Gå til innhold

Hva er vekten og ditt mål?


Twig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ida_m_1987

 

Du har nå en BMI (Body Mass Index) på 24,84, noe som er så godt som normalvektig. Hvis du går ned så mye som 20 kg vil du ha en BMI på 16,82, noe som er undervektig!

 

Til sammenligning ble modeller med en BMI lavere enn 19 nektet adgang til et moteshow i Spania.

 

Mitt råd er å spise sunt og trene regelmessig (kombinasjon av styrke og kondisjon).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hellu:)

eg e 174 høy og pr dd 124 kg:(

skal ned så mye at eg får på meg gubben si levis bukse str 33 i livvidde,og da er eg fornøyd!!!!!!!!!!!bryr meg ikke om eg veier 90 eller 50 kg,bare den buksa passer over min brede bak.....:)))))))

det er mitt mål....no får eg nesten låret på buksa over kneet mitt...hihi....uff....men skal nok klare det:)))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Du høres jo allerede veldig slank ut, bikker du ikke nesten over i å være undervektig? I hvert fall hvis du går ned enda mer? Spør litt av uvitenhet her, er selv en god del lavere enn deg så litt vanskelig å sammenligne sånn direkte. Men kjenner da jenter som er mye lavere enn deg (15 cm lavere), og er slanke når de veier 60 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 162høy og veier 96kg...målet først er 76 så 66....da skal jeg være fornøyd:) Twig:Du har nå vært kjempeflink som har gått ned 40 kg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 163 og fødte for 5 uker siden.... gikk opp til 80kg når jeg var gravid, veide ca 67.. nå er jeg 70 og skal ned til 63 - som jeg var før jeg traff sambo (vi er flinke å kose oss ;) trille trille trille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei..

 

Er 172 cm høy, og veier 117 kg... Første del mål er 10 kg innen jul.. Om jeg klarer det vil tiden vise..... Målet når jeg er helt ferdig er 75-80.... Iallfall i første omgang.. meldt meg inn i Vg vektklubb.. Og har sammen med en veileder der bestemt att jeg innen 1 juni skal ha gått ned 25 iallfall.. Så det bør jeg vell klare.. Nå er det bare å legge om livsstilen, spise sunnere og trene mer.. Er ikke noe særlig fan av treningsstudioer.... Men jeg skal kjøpe med skritt teller, og gå staver... Og når sønnen er i seng så skal jeg ut å gå tur 3-4 kvelder i uka.. Går 2 ganger nå.. Kunne godt trengt noen som kan pushe meg litt.. Så hvis noen kan mase litt på meg, så setter jeg pris på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

182 høy og veier 106 kilo. Var 78 kilo en gang, men tror ikke det er realistisk å komme dit igjen. Men 85 hade vært supert...!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol

Jeg er 164 høy og veier pr i dag 77,5 kg. Har som mål å komme meg under 70, helst mellom 65-67 kg. Mitt første delmål er å komme med ned til 69,9 innen jul :-)

 

Jeg trener 2-4 ganger i uka. Sliter med å få av de kiloene som er ekstra :-(

 

Vi skal igang med prøverør nå og håper at med en god start på helsa så blir svangerskapet sunt og godt. Håper ikke jeg legger på meg så mye under evt svangerskap. Dersom vi ikke bli gravide vil jeg være ned på 67 til vi skal gifte oss i mai!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært litt med frem og tilbake på mandagsveiingen på 90+.

Men altså pr dags dato er jeg ca 102 kg.

Målet er i første omgang 85 kg som jeg ikke har vært på 10 år!!!!

Men kunne tenkt meg 75 etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte på 100 (grøss!) kilo, er nå 92,8. Var faktisk nede i 85 kilo for noen måneder siden, men slappet litt for mye av, opg da gikk det fort oppover gitt. Trener endel, så det er nok noe muskelmasse også.

 

Nå skal jeg nedover i vekt igjen, jar som første mål: 77,5 kilo - da lider jeg ikke lenger av fedme!

 

Deretter er målet mitt en endelig vekt på 65 kilo. Det er det mange år siden jeg har vært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 165 cm høy og veier 105 kg. Drømmen er å veie 65 kilo, som jeg veide da jeg traff min kjære for 14 år siden.

Men egentlig tror jeg at jeg blir fornøyd dersom jeg får en mage som ikke har så mange og store bulker på seg, samt at jeg kan dra på shopping og handle klær i en hvilken som helst butikk :-)

 

Min aller største svakhet er sjokolade.......

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*På siste sv.skapskontroll veide jeg utrolige 95kg på mine 161cm

*rett etter fødselen rant det av 15kg

*iløpet avkort tid datt det ned til 76kg..der stanset det,og siden har jeg slitt:(

*nå har jeg akkurat lagt bak meg to uker på introduksjondietten til atkins

-gikk ned 2kg

*holdt ut 5dager på sykehusdietten ,gikk da ned kun 1kg

 

Målet mitt er 55kg

 

Starter grete roede-kurs om en uke:)

Gjelder å ha tålmodighet,men det er absolutt ikke min sterkeste side desverre:/

 

vekttap tilsammen på fem mnd:22kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten: vekt før sv.skap var 66kg,var da litt overvektig fra før

La på meg 30kg i sv.skapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...