Gå til innhold

Titsi, Vinterbarn, Idefix og Hebbies Fanclub.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for at du forvirrer meg mer Titsi - jeg har en mørk vogn med kruseduller på, med 4 hjul som man kan pumpe luft i ( går man på en bensinstasjon og fyller på luft der ?? Der har dem jo sånn stort og fint kart over lufttrykket. Hmmm.....burde vite hvilket merke det er på vogna ja - er jo forskjellig alt etter merke og modell) og en nettinggreie foran til å gjemme alt rotet og godteripapiret.

Å - skal jeg ta ut madrassen og kjenne etter om den er god å ligge på ?

Duh ! Så dum jeg er - det burde jeg vite.... ;o)

Hehehe...fra spøk til alvor - er det anbefalt med et sånt saueskinn som dem selger på IKEA i vogna ? Har fått en ubrukt stor voksipose - er det nok ?

Sjokoladekaffe ?? fins det noe slikt eller er det et Titsi-ord for noe ?

ååå - sånn kaffe med sjokoladesmak ?? Fy søren - tror jeg bør hvile hjernen i dag ja. Har visst kortslutta oppi der !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøveligge madrassen ja hehehe, kanskje du får plass til magen oppå, hvis du legger deg ned :o))

Har selv et saueskinn fra Ikea. De er ganske store og har litt fysikken til sauen om du forstår.. Så tror det funker best på gulvet eller i sittedelen på en sportsvogn. Men ingenting i veien for å legge det i dypbagen, om du får plass.

Voksipose skal duge greit om du kler godt på ungen. Jeg har ikke kjøpt lammeskinnspose før nå. Brukt et lite lammeskinn nedi boblepose. Men så bor jo jeg i et subtropisk strøk ifh til deg Hebbie :o)

Og sjokoladekaffe er ikke et titsi-ord nei! Har du ikke smakt Nescafe sin Cafe au Chocolat??? Drukket den hver dag i sikkert et par år. Ole Brum jeg vet du.. Kaffe eller kakao? Jatakk begge deler!! ;o)

Skrevet

Kanskje den ene rumpeballen - har jo est så mye ut.....

Bagen er jo dritsvær !! må være plass....Vi har et slikt skinn til hunden - den forrige dreit han ut !! Mora mi holdt på å klikke da hun hørte vi hadde kjøpt et slikt til hunden....hehehe....er jo ikke ekte skinn vel ??

Voksiposen jeg har fått er ikke av skinn, men av stoff.

Hehehe...mobber du meg eller ;op

Nei jeg har ikke drukket den. Når jeg skal kose meg så lager jeg Hebbie-drikken. Spesiell prosedyre !!

Man tager en stoooooor tekopp - varmer opp vann. Oppi koppen så må det ligge 4 stk suketter - ikke hvilken som helst ! må være Natreen og teposen som må være Lipton Yellow Label tea. Kokende vann helles over teposen for å få ut mest smak - også en dært melk - ganske stor dært !! Jeg kan drikke litervis av det - hver dag. Men etter jeg ble gravid så har jeg begrenset inntaket.

Skrevet

Ingen mobbing her altså!! :o)

Men trodde seriøst de Ikea-skinna var ekte jeg.

Så lenge de ikke koster flesk, klart vovsen kan kose seg på en sånn!

Så du er en te-guri du, på ekte engelsk vis :o) Te er iallefall bedre enn kaffe!!

Hvordan gikk det hos jordmor Idefix? Spent!!

Skrevet

Jeg eeeeelsker teeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!

Eller jeg tror noen har sagt at dem er ekte, men er ikke det litt billig for å være ekte ? Gode og myke er dem ihvertfall. Og bikkja liker ikke nylukta så han har hatt et stort prosjekt med å gni og rulle seg på den før han kan ligge på den - så den blir nok snart mørk og ikke hvit ;o)

Skrevet

Ha ha ha herlig diskusjon dere har hatt her :0)

Prøve ligge madrassa, ,ja den var god ;0)

Jordmor skal sende en henvisning på sykehuset slik at jeg får en samtale.Men vi får se da.Ting nærmer seg jo uansett så tviler egentlig på at jeg får ks ei uke før.Da blir det den 26 oktober og jeg får tre barn med 26 som den datoen.Knall bra :0)

Men litt rart å plutselig skal bytte mnd da...Er jeg egentlig klar til neste uke?? Hjelp sier jeg bare....Skummelt det her :0)

Er frisk meldt av psykologen min..he he så fornøyd :0)

Godt humør bare graviditets plager og det trenger en ikke gå til psykolog for ;0)

Ha ha ha tabba meg skikkelig ut der idag..Kona hans er gravid.Såg jo henne da jeg var på ul sist gang og hun er svææær..Så da spør jeg fint om de er ferdige.Da begynner han å le og sier at hun har termin 5 DESEMBER....Snakk om å drite på draget da..Var sikker på at det var nå jeg...Glad det var til han jeg sa det og ikke henne..Huff da :0(

Er ennå svimmel, det var litt skummelt å kjøre bil idag.Glad jeg bor på bygda og møtte to biler eller noe i den duren..

Skal legge meg litt ned på etter middag idag :0)

Skrevet

Jøøssess til skravling det har vært her de siste 2 dagene da... Vært uten nett siden sønd morgen.. det har vært litt frustrerende kan dere tenke dere... Uff og uff.. men nå er jeg tilbake for fullt ;O)

Litt skuffet for at dere ikke har etterlyst meg da...syns bare det er så koselig når dere gjør det se ;O) Hehehehehe....

Men dere har jo hatt nok å gjøre ser jeg.. prøve ligging av vogn, vasking av utstyr, tedrikking, sjokokaffe og muffins spising.. full forståelse til at dere ikke har merket at jeg har vært borte ;O) hihi....

Mannen var ikke bare på kino på lørdag nei.. men han kom tidlig hjem, så savnet meg nok veldig.. Men jeg merket jo ikke at han var borte.. var jo helt oppslukt i de sinnsykt stygge monster-penisene... Noe av det værste jeg har sett ;O) hehe..

Idag har jeg gjort ferdig rommet til jentene.. bare litt små maling som gjenstår nå. De skal bla få male egne rammer som vi skal henge opp bilder i... satser på vannbassert maling da ja.. kan tenke meg de blir ganske rosa og turkise begge to ja ;O) Angrer meg vel etter 1 ramme tenker jeg.

Skrevet

Forresten så ser jeg at noen har problemer med oss som sniker oss inn her før tiden.. Det er jo nesten kriminellt... ikke sant?? Så får vel pent holde meg borte til torsdag.. for man måtte jo være 28+1 ;O)

Skrevet

Har etterlyst deg jeg vinterbarn ;0) Så du måkke komme her å komme her...He he he :0)

Stakkars folk som gider å bry seg om en er 28 +1 eler om en er kortere på vei før en kan være her,heregud altså....Rart det er krig i verden?

Da har jeg fått bekreftelsen idag.Det blit UANSETT ikke fødsel på meg.Marius sitter gost i seteleie og det har ikke jeg bekken til ¨å føde...Så da får jeg bare vente å se om jeg får ks før eller om ting starter av seg selv..Har bestilt Herborg Og Hope billetter så satser på at enten koser jeg meg med baby eller så er jeg på "byen" neste fredag :0)

Nå skal jeg se opptak fra Åndenes makt..Fikk ikke sett det i går...Kommer nok innom senere i kveld ;0)

Skrevet

hahhaa....leste det innlegget - er det mulig ?

Jeg har hengt inne på de andre trimestrene leeenge før jeg kunne komme inn - og hadde det vært flere så hadde jeg snoket der inne allerede. Tydeligvis noen som kjeder seg og må pirke litt. Nei, Vinterbarn du får pent holde deg her inne - du står oppført på tråden så du har ikke noe valgt ;op

Jeg tør ikke se noe spøkelsesgreier - er så pysete ! Kan dem ikke sende slikt på dagen når det er lyst ute ?? Er det så vanskelig.....

Sorry at jeg ikke etterlyser deg Vinterbarn - jeg er så opphengt i meg selv ;op

Skrevet

Så deilig å ha nett igjen da Vinterbarn! Men du verden så mye man får gjort når man ikke har det :o)

Ja nå har visst noen utnevnt seg selv som politi for 3 trim.

Er det rart det er krig i verden, sier nå jeg... :o)

Godt mulig du blir bøtlagt for tjuvstart Vinterbarn.. så best å drøye det til torsdag he he..

Blir spennende å se om du får fremskyndet KS da Idefix. Og siden han har satt seg på rumpa, så får du heller ta de litt med ro på kanelfronten o.l.

Spist ALT for mye gullerøtter i dag!! Jeg kløøøøøøøør!!!

Blir helt deppa om jeg skal ha det sånn i 4 uker til.

Skrevet

Ego-hebbie ja.. det er det nye navnet skjønner jeg... bare forde du har fått stua full av baby ting nå, og at du tilhører 3tri.. så skal du plutselig bli høy på pæra og bare overse meg liksom. Hvis det er sånn du vil ha det så ;O) Neida, godt du vil ha meg med videre...

Titsi og Idefix.. syns dere virkelig klager fælt på ALLE ukene dere har igjen om dagen... ganske kjiipt å høre på for meg altså.. som har HELE 12uker igjen!!!!!

Idag skal dere få hele gjengen her.. så dere virkelig merker jeg er tilbake!!!! Yohooo ;O) Hehehe... Litt overdose på sjoko her nå, prøvd å blande ut med en pose knaske røtter.. skjønner godt at du gomler det Titsi.. er jo nesten like godt som sjoko, bare synd det er så sundt.. Hhehe..

Skrevet

hahhaha....skal du sitte her alene i natten og sende masse innlegg du da, mens vi andre sover ? ;op

Ego-Hebbie...likte det jeg !! Men jeg likte bedre Vimselingh ;op

Skrevet

Ha ha ha sorry vinterbarn ;0) Tenkte ikke på det at du har så lenge igjen..IKKE SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ lenge da :0)

Så opphengt i meg selv her..kremt :0)

Duuu Hebbie den te greia di hørtes bare helt gruuuusom ut..Jeg kutta ut kaffi da jeg fikk bekrefta irritert tarm. Løp på do i ett sett så måtte slutte med den lasten...Savner det litt, men drakk mye te.Men etter at jeg ble gravid har jeg ikke orka noe te heller.Drakk mye forrest fruit te jeg da..Og bringebær te....Sitron har jeg aldri likt og suketter unngår jeg..Fant ut at jeg likte te etter at jeg kutta ut det søte,sukker eller suketter..veit jeg er rar :0)

Har spist nok en pose med blanda nøtter.Stakkaren i magen er helt propell..Blir vel skubba rundt av tarmene mine.....

Det eneste positive med setebarn er at jeg ikke har det trykket ned i blæra så springer ikke så ofte på do.Men fy søren så vondt det gjør når han stanger opp i ribbebeina :0(

Nåja 17 dager i igjen 2 uker ,pluss to dager til innleggelse..Hvordan skal jeg KLARE meg på sykehuset uten pc dekning...Må få gubben til å printe ut tråden vår og skrive innlegg for meg.Slik at dere ikke glemmer meg helt og stenger meg ute i kulden !

Skrevet

Morn!

Husk det Vinterbarn..for 12 uker siden så var livet ganske så mer alright enn nå.. Så det er ikke lengden igjen som er pyton, men å være i den tilstanden man er. Og den er jo Blæææ.. Så derfor har vi lovet deg litt psykisk støtte når du sitter her fulldrektig, for det er lite kult!! ;o)

Ego-Hebbie ja hehe.. Hvis du er skikkelig grei nå Hebbie, så når du endelig får besøk av Idefix så serverer du Hebbies spesialte + sopp pai :o) Garantert vellykket!!!!

Ikke sikkert du blir så lenge på sykehuset Idefix. Svigerinna mi dro hjem etter tre dager nå sist. Og var uforskammet sprek. Får håpe du ikke får kluss i såret.

At du tør å spise nøtter. Får så luftsmerter av det at det kjennes ut som man har svelgt en piggtråd!

Store planer i dag da????

Skrevet

Se der har vi morgen fuglen vår også jo ;O) Vi får vel holde tråden igang vi.. fram til natteranglene våkner!! Ikke alle som kan dra seg utover hele dagen... ;O)

Føler jeg er litt agressiv om dagen jeg??!! Håper dere ikke tar det så ille, er ikke så ille ment!!! Bare litt ;O)

Tenkt så glad Idefix blir ja.. når hun får servert sopp pai og te når hun kommer nedover.. garantert at det blir den første og siste det da ;O)

Idefix: tror virkelig vi kommer til å savne deg når du er borte.. Hebbie og jeg så jo hvordan tråden vår bare forsvant leeenger og leeeeenger ned sist du var vekk... Har ikke merket at dere har det problemet når jeg er borte. Så er nok litt forskjell på aktiviteten her inne ;O)

Titsi; spurte du lenger opp hvor gamle barna mine er:: ihvertfall så er den ene 7 og den andre blir 5 i januar.

Og ja, jeg kan jo egentlig bare brife rundt med hvor frisk og fleksibel jeg er om dagen jeg...siden jeg er så kort i svangerskapet og sikkert mye mere i form enn dere slitne HØY gravide bærtene.... ;O)

Forresten, minste jenta har IGJEN vondt i ørene, hadde feber i natt.. (blir gal) men.... er det vanlig og nesten bli døv ved ørebet. Ho hører jo F..nesten ikke.. blir gaaaaaaaal jeg!!!! Har sjekket de og er ikke mye tett ørevoks heller, har litt problemer med det, men ikke lenge siden vi skylla de...

Skrevet

Se der ja, selskap på morgenkvisten :o) Ikke verst!!

Synst ikke du er så aggresiv jeg Vinterbarn.., bare en smule ironisk. Og det tåler vi ;o)

Stakkars jenta di da! Kan trommehinna ha eksplodert? Men da ville jeg trodd hun hadde skreket som en gal, for det er driiiitvondt!

Skrevet

Ironisk er ordet ja.. men er mange som ikke helt forstår det. Noen ganger blir man missforstått i skrive verden... men her snakker jeg jo bare med oppegående damer så da slipper vi det ;O)

Nei, de har ikke sprekt.. Men jeg har også hatt dotter i ørene siden vi kom hjem fra turen. Lurer faktisk på om det kan være aircondis i bussen som har gjort det.. Igår åpnet det ene øret seg litt.. spraka og var vondt.. Mulig det er det ho har også, men da er det rart feberen kommer??!!

Skrevet

Ja, vi får vel si oppegående i hode.. Tror ikke vi skal skryte på oss å være så oppegående på andre plan hehe.. Kanskje oppevraltende? (Tenker spesielt på deg Idefix nå :)

Ja air condition er ikke så heldig, spesielt i kjøretøy. Typen min blir syk hver gang vi er på bilferie. Får håpe hun slipper skikkelig ørebetennelse!

Sinnsykt lenge dere har kjørt buss da!! Hvorfor tok dere buss helt til Spania. Synst det er sprekt, men ganske uvanlig.

Skrevet

Jeg ville bare bevise for min omverden at jeg er en super kvinne... ;O) Neida, jeg kjenner en som driver buss selskap. Så jeg betalte 3500kr for turen, det var inkl frokost, lunch og middag hver dag. Da hadde jeg nesten ikke råd til å la være. Rimelig sydentur for 3 det ;O) Men var faktisk veldig ok også, er ikke redd og gjør det gjerne igjen ;O)

Åh.. passer ikke å være inne med lutta mi idag, jeg MÅ jo ut å kjøpe maling.. må få gjort ferdig rommet demmes.. Gjør vel ikke noe om jeg tar ho med ut på en liten kjøre tur?! Har jo ikke feber nå?!

Skrevet

Så det er sånn det har seg ja... Regner jo med disse bussene også er av en litt annen kaliber enn ringbussene. Da hadde du vært superkvinne da ;o)

Så lenge hun er oppegående og allemenntilstanden er ok tror jeg hun skal tåle en lite male-handle-tur ja. De er jo ikke sånn som oss at de ligger flat og simulerer en nær døden opplevelse når de er syk :o)

Nå skal denne gjengen her på badet og kle på oss for å gå ut. Ikke gjort på 1,2,3 ;o)

Snakkes! Lykke til med oppussing og god bedring til vesla!

Skrevet

Var sånn gammel skolebuss... ;O) Ikke akkurat.. da hadde nok 35 timer blitt i lengste laget!!

Lykke til med gjengen på badet. Ha en strålende dag.

Snakkes nok senere ja... redd for det ;O)

Da har kanskje de andre stått opp også... hehe..

Skrevet

Haaaaaaalloooooooooooo!!! nå må dere våkne da... vi var på side 2 alt altså.. syns på en måte Titsi og jeg har prøvd å gjort en bra jobb her inne på morgen kvisten ;O)

Skrevet

Oh my lord !!

Så aktive dere er på morgenen da....men så sliter jeg big time om nettene....Tisser hele tiden og får aldri sove...Men i natt litt over 5 så får jeg melding fra ei av bim jentene at vannet har gått og hun skal på sykehuset !! Og så litt før halv 8 så ringer en dust og spør om han har kommet til Engøen eiendom AS - NEI !!!! Tror du han ikke venter 5 min og ringer igjen, men da tok jeg opp røret (litt vanskelig med trådløs) og la på igjen, tok han hintet og ringte ikke opp mer.

Så våknet jeg i 9 tida av at sambo sto opp og etter litt så sovnet jeg igjen og våknet kvart på 12.

Sånn er det hver dag så da blir det til at jeg sover lenge - savner da jeg våknet i 10 tiden - det er en passelig tid å våkne på og jeg får gjort så mye. Når jeg står opp nå så er jeg så trøtt og slapp fordi jeg ikke har sovet skikkelig.

Har enda ikke fått begynt på rommet som jeg skulle rydde...

Men nå får jeg gjøre en liten innsats da siden jeg skal snart dra på behandlingen kl. 3.

Skrevet

Har vært våken lenge jeg :0) Men sittet å skravla i telefonen :0))

Men dere har jaggu skravla gitt ;0) Koselig å se at dere er aktive....Ja håper jeg blir litt savna når jeg ikke får skravla på en stund da :0)

Hebbie truer med sushi hun om jeg kommer på besøk :0) Hohoho det har jeg ALDRI smakt, men hater fisk i kokt og stekt form,kan ikke forstå at jeg skal like det i rå form heller :0)

Forstår at du er ironisk vinterbarn ;0) Liker det med deg !!!

Er bare sutrete jeg..Sikker på dere jubler når jeg blir borte :0)

Har hatt litt panikk for gubben skulle to dager til Trondheim, men han har droppa det.Ikke det vi tror at fødselen starter nå, men en kan aldri vite og så har han ike blitt frisk etter helgen.Låg rett ut og hosta og harka..Sliter med ørene og halsen..

Du bør kanskje gå til lege med jenta di og få pencillin om det er ørebetennelse.Snuppa vår ble ferdig med kuren sin i går...Hun hadde materie som rant ut to dager på rad.Seig gørr :0(

Idag er her skikkelig surt vær,det pøsregner.Vi har hatt en nydelig høst til nå.Lite regn og mellom 15-20 grader så kan ike klage akkurat.

Forsov oss idag tidlig,jeg våkna av at jeg var tissetrengt,men var så trøtt at jeg bare snudde meg for å sove videre.Da fikk jeg kramper og fant ut at jeg måtte på do.Sjekka klokka og den var 08.35.Bussen går 08.40

Dunka i gubben og brølte vi har forsovet oss.sprang rundt i huset og vekka guttene..Mellomste er så TREIG så måtte få han opp.Eldstemann han var våken og hadde vært det lenge.Men kan ikke klokka..Snart 9 år og gidder ikke lære den..GRRRRR

Fikk iallefall mat i tre skrotter og de reiste ut av døra klokka ti på ni..Rakk akkurat skolen :0)

Men er glad vi var to idag ,ellers hadde de aldri rekt skolen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...