Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere?


Camz Fødeklar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høyde og kroppsbygning har mye å si for hvor mye man bør veie. Jeg er 172 cm, og veide 89 kg før jeg ble svanger, så jeg har litt ekstra å ta av...:-)

Nå er jeg i 27 svangerskapsuke og har gått opp 5 kg siden jeg ble gravid.

 

Forrige gang jeg var gravid la jeg på meg nesten 25 kg men hadde da ei startvekt på 65 kg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 28 og har lagt på meg 8kg. Men merker ikke at d har lagt seg andre steder enn magen og puppene. Resten av kroppen er som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 29+6 og har lagt på meg hele 12 kilo!! ææææ føler meg som DEN flodhesten allerede nå!! hehe

huff

Hvordan i alle dager skal denne magen få plass bak julebordet :S hehehe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt på meg 15 kg og er i uke 29 i morgen. Grøss og gru, håper det stagnerer litt nå! Blir vel en del ekstra kg på slutten regner jeg med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 26 uker på vei og har lagt på meg 9 kg. Føler meg ikke noe stor egentlig! Alle sier jeg har så liten mage, så det spørst om ikke kiloene har lagt seg andre steder på kroppen *tihi*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått opp ca 6 kg i uke 28.

 

Ikke for å skremme noen, men til dere som fortsatt ligger på minus-siden, dere blir jo fulgt opp av jm og lege, men det er sunt og bra å legge på seg. Det tyder på at alt er normalt, og at babyen vokser. Vet ikke om dere er forsiktige, eller om dere kanskje ikke har matlyst, men i alle fall på tide å ikke være fult så forsikig i tilfelle....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...