 pers + magen, hmm 4 pers egentlig det :o)

Idefix... trnger ikke være her???? Hva er det for noe tull??? Sefølgelig skal du være her!!!!! Hallo!!

Hebbie, hvorfor får du alltid innlegg på de runde tallene?? Jeg gikk inn for å få 100 denne gangen, men neida :o)

Velkommen på 3 trim da Vinterbarn!! Nedtelleingen er over. Skål!!!

Holdt på å fikse barnerommet til klokken ett i går. Ble kjempefint!! Fikk nesten lyst å bytte seng med treåringen hehe.. Men kveldens strabaser førte til en laaaaaang søvnløs natt med masse kynnere og magevondt. Så er bare såååå sliten i dag.

Snakkes senere da jenter!

Skrevet

Velkommen inn på 3 trimester Vinterbarn ;0)

Flagg,lenestol og champagne brus står klar !!!!

Så hvor i heiteste har du gjort av deg,nå når du endelig er lovlig her inne???

Fikk ikke sove i natt.Har fått så mye vann i kroppen.Helt sikkert gått fra 2-3 eller 3 på ødem..Hadde så vondt at jeg stod opp og såg tv..Selvsagt var den en ekkel skrekkfilm om ei gravid dame jeg enda med å se.....Fysj den var ekkel,teite meg se noe sånt..The eye 2 het den...

Sovna vel engang mellom 5-6 da jaget jeg min snorkende mann ut..Da var jeg utslitt..Har sover ca 5 timer og er barnevakt nå..Søstra mi er endelig hos tannlegen ! Årevis siden sist.

Har rydda endel,skal ha klubb i kveld.Har lite lyst.Sliter med sterke kynnere..Men går for pizza.Det kan gubben lage :0)

Tror jeg dropper kake..Men kan lage ei 1-2-3 eplekake da...Får se..

Herbbie,har helt glemt å si det.Men jeg gikk på gravid bading med de to forrige.ELSKA det.Denne gangen har jeg ikke fått gått,men det er fordi bassenget har vært stengt.Kjempe kjedelig for hadde trengt det.

Har henvisning til fysio,men har ikke bestilt time.Nå ser jeg liksom ingen vits i det.

Blir rart å gå på barselbesøk og vite at om 14 dager er jeg der helt sikkert om jeg ikke allerede er hjemreist da :0)

tror en del av den slimproppen gikk i går...Men er ikke sikker og jeg skal ha nr 4.hehehe

Skrevet

Hey ho... her kommer jeg hoppende glad.. Kan tro jeg har vært frustrert på morgnen idag...dataen kræsja fullstendig!! Godt jeg har en data kyndig mann som jobber i nærheten her..så han kunne komme hjem med frokost og ordne pc ;O)

Tenkt nå er vi alle lovlige her.. og vi rekker jo å være her ihverfall 2 uker sammen... Og Idefix...du kan jo bare PRØVE å trekke deg vekk når marius kommer... da skal vi lage en hard hverdag for deg ;O)

Apropo syklubb... så titsi syns det hørtes litt "sært" ut ;O) Så syr vi ikke.. har aldri gjort. holdt på i 5 år nå.. Bare skravler og spiser god mat.. kjempe kos å komme seg ut av stua hver 3 uke ;O)

Igår hadde mini en skikkelig oppvisning av aktivitet, alle fikk kjenne både spark, bevegelser og hikking... De venninnnene mine er nå liksom ferdige.. men veit ikke helt jeg, var i hundre igår ihverfall ;O) Koselig det!!!

Har alltid hatt noen å gå hjemme sammen med, men denne gangen er det bare meg... de andre har sluttet på 2!!! Feiginger ;O)

Titsi; gøy å ordne barnerom... når det blir ferdig blir jeg alltid like imponert over hvor flink jeg har vært.. Hehehe...

Skrevet

He he he bare vent så er hele vennen gjengen din gravid..Vi er 6 jenter på klubb og 4 av oss var gravide i løpet av dette året..Bare meg igjen nå..Om ikke den ene vanter nr 2 allerede...Ser nesten sånn ut.Så er spent på hva som kommer frem i løpet av kvelden:0)

Har holdt sammen i 2 år vi nå.Hadde en pause i vår da vi plutselig var bare 3 stykk pga fødseler...

Ingen av oss syr heller,skravler og spiser mat.

tror dere ikke at jeg møtte min jordmor fra h...på barsel i dag...Hun smilte som en sol til meg.Like før jeg delja til ho med veska mi...

Har fått vite at jeg må på dagstur til Ålesund for å sjekke babyen pga.seteleie..Ikke noe gøy rett etter et ks...:0(

Nå skal jeg legge meg ned på en times tid før jeg må begynne å rydde litt til klubb i kveld..Mye gøyere å gå til andre enn å ha det selv :0)

Skrevet

Skikkelig uggen idag jeg, masse kynnere og verking i ryggen. Er det sånn 3 tri er.. da skjønner jeg ikke hvorfor jeg har vært så utolmodig med å komme inn hit ;O) tålte ikke all den mosellen... fyllesjuk kanskje?! ;;O)

Fått meg 1,5 på sofaen nå.. var godt.

Snuppa og jeg holder på å klikke sammen nå, klarer seriøst ikke å være hjemme 1 dag til alene med ho.. vi er mannevonde begge to. Hun er skikkelig sint på legen, siden ho ikke får gå i barneh. Skal si den medisinen har funka fort!!!! Bra det da men... 3 dager inne er litt drøyt!!

Får lufte oss litt i morgen tror jeg!!

Skrevet

Hehehe.. mannevonde begge to :o) Måtte le litt der. Kanskje mor og datter er litt for lik? :)

Litt tidlig å begynne med kynnere da.. ikke bra. Får håpe det er et resultat av store mengder Mozelle. Mulig den har gjæret litt. Har jo ligget å gjæret siden uke 10 festen :o)

Håper det blir kos på klubb da Idefix. Og knall at du har en mann som kan mekke pizza. Hadde ikke jeg tørt..

Hebbie?? Hvor er du for tiden da??

Sendt gubben og snuppa bort på butikken for å snope litt. Så nå er jeg og minsten aleine her. Han står på en stol ved siden av og har 1,2,3-HOPP-leken. Litt stress for han hopper på meg selv om jeg ikke holder ut hendene og tar i mot.

Får besøk av mams og paps i morgen da. De bor på østlandet, så får ikke sett de så ofte.

Må ta minsten her, tar jo helt av!!!!

Skrevet

Hæ - fikk jeg innlegg nr. 100 ???

Da har jeg fått den ubevisst - enda jeg hele tiden går mot runde tall ;o)

I dag har jeg vært opptatt. Våkna litt mye i natt så jeg sov helt til halv 12 etter å ha blitt vekket halv 11 og igjen halv 12.

Og allerede kvart over 1 så måtte jeg dra for jeg skulle treffe ei venninne i Drammen halv 2 - kom for sent som vanlig. Og så var det rett på bassengtrening.

Har kjent så lite liv fra Junior i dag - vært litt engstelig. Men akkurat nå mens jeg skriver så kjenner jeg ham bokse meg i magen :o) Endelig !!

Er så ekkelt når man ikke kjenner gullet være i bevegelse.......

Men han var superaktiv i går så han var vel litt sliten.

I dag så var rommet ferdig !! Så gubben satte på plass skap og så begynte jeg å trille inn vognene - fant ut hvordan jeg skulle bruke bilsetene og slikt - har enda ikke funnet ut hvordan jeg fester liggebagen ;op Men jeg har montert vippestolen - lekestativet som skal være over babyen, mens han ligger på gulvet og den søteste sovevuggen som skal stå i stua. Rimelig bra uten en bruksanvisning ;o)

Gleder meg så masse....har ikke fått satt sammen sprinkelsenga enda - kjente masse kynnere så jeg måtte stoppe.

Nå kjennes dette ekte !!! Masse babyting på et babyblått rom !!!

Skrevet

Ja, titsi...mor og barn er veldig lik... vi har et meget stormfullt forhold. Min største er snill som et lam.. gjør aldri noe spesielt ut av seg.. og takk og lov for det.. elllers hadde vi vel klikka tenker jeg.. Så spent på hva vi får nå!!!

Titsi; hvor bor du igjen og hvor gamle er barna dine?? Glemmer og glemmer jeg.. står i boka at det er normalt.. hihi...

Hebbie; så koselig at dere har fått i stand så mye baby ting nå, da blir det brått mye mere virkelig ja.. når har du termin igjen?? 4 uker før meg er det ikke.... og Idefix 4 uker før deg igjen?? Selvom ho sneik seg til keisersnitt da ;O)

Har foresten hatt kynnere siden uke 20 jeg.. men ikke mye. Hadde mye mere med nr 2, da fikk vi til og med ekstra UL. Men vært roligere denne gang.. Men idag har jeg hatt litt igjen. Men ikke akkurat super plagsomt, det er kvalmen.. Skal aldri drikke mozell mere.. etter fødslen får vi heller ta en slurk martini asti sammen.. sånn etter noen uker ;O) Hehe.. Når vi alle er i boks!!!!

Skrevet

Terminen er 17 desember - med stoooooooort håp om litt tidligere enn det ;op Pleeeeeeeease........

Skrevet

Jeg bor i Bergen, men er ikke bergenser :o)

Og mine poder er 3 og 22 mnd. Så jeg føder faktisk 3 barn på under 3,5 år. Jenta er eldst.

Jeg og Idefix hadde faktisk IKM på samme dag. Så er litt småsur for at hun så til de grader tar innersvingen på meg og "jukser" med et tidlig KS ;o) Men når lille Marius har satt seg med rompa til, så er det uansett ingen annen utvei.

Så deilig å være ferdig med barnerommet da Hebbie! Blir litt mer virkelig når man har litt babystuff.

Hvordan går det med klubben da Idefix?

Vi holder på å rydde ut av gjesterommet. Fungert som roterom for rester av flyttelass. Litt pinlig hvis det er like kaos der nå som sist mine foreldre lå der. Da hadde vi tross alt nettopp flyttet.

Skal til kiropraktor i morgen da. Et siste knekk. (Hun har advart meg med at det KAN sette i gang fødsel!!) Men vil ikke føde ennå. Ikke ferdig med *alt-jeg-må-gjøre-før-jeg-føder-listen-min*

Sååååå sliten i dag.. Men må rydde litt til.

Skrevet

Jeg kommer nesten til å føle det slik når terminen nærmer seg - har ikke tid fordi det er fortsatt ting igjen...Er alltid tregt ute med ting. Har ikke begynt på flasker og andre småting som skal handles, men det tar jeg senere. Du får skynde deg med lista så du kan få babyen ut snart da Titsi - du er vel rimelig klar snart !!!

Er så gøy å kikke inn på barnerommet !!!

Denne gangen så får jeg rydde gjesterommet skikkelig - sist gang slengte søstera mi en kommentar siden jeg hadde stablet en gigantisk kleshaug i hjørnet av rommet....Det skal hun ikke ha mulighet til denne gangen :o)

Skrevet

Da har jentene gått hjem:0) Stor kosa oss ikveld.Neste gang den 9 nov..tviler på at jeg orker da..

Skal se at kiropraktoren starter fødselen på deg så du tar innersvingen på meg Titsi.Har sagt det før jeg at du føder først !

Jeg må nok på sjekk på sykehuset i løpet av helgen.Lurer på om jeg lekker fostervann.Kjente det da jeg hadde sittet på barsel besøk om reiste meg opp.Kan ikke tro blæra er så elendig..Kjennes like dann ut i kveld og har sterke kynnere...

Så må vel få sjekka om det ikke gir seg.Magen har blitt litt mindre også.

Nei,nå må jeg legge meg.Er sliten og trøtt og har vondt.

Snakkes mer i morgen mine venner !

Skrevet

Trallalalaaa....sjekk ut klokkeslettet jenter ;o)

Har fått sovet halvannen time i natt...

Junior våknet til da jeg la meg og sparket litt - kjente ham litt på kvelden da jeg satt i stua. Og i morges så våknet han kjapt etter jeg hadde og begynte å sparke - så heeeeerlig :o)

Hater virkelig disse rolige dagene, men burde vite at han av og til har slike dager for så å komme sterkt tilbake de neste dagene. Men man vet aldri....

I dag skal jeg på sykehuset og besøke Theaokt - gleder meg til det !!

Blir henta halv 11 av naboen hennes. Wæææ - 3 dager gammel baby. Det har ikke jeg sett før...Så rekorden blir når jeg føder - en heeelt nyfødt baby. Jajaja.....jeg vet jeg høres ut som DEN ferskingen hehehe... men jeg er jo det - er jo den eneste førstegangs på denne tråden !!!

Skrevet

Sjekk Hebbie a??? Det var en rimelig bra rekord, den skal ikke jeg strebe etter å slå ;O) Idag fikk jeg sove til 10, sove og sove.. ligge heter det vel. For ikke enkelt å sove når 3 andre er aktive i huset. Men slapp ihverfall å stå opp.. kjempe deilig ;O)

Sover faktisk veldig godt på natten jeg tisser bare en gang og vokner stadig av babyen, men klarer fint å sovne igjen.. Lille får jo bare holde på om h*n ønsker... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH til mandag får vi vite hva som er inni magen min, har bestemt oss for å vite nå!!! Men veit ikke om vi forteller det til noen ennå da.. Holdt det jo hemmelig sist!!

I natt fikk jeg en liten jente, skulle på UL men hadde full åpning, fødte uten å merke noen ting!! Drev å tok bilder med mobilen for å sende til venner og familie, og da jeg kom hjem hadde jeg bare vogn og bilstol.. ikke en body engang, bare de klærne jeg hadde fått med hjem fra sykehuset...

Ønsker vel egentlig litt at jeg er sanndrømt nå... fødsel uten smerter.. JATAKK!!! Hehehe...

Titsi: du snakker om at Idefix tar innersvingen på deg du... hva skal jeg si da.. som hadde IKM likt også.. men alikevel havner leeeeeeeeeenge etter.. eggene mine var ikke like samarbeidsvillige denne gangen!!!

Var faktisk med i uke 10 gjengen jeg også, helt til dere alle forsvant, var bare hebbie og meg igjen, så forsvant hun også.. Jeg kom jo like etter takk og lov ;O)

Er dere egentlig klar over at det var jeg som døpte oss/dere til det navnet?? Det ble kalt bare uke 10, men jeg slang på gjengen.. for vi var jo så mange.. så har det blitt det!!

Trenger å trøste meg selv litt se ;O)

Skrevet

Det kan jeg ikke huske at det var du som gav oss det namnet...Stilig :0)

Ok hold dere fast...Dårlig megasurt humør idag...

Skal på samtale på mandag ang tidligere ks eller ikke.MEN må på føden idag for å sjekke om jeg lekker fostervann..

Men mamma og søstra mi er på handel og jeg har ikke barnesete.Så da må jeg sitte her og vente på barnevakt.Pluss jeg er faens så sikker på at fordi om jeg ikke var tissetrengt da det skjedde første gangen så er det blæra som lekker...

Hvor flaut er liksom det da??? Tiss...

Men er det fostervann så snitter de idag..Så nå er jeg nervevrak...og det er bare ett lite snev av det jeg er...

Vil at det skal være fostervann slik at det ikke blir flaut,men vil ikke ha ks idag nei...

ALLTID skal det være ett rot hengende rundt meg.Ville bare late som om dette ikke skjedde,men gubben klaga til legen min....

Så da må jeg nok dra.I tillegg er vel den h...burugla på jobb denne dagen også..Hennes jobb uke..

Skrevet

Herregud Idefix... skikkelig heldig situasjon på deg idag.. må nesten bare ønske deg lykke til...uansett hva det blir til ;O)

Venter på å høre fra deg uansett resultat ihverfall!!!

Skrevet

Sitter å venter på barnevakt....

Får iallefall ultralyd,da estimerer de sikkert liten sin vekt.....

Holder på å avgå med frustrasjons døden.nekter å pakke noen bag..Har slengt kamera i veska sånn i tilfelle.Men det er nok bare dum urin...Flau flau flau..Hvorfor måtte gubben sladre??

Men da søstra mi fødte hadde hun ikke fostervann igjen..Hun hadde lekka i lang tid fant de ut...

Skrevet

Blir spennende å høre da.. uansett ;O) Det beste hadde vel vært å fått han ut nå.. har jo vært så mye bekymringer og uro den siste tiden. Får du han ut, veit du jo at alt er bra og at du får tilbake livet ditt igjen!! Det hadde vært noe tenker jeg :o) Noe jeg gleder meg til ihverfall.. og jeg har det langt fra sånn som deg!!

Masse lykke til igjen... venter på svar fra deg igjen!

Skrevet

Nettet mitt har vært nede helt til nå. Måtte hente fram Mc.Gyver i meg (lå langt inne) så var det opp å gå igjen :o)

Men her er det action ja! Jøss! Tenk om de tar han ut i dag da Idefix!! Og om det er tiss eller fostervann skal du drite 100 null i. Ikke noe å være flau av det vel. Men forferdelig nervepirrendes å ikke vite om det er tiss eller fostervann da.. Lykke til, om noe skjer.

Du imponerer med tidlig innlegg Hebbie. Blir spennendes å høre hva du synst om tre dager gamle babyer. Kan fortelle deg at de er ikke så helt ulik de som er 1 dag :o) Så vet du det :o)

Var til kiropraktor, men det ble ingen knekking. Så da er de iallefall ikke det som starter fødsel. Hadde barnevakt og alt ting. Skulle få unna masse ærend. Men fikk et kynner-raid og luftangrep av verste sort, så måtte bare kreke meg i bilen og dra hjem til et tomt hus, uten nett. Æsj!

Måtte le litt av den fødselen din Vinterbarn. Føder i et banka kjør jeg og for tiden. Men det skal alltid være noe sært med situasjonen liksom :o) Men uten smerte, ja takk!!

Håper alt står bra til Idefix!!!

Skrevet

hei titsi..er du så data kyndig du da... tør ikke trøkke på dataen om noe er galt jeg.. for da får jeg bare kjeft fra mannen at alt er blitt gjort mye verre.. så nå holder jeg med bare borte om noe skulle skje ;O)

Har du sånne luftsmerter titsi? ÅÅÅhh det haddejeg med nr 2, trodde nesten jeg skulle dø innimellom, det er forferdelig vondt!! Værre enn veer faktisk. Jeg fikk det om jeg drakk brus og sånn jeg da.. Har ikke merket så mye til det denne gagen, men kanskje det kommer?! Drikker jo ikke brus ihverfall....

Hebbie: har du besvimt av sjokk eller ble du der kanskje?? HIHI..

Idefix: hvordan går det??????????

Skrevet

Jeg backer ut..Nekter å være gravid mer..Skal late som om jeg ikke er gravid mer..Sånn da er jeg ferdig med det..Orker ikke mer :0(

Var på sykehuset i 1,5 time.Sjekka og det er ikke fostervann.Jippi da må det være blæra :0(

Så fant jm ut at liten ikke sitter i sete leie alikavel,ikke er liten og at han er ALT FOR ROLIG..Dytte på ,trakasere magen min så jeg fikk kramper delux....Drikke saft, men ikke mer liv likevel..Lav foster lyd mente jm.Men legen gadd ikke komme å se på han en gang..En svensk vikar...

Skal tilbake på mandag.Da håper jeg det er min faste lege som er der og ikke bare en jm...

Sliter også med luft smerter Titsi. Holder på å krepere til tider..Tror jeg....

Tror jeg snart backer ut av både bim og alt.....Vil ikke være gravid lenger..Buhu...

Skrevet

Stakkars deg da jente, uff føler med deg nå... må være sinnsykt fortvilende... Man vil jo høre at alt er bra etter en undersøkelse på sykehus da.. du hadde vel ikke blitt sendt hjem om de var redde for noe????

Og bare prøv å meld deg ut herifra nå... de er jo derfor vi er her..for å hjelpe deg så godt vi kan igjennom denne tøffe slutten!!!!

Gode klemmer fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...