Gå til innhold

Hva er vekten og ditt mål?


Twig

Anbefalte innlegg

Jeg har nå stått på en plass ganske lenge etter et vekttap på 40 kg, som jeg la på meg under svangerskapet.

Veier 128 kg nå, og målet er å komme først ned til 100, så 75 kg :)

 

tid: 1 1/2 år.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også stått rimelig stille i noen måneder nå, funnet ut at jeg spiser for lite. =(

Men nå veier jeg 83 kg, og målet mitt er 60-65.

Jeg har ikke satt meg noe tidsmål, nettopp fordi jeg driver med en livsstilsendring, målet er å gå ned 1/2-1kg i uka.

 

(For dere som ikke kjenner meg fra før av så høres kanskje ikke 83 kilo så mye ut, men jeg er ikke mer enn 155 cm så da blir det litt allikevel.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 98 da jeg begynte for to år siden. Gikk ned ti kg og holdt det ett år før jeg ble gravid. Var 100 kg ved fødselen for åtte mnd siden.

 

Nå veier jeg 80 kg, og målet er mellom 65 og 68, men i utgangspunktet blir jeg veldig fornøyd om jeg kommer meg under 75. Jeg også har jobbet mye med å endre livsstil, noe som er litt vanskelig, siden sambo ikke er like motivert... (Han burde også ned 20-25 kg---)

 

Håper å ha nådd målet mitt innen påsken 2007, og så klare å stabilisere det frem mot sommeren neste år. Gifter meg i juli :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier 120 kg nå og skal forhåpentligvis ned til 80 - 90 :o) Driver å legger om kostholdet og trimmer en god del så jeg håper resultatene vil komme etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 88 og skal forhåpentligvis ned til 60-65 :o) Tiden jeg vil bruke er 1 år...så får se om det lar seg gjøre.. er foresten 173 høy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, min vekt er 129.8 kg. Har slanket meg i ca 6 uker, på de ukene har jeg gått ned 8.9 kg er veldig fornøyd med det. Målet mitt er å komme ned til 85 kg. Så vi får se hvor lang tid det tar. De sier jo at veien blir til mens man går. Setter meg ikke for store mål, men tar 5 kg av gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er gravid nå, har ikke gått opp så mange kilo er i uke 36. Veier nå 76 kilo, startvekt var et par og sytti.

Mål er å komme ned til under 60 kilo. Høres kanskje ikke så ille ut, men jeg er lav i utgangspunktet.

Har prøvdt GR før, men gått opp igjen senere.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Mitt mål er å komme til 80 kg. MEN når jeg kommer dit, så skal jeg fortsette nedover. Drømmen er å få "normal" vekt. Jeg har satset på en livstilendring med forandringer i kosthold og trim. Har jo ikke tenkt å slutte med det når jeg når målet mitt, da kommer det jo bare til å gå raskt opp igjen.

Det meste jeg har veid var 142 kg, men da var jeg høygravid. Startet slankingen, eller livsstilendringen, 7.juni og da veide jeg 132 kg..

Så langt har jeg gått ned 22 kg. Håper å gå ned 10 til innen jul, men da MÅ jeg se til å henge i gitt for nå er det ikke lenge igjen til jul.

Har ikke satt noen spesiell tid på dette. Men håper jo selvsagt på mest mulig på kortest mulig tid. Så får jeg heller slåss med å holde vekta nede når den tid kommer.

Gleder meg til jeg skal begynne å sykkle tur med minsten til sommeren. Kjøpte sykkel for 2 år siden, og den har jeg aldri brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet på 116,8 kg i fjor sommer, (rester fra første svangerskap + enda litt til!) og er nå 95kg. Det endelige målet er rett under 80 kilo, men nå er jeg graivd og i den forbindelse er målet å holde meg under 100 hele veien ut!

 

Jeg er 180 høy, og har begynt å trene spinning to ganger i uka! Har kjøpt skritt-teller og venter tålmodig på at basillen skal bite meg også ;-) (Skal begynne å gå til jobb snart!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekten var 104,9 kg. Jeg har veiedag på fredager og første uken har jeg gått ned 1,9 kg.

Målet i første omgang er 70 kg. Altså 33 kg til.

Jeg har ikke noen tid på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen! :)

 

Jeg veier vel rundt 108-109 kg nå, jeg hadde jo klart å gå ned til 105 før sommeren, men så la jeg på men noen ekstra i sommer. Nå er jeg i gang igjen, prøver å få trent et par ganger i uka, samt spise sunt. Beklageligvis tar det helt av på lørdager, men nå er det nok, samboer klager også på et par kg for mye, så da skal vi prøve å få skikk på det der sammen.

 

Jeg aner ikke hvor jeg skal prøve å få vektnåla til å stoppe, i første omgang tenker jeg under 100 kg. Det ville ha vært en stor seier for meg, da jeg har vært over 100 i alle fall 6 år. Er 172 høy, så det er klart at det vises på meg. Men når jeg selv meg selv i speilet, så syns jeg ikke at jeg ser fæl ut, og det er kanskje det som er litt av mitt "problem" når det gjelder det å gå ned i vekt. Jeg har egentlig bare lyst til å være i god form for å kunne klare mer! Men nå er vi jo i gang med prøving på nr 2 (min andre, hans første, biologisk), så da må man vel regne med å legge på seg litt. :) Men håper at det ikke blir så veldig mye, og at jeg i ettertid med amming kan seile litt avgårde på det og gå ned litt, det hadde vært kjekt!

 

Det her er nok et prosjekt som tar et par år ja. Medregnet at jeg har gått litt opp nå igjen, så har jeg gått ned 16 kg siden jeg fikk datra mi, og det har jo tatt 3 år! Så vi får se. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha lagt på meg 25kg under svangerskapet har jeg nå etter ett år gått ned 35kg og er 60kg. Er veldig fornøyd, men har fortsatt en del rundt midjen og hoftene som skulle ha vært vekke.... er 1.80 høy.

Har vel egentlig et mål om å holde meg konstant under 60kg og vil derfor "ha litt å gå på".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekten var 100,4. Nå veier jeg 93,8 og har som langsiktig mål å komme til 65. Har holdt på med å slanke meg siden midten av juli, så det går ikke så veldig fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 101, målet er 80, men det er langt fram i tid. Dessverre...

Ammer enda, litt skaptisk til å "sette inn støtet" enda, men mulig det er bare en dårlig unnskyldning...?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var 109kg før eg begynte på Grete Roede (3kg tyngre enn eg var høggravid). No har eg gått ned 10kg. Det endelege målet er 75kg, men eg skal vere lukkeleg viss eg kjem meg tilbake til før-gravid-vekt (84kg) før eg eventuelt blir gravid på nytt.

 

Har ein idé om at eg vil ned 10kg til før jul, men innser at det kan bli vanskeleg. Men eg skal prøve. Trillar tur med småen kvar dag når han skal sove, så det blir ca ein times tur kvar dag. Håper det gjer susen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målet mitt er å komme ned på et sted rundt 70 - 80 kilo. Er ganske høy.

Det er litt gale, men jeg tør søren ikke røpe vekta her heller. Det må være min største hemmelighet på denne jord. Men jeg har laaaangt å gå, må sikkert bruke både ett og to år på dette.

Men ned skal jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 mai sto vekta på 102,5 kg. 4 mnd etter med sykehusdietten sto vekta på 72 kg. Nå har jeg hatt et opphold på 1 mnd. Men hovedmålet er 69kg. Da er jeg fornøyd:-) Prøver å bli gravid igjen så vi får se hvor lenge jeg kan holde på med slanking. Tar det veldig rolig nå. Prøver å stabilisere kostholdet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 130 da jeg var høygravid, men heldigvis for meg var mesteparten av dette vann, så jeg gikk ned 21 kg i løpet av de 10 første dagene etter fødsel. Men da gjenstod altså 7 kg før jeg var der jeg var før jeg ble gravid. Og siden har jeg ligget der, gikk på GR, og gikk da ned 7 kg. Men har gått opp igjen 5 kg av de.

Men er i gang på ny med kosthold og trening. Men jeg mister så lett motivasjonen. Nå veier jeg 104 kg, og håper på at jeg er under 100 i det jeg blir gravid med neste;-)

Er 178 cm, og det endelige målet mitt er 75 kg. Så det er noen kg å ta av det;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er høygravid, men veide 53 kg før jeg ble gravid. Nå veier jeg 67 kg, så håper jeg klarer å bli meg selv igjen ved hjelp av turgåing! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... ikke for å være frekk altså.. men er ikke ned 20 litt mye da? Synes det høres mye ut når du ikke er høyere og ikke veier "mer" enn 62 nå... (Vet at hvor mye man veier føles gjerne alt for mye uansett hva det er så lenge man vil ned noen kg....)

 

Bare synes 42 kg høres litt lite ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...