Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere?


Camz Fødeklar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Begynte på min 25 uke i dag og har til nå lagt på meg 9 kg, holdt på å få palme sjokk når jeg gikk på vekten hos legen=( sist svangerskap begynte jeg ikke å legge på meg så mye før på slutten. Føler jeg er mere aktiv i dette svangerskapet enn jeg var i forrige i og med at jeg har en sønn på 2 år også, skjønner ingenting jeg=) he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 - 8 kg i 27. uke, men skjønner ikke helt hvor de har lagt seg hen, er like slank/normal som før (bortsett fra mage og pupper da, selvfølgelig).

Dvs at man kan legge på seg mye uten at man ser tilsvarende "tjukkere" ut!

Husk det jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har gått opp 12 kg i uke 28.. Føler at de kommer veldig fort nå har gått opp 4 kg de siste 5 ukene. Jeg håper at det stagnerer litt snart. Sist sto jeg helt stille den siste måneden, men regner med noen kilo til om det fortsetter i samme tempo de neste månedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 kg, i uk 29...men de siste tre kiloene har kommet de siste tre ukene,så føler det vokser fort her nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har faktisk lagt på meg en del...noe som jeg ikke liker i d hele tatt...rur jeg har gått opp 10kg nå så er jg bare 24uker på vei....får håpe at jg ikke legger på meg så mye mere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får høre at jeg ser veldig bra ut, og at folk ikke tror at jeg har gått opp noe særlig. Men de tar feil:-) Babyen har det fint og magen vokser så jeg tror jeg har lagt på meg akkuat passelig! Har gått fra 59 til 73, er i uke 26. Mange vil sikkert si at det er mye, men men..... God søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 26 og ligger fremdeles på minus 5 kg, men fra nå av kommer det vel bare til å gå en vei tenker jeg.....oppover, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble glad nå når jeg så det var flere som har lagt på seg mer enn ca 5 kg.....hører jo bare om alle de som nesten ikke går opp noe!! 7-10 kg på et helt svangerskap....hva er vel det for noe??

 

Er i uke 27 nå og har gått opp 11 kg... Håper jeg klarer å holde meg til omtrent det samme som sist - da gikk jeg opp 17 kg totalt. Den gangen raste vekten ned igjen veldig fort (men stoppet på 2 kg mer enn hva jeg veide før svangerskapet....).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde gått opp 6,6 kg i uke 28+5, så føler det er helt passe for meg. Den 3 siste kg har kommet på 4 uker, så er definitivt i en vokseperiode, hehe.

 

Men det varierer jo fra person til person. Noen som spiser det samme som meg og har samme aktivitetsnivå, kan ha gått opp 12kg f.eks.

 

Vi må ikke glemme at kroppene våre reagerer ulikt på det å være gravide :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra å se at ikke alle er like:)

så lenge ungen å jeg er friske å raske bryr jeg meg ikke så mye om vekta nå..det får jeg ta etter fødselen evt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 28, og har lagt på meg ca 9. Sist spydde jeg gjennom 9mnd, og la bare på meg 6kg... men straks den lille damen var ute, (og jeg veide mindre enn før svangerskapet) la jeg på meg masse.. gikk opp 15kg, fordi kroppen hadde gått på spareb i 9mnd. Selv om jeg fullammet i 6 mnd, og videre i 1år til.

Vil heller ligge på meg litt ekstra denne gangen, og heller gå ned etterpå...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var til legen i dag, 100 dager igjen!!! Har lagt på meg 6 kg, og dei to siste har komt på dei siste 2 vekene. Kanskje det e no eg får det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...