Chiquita Bananas Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #76 Skrevet 17. oktober 2006 Hehehe...menyen blir da : sushi til forrett, sopp-pai til hovedrett og sviskekompott til dessert ;op Bra start på dagen Idefix !! Kunne vel ha føda bare av det du ;op Det er så jævlig å finne ut at man har forsovet seg.... Theaokt har fått jenta si i dag rundt kl. 1500 !! Hun har jo skrevet litt innlegg til deg Idefix, så du kjenner til henne - gjør du ikke ? Hun skulle ikke få KS før imorgen, men i natt så gikk vannet og hun dro på sykehuset for å ta et haste KS....Her borte så kommer det til å gå slag i slag med babypopping....Jeg og ei annen jente skal til tønsberg og besøke Theaokt på fredag og se på babyen da...Så kult at hun bor 5 min kjøring fra meg så jeg og jenta (som er naboen hennes) skal henge der og suge til oss all lære før vi skal i ilden !!!
vinterbarn ;O) Skrevet 17. oktober 2006 #77 Skrevet 17. oktober 2006 Se der ja.. klokka passerer 15.00 og dere er igang begge to.. skulle nesten tro dere jobba ;O) Hehehe... Så heldig du er som får dra på barsel besøk snart da... det får nok jeg også, en venninne avlyste lunch med meg i morgen.. for vannet har gått idag.. gyldig grunn det ja ;O) Tror jeg må til legen med lille i morgen. Men veit ikke om det er betennelse altså, det kommer og går så veldig.. kan være bra i flere timer. Plutselig sprenger det til... er det sånn det er??? Feber igjen i kveld da.. sovna på fanget mitt på sofaen nå..
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #78 Skrevet 17. oktober 2006 Ja det er nok ørebetennelse ja :0( Gå til legen.det er taktvise smerter.Husker det alt for godt fra de jeg var liten selv :0( Du må hilse thea fra meg hebbie :0) så heldig hun er !!! Jeg skal på barsel besøk på torsdag se jenta til kusina mi.Ble født i dag/natt..Er ikke sikker på akkurat det. Jobber jeg..Med å få huset i orden;0) He he he idag har jeg vasket masse tøy og skravla i telefonen.men måtte legge meg nedpå i ettermiddag..Har vondt i beina.De er så fulle i vann at det presser slik på :0( Blir sprø av denne babyen her.en dag propell.neste dag nesten ikke liv..Tror jeg har kjent han 3 ganger idag,,Men der er liv da...
Candy girrrl Skrevet 17. oktober 2006 #79 Skrevet 17. oktober 2006 Heisann.. Får skrive et kveldsinnlegg og, selv om jeg hører til A-gjengen. Kjipt å være på skravletråd med folk som er her inne til helt andre tider enn meg! Så heldig dere er som får gå på barselbesøk!! Det er jo så koselig. Speseielt når man snart skal i ilden selv. Du får fange opp gode råd og tips du da Hebbie. Men.. bodde ikk du i Drammen? 5 min til Tønsberg?? Hø? Stakkars jenta di Vinterbarn. Kjedelig hvis det er ørebetennelse!! Skal til lege i morgen. Og det er bra! Bare vært på tre kontroller i hele svangerskapet. Pokker! Kom på jeg nok en gang ikke har urinprøveglass. Æsj. Typen er ute å jogger nå. Egentlig ikke hans stil, så et eller annet innfall han har fått )
Candy girrrl Skrevet 17. oktober 2006 #80 Skrevet 17. oktober 2006 Klarte å nøste opp i misforståelsen selv... Hun du skal ha med bor 5 min unna! Aha! )
Chiquita Bananas Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #81 Skrevet 17. oktober 2006 Detektiv Titsi løste nesten mysteriet ) Theaokt kommer fra tønsberg og foreldra bor der - derfor ville hun føde der som hun har gjort de to andre gangene.... men vi bor i Sande - som er 15 min utenfor Drammen mot Tønsberg - så det er her hun bor 5 min fra meg ja. Ergo jenta jeg skal være med er naboen til Theaokt og dem bor 5 min fra meg ;o) Men nå skal jeg se CSI miami - digger de seriene.....
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #82 Skrevet 17. oktober 2006 Da er jeg natteravnen her alene igjen :0) Har sittet ved pcen siden klokka 20.30 på msn.har dere vært der..neiiiii Har skravle med Bula i timesvis,knakande koselig dame:0) Venta på at dere skulle logge på...Gubben var på møte...så da har jeg sittet her..er på msn ennå jeg..hohoho :0) ja det skal bli kos på barsel besøk.Men jeg kommer til å være grønn av sjalusi...vil også ha baby nå....men er ikke klar i halvmørke når alt kommer til alt..he he he nei, må vel finne senga nå snart..er svimmel etter å ha sittet på ræva i timesvis..hohoho
Chiquita Bananas Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #83 Skrevet 18. oktober 2006 Hahaha....jeg satt og lurte tidligere på kvelden om jeg skulle inn og se om det var noen på msn - men jeg husker jeg satt i stua halv 9 og så på tv. Så da hadde jeg vel ikke vært der inne. JEnTeR !! Sjekk ut klokkeslettet !! Har vært våken siden kvart på 7 og var faktisk en liten morgentur med Fant da...siden jeg allerede var våken og hadde laget matpakke til sambo. Og har ikke planer om å legge meg med det første - skal sette på vask. Har skrevet liste over julepresanger til familie og slekt - må tenke på å få laget dem og sendt dem snart så jeg vet dem kommer frem - før rushet starter hos Posten. Tenkte å lage juletrekuler med navn til alle ;op Har skrevet ferdig dåpsmenyen ;o) Blir en del småplukk, men for meg så blir det kos.
vinterbarn ;O) Skrevet 18. oktober 2006 #84 Skrevet 18. oktober 2006 Se der ja... så flink du var idag da, Hebbie ;O) Jeg har allerede vært på foreldre samtale på skolen jeg.. artig å få masse skryt om barnet sitt, blir så stolt da ;O) Tenker på de som får bare negativt jeg, stakkars folk... Skal til legen med "lutt" etterpå, greit å få sjekket ut øret, har jo holdt på fra og til 1 uke nå... begynner å bli små leie begge to ;O) Snakker du om dåpsmeny til deres barn, hebbie??? Syns kanskje det er litt vel tidlig?! Eller er det greit å ha alt planlagt i god tid ;O)
Chiquita Bananas Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #85 Skrevet 18. oktober 2006 Hehehe...noe må jeg jo bruke dagene på og mat er jo hovedinteressen min så det er kjempekos å skrive ned hva jeg vil lage og slikt... Er flink å planlegge i god tid med å skrive lister på ting, men når det kommer til stykket så gjør jeg ikke ting før i siste liten....Typisk ! Så gøy å høre masse bra om barnet !! Håper jeg også får et snilt og flink barn ;op Sambo var en liten rakker som hele tiden gjorde noe galt - så vi får se...... Brrr....her inne på kontoret var det kaldt !! Så jeg stikker inni stua. Har tilogmed hentet opp vinterjakker som er gode og varme når man skal ut på tur. Sliter med vinterjakken min nå som presser godt over magen - så jeg bruker en av arbeidsjakkene til gubben som fôret og god !!
Candy girrrl Skrevet 18. oktober 2006 #86 Skrevet 18. oktober 2006 To morgenfugler i dag. Dette blir jo bare bedre og bedre ;o) Da er du lik typem min Hebbie. Han elsker å lage lister og planer. Lager de avanserte treningsmålplanene. Men de enenste kaloriene han forbrenner, er når han lagde planen hehe.. Eller kanskje du lager den avanserte dåpsmenyen basert på en sær dilla du har som gravid. Så faller den ikke så i smak etterpå.. Her er min: Forett: Gullerotsalat Hovedrett: Dampet gullerot Dessert: Gullerotkake Var til legen i dag da.. Fikk beskjed om å ta det med ro. Ellers måtte jeg regne med den kom litt før. Hjertelyden var litt høy og. 159. Sist 140. Men det er jo ikke farligt høyt da.. Håper vesla di blir bedre nå da Vinterbarn. Ok å finne ut om det er betennelse eller ikke. Nå skal jeg legge to overtrøtte krabater her..
vinterbarn ;O) Skrevet 18. oktober 2006 #87 Skrevet 18. oktober 2006 Hehe.. Greit at jeg kommer til desserten på dåpen deres da titsi?? For vi blir vel bedt???? ;O) Kom fra legen nå, Lutt (kallenavn vi har på minste jenta) har kraftig ørebet på begge sider ho.. Legen tittet inn i det øret som var best.. "kaller du dette det beste, så gleder jeg meg ikke til å se inn i det andre" Så nå er det pencelin og ny sjekk om 1 uke. Men godt å få medesin da.. da hjelper det gjerne veldig fort. Og det er vi selvf veldig happy over.. holdt på lenge nå syns jeg..
Candy girrrl Skrevet 18. oktober 2006 #88 Skrevet 18. oktober 2006 Stakkars lita! Men godt hun får begynt på pencilin da. Ikke godt det der.. Det været du snakket om i går Idefix, har tatt turen ned hit. Skikkelig drittvær!! Må ha paraply bare man skal i bilen ( Sitter her med en varm eplete og kjeder meg.. Ungene sover ennå og ingenting skjer. Får håpe det kommer en bølge av arbeidslyst og kreativtitet, siden dette defentlig blir en innedag.
Candy girrrl Skrevet 18. oktober 2006 #89 Skrevet 18. oktober 2006 Hey! 10 timer til du er offisielt medlem av 3 trim Vinterbarn )
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #90 Skrevet 18. oktober 2006 Nå har jeg starta vannkokeren for første gang på ett halv år.Etter all den te pratinga deres fikk jeg lyst på en kopp med te :0) Bra hun fikk medisin lille snuppa du Vinterbarn.Ørebetennelse er bare så vondt..Hadde det opp og i mente da jeg var liten :0( Sliter ennå med ørene den dag idag når jeg blir forkjølt...Håpløst... Da har jeg laget meg en kopp med forrest fruit te :0) Nå kom tantebarnet mitt på besøk.Såååå fornøyd nå kan hun leke med alle lekene til snuppa uten å bli overfalt.....Så her velges det i vei,pluss kjøre på katte med dukke vogna..ja ja teite pus når han ikke gidder å flytte på seg får han bare bli nedkjørt...Duste katt..
vinterbarn ;O) Skrevet 18. oktober 2006 #91 Skrevet 18. oktober 2006 Så koselig at du har nedtelling for meg da titsi ;O) ... herregud.. er jo faktisk sant!! ANGST!!!!! Nå fikk jeg plutselig pustevansker her.. der er jo ingen vei tilbake nå... Ukene bare flyr og plutselig sitter jeg her med veer... oh my g.... har egentlig ikke tenkt så mye over at jeg faktisk går gravid jeg.. har dere det sånn også? Skvetter når babyen sparker o.l. Tenker faktisk veldig lite på det.. er det for det er 3 gang?? Og snart er det slutt på følgingen... vi har jo følgt hverandre fra de gode, frustrerte prøve dagene til heller dårlige prøve sex dagene på slutten ;O) Hehehe.. Blir rart å ikke skulle inn her hele dagen og snakke med dere!! Idag har jeg hvile dag.. malte ferdig rommet til jentene i går.. ble kjempe fint.. men klarte nesten ikke å gå i går kveld. Så fikk beskjed av mannen idag at jeg bare fikk løse suduko.. og det passer jo meg perfekt.. har jo heeeeeeelt dilla ;O) Stakkars lutta mi, vært i fyr lenge her nå, men nå prøver ho å legge øret ned i fanget mitt så det skal bli rolig igjen, rart hvordan det plutselig bare kommer!!!!! Ser dere drikker te om dagen... duger jo selvfølgelig ikke for meg.. for jeg må jo ha mere kalorier enn det.. så her går det i kakao... håper jeg får være venn alikevel ;O)
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #92 Skrevet 18. oktober 2006 He he he :0) Kakao er for kvalmende for meg..En bra ting med denne graviditeten,orker lite søtt.Bare i små mengder... Dårlige sex dager...hoho begynner å nærme meg den ja :0)) ellers har det blitt litt lite kos når en blir kvalm av at gubben snur seg i senga... Skal bli deilig å få ett liv igjen,uten mage...Men da er det brystspreng som gjelder..joho fra det ene til det andre... Ofte at jeg også skvetter til.Magen er såpass liten at jeg har ikke vært plaget med at jeg er tung denne gangen.Så kan godt late som jeg ikke er gravid jeg..Med jakka på da :0) Jeg har dere alle på msn så om dere ikke vil legge ut adressene deres,men vil ha kontakt med hverandre kan jeg jo være mellomdame :0) Tenker på når vi alle er ferdige og om vi da får tid til å skravle da ;0) Vi pleier å bade på onsdagene i ett varmtvann basseng,det har vært stengt siden hele mai så idag kan vi gå.MEN gubben er syk,jeg har ikke badedrakt og snuppa får ikke badet pga.Trommehinnen sprakk.Det kom materie ut to dager på rad og da bør hun ikke få vann i øret igjen...på minst tre uker. Mellomste skal i selskap..Men heldigvis bader søstra mi og hennes familie samtidig med oss så da får eldstemann gå på bading.Han gleder seg sånn.Har jo venta så lenge. Jeg får beskjed på fredag om hva som skjer,da har legen min møte med overlegene.Men tviler på at det blir noe ks før.Uansett 14 dager til jeg blir innlagt idag. Kusina mi håper på jeg skal komme nå, for i morgen reiser alle så hun blir helt alene på avdelingen om ingen kommer inn idag.... Skal iallefall på besøk i morgen.Såg bilde av vesle jenta i avisa idag.da kunne hun ikke være gammel.Hadde den lua alle nyfødte har på seg med engang,på bildet. Da har jeg drukket en kopp med bringebær te også...sååååå godt.Kan ikke forstå hvorfor jeg kutta ut den teen altså.. Titsi,knall bra med den gubben din og listene,da lo jeg høyt :0)) Søstra mi kom springende og lurte på hva det var som var så morsomt. Hebbie bra du er tidlig ute ;0) Håper bare noen gidder å komme i barnedåpen jeg..Kan aldri vite med svogeren min...han kan kutte ut å komme han...Vi er jo en bitte liten familie så vi får se hva som skjer... Har ikke klart å funnet faddere heller...bare tenker på hvem vi kan spørre.Har en kusine og hennes mann.Burde spørre de tror jeg.Men får se :0) Først må liten bli født. Spennde å se når du får da Titsi, skal se du slår meg og føder før den 2 nov.Da smiler jeg :0) Pluss du venter jente,det er jeg sikker på nå :0) Frøkna pleide å ligge rundt 160...Det har ingen andre gjort..Var helt opp i 180, men da var hun stressa... Har dere alle mms telefon? tenker på o jeg skal sende bilde av babyen når han er født...
vinterbarn ;O) Skrevet 18. oktober 2006 #93 Skrevet 18. oktober 2006 Åh..endelig noen som har skrevet noe etter meg.. jeg har gått ut og inn på siden her 1000ganger nå..blir så utolmodig av å vente på innlegg.. skulle jo vært her alle sammen samtidig.. hadde vært best det. Men med 2 a mennesker og 2 b skjærer jo det seg glatt ;O) Klart vi skal ha bilde Idefix... må jo se den lille vi har "kjent" siden før han ble lagd.. hehe... Idag skal jeg på syklubb, blir koselig å komme seg ut litt.. sitti inne i 2 dager nå. Og fikk beskjed av legen at snuppa måtte være hjemme ihverfall til mandag.. Yahoooo sier jeg. Skikkelig glad for at jeg er sykemeldt så mannen slipper å trå til...NOT!!!!! Blir litt små gal av sånne inne dager jeg.. mange i slengen... Men, men, blir jo masse suduku ihverfall da.. jeg kommer jo til å bli super intlegent ;O)
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #94 Skrevet 18. oktober 2006 Gubben her i huset er hekta på suduku..Jeg hater tall så jeg skygger banen.kryssord derimot :0) He he ,det er morsomt å tenke på at vi har hatt følge på veien så lenge.Gjennom frustrasjon over den teite mensen og gleden over spire :0) Håpe på at det går bra osv...Litt kjedelig at du vinterbarn måtte vente så lenge..Glemmer ikke da jeg fikk vite Hebbie var gravid. Var innlagt pga.kvalme...Hadde akkurat fått melding om at hun var gravid og jeg stri gråt.Da komme legen in og spørr om noe er galt..han bare rister på hodet over "teite" hormonelle meg..At vi forteller det med engang til hverandre osv...:0) Men jordmora ble helt rørt og satte legen på plass.Dette er ting du ikke forstår sier hun til legen .0) Snufs,blir rørt av bare minnene jeg... I morgen skal jeg ha klubb.Har bestemt meg for å lage pizza,enkelt og greit og rester til dagen etter på :0) Får se om jeg gidder lage kake :0)
Candy girrrl Skrevet 18. oktober 2006 #95 Skrevet 18. oktober 2006 Litt action på tråden i dag ) Det er bra!!! Syklubb! Hørtes ut som en snusfornuftig syssel ) Men er det ikke ofte et skalkesjul for å høre siste nytt og momse kake? Uansett digg å skifte litt stue. Har en avtale med en venninne i morgen. Men ikke avtalt hvor.. Håper det blir hos henne. Så kommer vi oss ut, slipper å sleike huset + han gutten hennes roter sp infernalsk at men sitter å jamrer inni seg hvorfor i huleste man sleiket huset!! Så nå er du banskers på at jeg får jente Idefix? ) Men de andre gangene har den ligget på 140. Hun spurte om jeg var stresset eller hadde drukket kaffi. Og begge deler stemte git ) I kveld skal vi skru sammen den nye sengen til treåringen. Stor dag det å vinke farvel til sprinkelsenga. Så skal hun få sånn prinsessehimmel over. Så nåde oss om vi ikke finner krok å henge den i. Spurt om prinsessehimmelen og sengen 100 ganger hver dag i over en uke!! 7,5 timer til Vinterbarn offisielt er medlem av 3 trim! Champagnen står klar. (Mozellen)
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #96 Skrevet 18. oktober 2006 I morgen må vi ha stor feiring av vinterbarn ;0) sikkert å visst !!!!! Kan tenke meg at hun maser på ny seng.Her slutta snuppa å sove i senga inne hos oss da hun fikk ta over køysenga og ligge øverst.det var ike godt nok å ligge nederst. Jepp,tror du får jente,vinterbarn gutt og jeg og hebbie får gutt...Mange beilere til snuppa di da :0) MEN jeg er en mester i å ta feil...hohoho... klubb er ett annet ord for ut å frette nytt ja :0) Men det er så koselig å møte andre,sitter alt for mye hjemme og koper...Skal være barnevakt i morgen så da må jeg opp klokka ti..Stakkars meg..Hehehe :0)) I natt sov jeg for første gang med sov i ro i ørene så gubben slapp å bli kasta ut.Han er så tett og snorker som ett uvær..Sovna vel litt over 3 kan jeg tenke meg....Så er trøtt nå...
Candy girrrl Skrevet 18. oktober 2006 #97 Skrevet 18. oktober 2006 Har ikke så mye vetigt å bidra med, men dytter litt.. Har en mann med store svette-banne-steike-dra-seg-i-håret-tokter nå ) Ikea-senger er ikke spøk he he
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #98 Skrevet 18. oktober 2006 Ikea møbler magler AALTID noe eller har noe til OVERS når en er ferdig..Kusina mi har Ikea kjøkken.det vat litt av ett styr .0) Titsi..tenker du på Mysill? Har ikke sett ho igjen jeg...Spurte bula om hun var med de på ass.befruktning, men det var hun ikke.trodde hun da....
Chiquita Bananas Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #99 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg liker alt med appelsinsmak.......
Candy girrrl Skrevet 18. oktober 2006 #100 Skrevet 18. oktober 2006 Og det var alt du hadde å komme med etter så langt fravær? Hehe.. ikke likt deg!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå