Gå til innhold

Hei Idefix

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oj så spreke du var då :=) Dei bakkane over krøvelseidet då ;0)

Men tenke du på Åmdalen? Dalen rett nedom krøvelseidet???

Viss ikkje var du iallefall super spreke :0))

Tja var med jordmor i går og ho skreiv henvisning, men dei er ganske strenge så tvlar på at det blir ks før den 2.men uansett berre 16 dagar igjen.Skal nok overleve det :0)

Har bestilt bilettar så har egentlig veldig lyst på show då.men sjølvsagt blir det ks før så blir det det.Sett meg ikkje på bakbeina då.Fødsel får eg uansett ikkje gå gjennom pga .at han sit i seteleie og eg har har hatt to kompliserte fødslar før,egentlig tre...Så fødsel blir det ikkje..Men seriøst..er livredd for spinalbedøvelen eg må ha....

Hm...vart litt nynorsk blanding idag :0))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp du har rett.... rotar litt med dalane i ørsta.. Åmdalen var det. Bondalen det var der eg kjørte slalom som den gode sunmøringen eg er kjørte eg berre rett ned, slik at eg fekk så mange turar som mulig på eit dagskort...... Var muligens ikkje særlig god til å svinge heller, men utruleg nok gjekk det bra. Kanskje andre var flinkare og skvatt unna.

Ja eg har 16 dagar til termin i dag. Og ein sinsjuk hoste. Skulle gjerne verte kvitt den, men det hadde passa utruleg bra å føde i morgon, for då har min kjære mann ei heil veke fri.......

Skrevet

Var røde kors vakt på bondalseidet i min ungdom.Mange sprø der..Spesielt frå øyane.Hareid og Ulsteinvik.Det var dongeribukse og kjøyre rett ned..:0)

Dei var farlige..He he he

Du må ha god bedring med hosten din.Håper du frisknar til snart.Sjølv har eg hosta i tre veker.Har astma så det er nok bronkitt.Har funnet ut at å smøre litt kamfer på brystkassa løyser slime og mentolathum under beina stilnar hosten..Tuxi hjelp ikkje det spor..

Lykke til,håper du føder snart.

Mannen min får to veker lønna permisjon etter fødsel så der er vi heldige då ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...