ettbarnsmammaen Skrevet 8. oktober 2006 #26 Skrevet 8. oktober 2006 Sukk........ Er alle dere andre så heldige at dere har babyer som tar til seg melk på andre måter enn gjennom puppen eller som sover natten igjennom??? Eller kanskje dere har sluttet å amme? Sukk....sukk.....sukk.......!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. oktober 2006 #27 Skrevet 8. oktober 2006 Hannah vil rett og slett ikke ha pupp lenger hun, kun til frokost...og sove gjør hun natten gjennom. Storesøster på 18 var barnevakt igår og frøkna var en drøm - heldigvis.. Er jo ikke bare bare å la andre ta det heller. Men pappan klarer vel brasene - tror du ikke? Hva med om du tar kveldsstellet og så lar han ta over noen kvelder fremover. Sikkert lurt å la han ta det, for så fort de små kjenner teften av mamma så er det nå rart med det da;-)
Gummelillan Skrevet 8. oktober 2006 #28 Skrevet 8. oktober 2006 17. november er herved notert i alle husets kalendre ;-) Gleder meg!!!!!
ettbarnsmammaen Skrevet 8. oktober 2006 #29 Skrevet 8. oktober 2006 Vet ikke om det blir så lett for pappaen her i huset å få roet henne. Har prøvd. Etter halvannen time måtte puppen frem. Får henne ikke til å drikke verken av tutekopp eller flaske og smokken er helt uinteressant om natten. Vil ikke avslutte nattammingen helt, men kunne tenke meg å redusere den.... Men det er klart, en dag må vi jo til pers..... Gir du Hannah mme på flaske?
Anonym i dag Skrevet 9. oktober 2006 #30 Skrevet 9. oktober 2006 Her passer det de fleste datoer utenom fredag 17 november, vi kan jo ta følge snulder, frister veldig med en by-tur nå!! ;-) Da blir det ikke sååå skummelt he he...
strikkballen Skrevet 11. oktober 2006 #31 Skrevet 11. oktober 2006 Skjønner at det kan virke skummelt, men kan garantere at du kommer til å se med EN gang du treffer oss at ingen av oss er skumle eller skremmende. Skal vi vedde? OK: Du får en god rødvin (eller hvit), hvis du fremdeles synes vi er skumle når du har møtt oss (he, he, så får jeg lokket deg til å komme). Jeg får ingenting hvis du IKKE synes det. Det må jo være en bra deal...? Hvis du vil, kan vi godt treffes først, og så gå sammen. Det er mange som ikke har møtt noen av oss før, de fleste, tror jeg faktisk.
Reveenka Skrevet 15. oktober 2006 #32 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg kan 17november - skal prøve å ikke psyke ut. Snulder, vi kan jo forse litt og så ta toget fra jessheim vi, så er vi litt varme i trøya når vi kommer frem...c",) Nå må jeg bare begynne å øve med gullet sånn at hun både vil spise mat som pappaen gir, OG sove litt mer enn tre timer sammenhengende....
♥Snulder Skrevet 15. oktober 2006 #33 Skrevet 15. oktober 2006 Yesss... Reveenka... Det hadde vært topp!!!
Reveenka Skrevet 15. oktober 2006 #34 Skrevet 15. oktober 2006 Regner med at du er skikkelig kjent på alle utestedene på Jessheim... det JEG vet om utesteder på Jessheim er det jeg leser i RB under vignetten "politidøgnet".... Men vi snakker vel relativt tidlig på kvelden(ettermiddagen, kanskje? Jeg blir så tidlig trøtt, at å dingle ute på byn lenge etter midnatt er relativt utenkelig selvom man aldri skal si aldri...), så da er det vel en stund igjen til den blinde helgevolden slår til...c",)!
♥Snulder Skrevet 15. oktober 2006 #35 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg VAR kjent på Jessheim...hehe... Tror Hydranten er et greit sted å forse på? Men... ganske mange år siden jeg var mye ute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå