Karomamma Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Puss støvlettene og børst parkasen - nå blir det fest! Jeg har nettopp snakket med min medsammensvorne strikkballen. Vi gleder oss til fest! Hvis vi skal få det til før jul, må alle svare på hvilken dato som passer. Alternativet er å treffes i januar 2007. Svar helst innen 15. oktober, så skal vi ha festkomitémøte i uke 42 og finne et egnet sted. Stedet skal passe til skravlings, vindrikkings, 80-tallsmimrings og andre uhumskheter... Det må ligge sentralt i Oslo (båt, buss, tog), ha et inkluderende miljø (sic) og ikke være for stivt og/eller for dyrt. Bør ha kort vei videre til dans og sprell hvis behovet skulle melde seg. Festkomitéen er på saken Datoer: LØRDAG 11. NOVEMBER FREDAG 17. NOVEMBER LØRDAG 18. NOVEMBER FREDAG 24. NOVEMBER LØRDAG 25. NOVEMBER
phantomet Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Siden jeg har veldig lyst til å bli med på fest er jeg åpen for det meste...*ler* Men håper på en av de siste datoene, bare fordi da har microen blitt "litt" eldre.... Har ingen andre planer i november som jeg vet om, og om så var, tror jeg nok jeg hadde klart å endre dem.. Hurra for godt initiativ og driftige damer....
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Ingen av datoene passer for meg med unntak av kanskje 11. november... 25. november er det mange i Follogjengen som ikke kan, vet jeg.....
Gummelillan Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Skulle jeg velge dato synes jeg fredag 17. november høres helt fortreffelig ut ;-) (Da har jeg nettopp blitt enda litt mer moden også...;-))Slutten av november er ofte ganske travel mht julebord etc, men dersom flertallet velger den dagen skal jeg da sikkert få det til på et vis jeg også!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Når har du bursdag? Jeg blir 40 den 18. november jeg.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Kan ikke den siste helgen som er nevnt, men de andre kan jeg prøve å få til!
Gummelillan Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg blir 37 den 13. november. Vi burde jo få til et eget bursdagtreff! Vi rolige og beherskede skorpioner....;-)
Gummelillan Skrevet 3. oktober 2006 #8 Skrevet 3. oktober 2006 Skjønner jo at selv om du liker oss DiB-damer så er det kanskje ikke oss du har tenkt å feire 40-årsdagen med da... ;-)))))
♥Snulder Skrevet 3. oktober 2006 #10 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har bladd i kalender`n og funnet den skrikende tom.... som vanlig:) Synes fortsatt det høres skummelt ut å reise inn til by`n for å treffe en masse ukjente..... Pyse.
Karomamma Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 4. oktober 2006 Hmmm... dette kan visst ikke sies for ofte: NEI, alle har ikke møtt hverandre før. Noen (f.eks. jeg) har ikke møtt noen av de andre in real life... JA - alle som er her på "Modne Foreldre" kan bli med. Du trenger ikke har rekord i antall inlegg eller være pålogga tre ganger om dagen. JA - du må være grei og snill og blid og sånn. JAAAAA - det blir sikkert kjempegøy. Men for at vi skal gidde å ordne fest, må du legge inn ønke om dato under her. Sjalabais!
Gummelillan Skrevet 4. oktober 2006 #12 Skrevet 4. oktober 2006 Dytter - før jeg logger meg av. Har skrevet så masse her inne nå at det ser ut som nicket mitt har tatt over hele skjermen og skjøvet alle andre vekk...;-) Men følg Karomammas oppfordring da jenter og meld inn ønsker om dato!
Ronja65 Skrevet 4. oktober 2006 #13 Skrevet 4. oktober 2006 For meg så ser det ut som alle alternativene er ledige. Så bare bestem den dato dere, som passer de fleste. Helgen17 og 18 så er det jeg som har barna. Det kan igrund väre fint, så jeg har barnevakt, da sambo skall hente meg i byen. Da jeg regner med at det blir en sein kveld/natt:-).
Trollmora Skrevet 5. oktober 2006 #15 Skrevet 5. oktober 2006 Tja Håper uansett at det kan bli en fredag (sånn at resten av helgen kan brukes til rekreasjon etter enn sånn utladning) 17. nov er far i Riga. Kan skaffe barnevakt da, tror jeg!
♥Snulder Skrevet 5. oktober 2006 #16 Skrevet 5. oktober 2006 Tror nok det er den 17. - 18. som passer best her og.... Da har sambo lørdagsfri, og kan kanskje lokkes til å hente... evnt. holde seg i nærheten...
noortje Skrevet 5. oktober 2006 #17 Skrevet 5. oktober 2006 Den eneste dagen jeg IKKE kan er den 17. Ellers skal jeg nok klare å sno det til. Jeg har heller ikke møtt noen av dere før og er også litt "redd". Men herregud, jeg har da vært ute en vinternatt før. Hvis jeg ikke liker noen av dere stikker jeg bare av :-) Forresten noen av dere som ferdes her inne før? Jeg var mer aktiv her inne da jeg fikk min første for nesten 4 år siden. Ikke mange nick'er jeg kjenner igjen fra da.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. oktober 2006 #18 Skrevet 5. oktober 2006 Kan vel på de fleste datoene. Er ikke helt Tårnfrid heller da.... Og nå har jeg kvinnet meg opp så pass, at det er store sjanser for at jeg dukker opp også. Men er litt enig med ........ahhh husker ikke hvem som skrev det , men det var noen som snakket om vi kunne starte forholdsvis tidlig. Jeg mener ikke lunch da. Men jeg blir så trøtt når klokka går over midnatt. Dessuten låser de hoved døren på gamlehjemmet hvor jeg bor.
AnnaLee Skrevet 5. oktober 2006 #19 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg burde jo tittet på denne mld. før jeg begynte å glede meg - er ikke mange datoene som passer egentlig. Sambo skal ha sitt utdrikkingslag den 4., har selv bursdag 13. (det er nå akkurat det samme) og gifter meg den 18. nov. så det blir en hektisk måned. Den 24. ev. 25. skal jeg nok allikevel få til å passe dersom det alternativet blir valgt og ikke bryllupet har tatt helt knekken på meg :-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. oktober 2006 #20 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg vet at ikke noen av Follo jentene kan lørdagen 25.november, og dermed tror jeg ikke fredag 24.nov blir noe særlig aktuell for oss heller. Men gjerne fredag 17. nov. Tonetrollet har bursdag 18. og det hadde jo vært gøy å være de første til å synge bursdagssangen for henne da:-)) Synes også fredag er en grei kveld å gå ut på, og som sagt så er det fint å evt begynne litt tidlig:-)
hypersusmor Skrevet 5. oktober 2006 #21 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg kan alle datoer bortsett fra 17. november, da skal min bedre halvdel ut og lufte seg. Men, jeg vet jo uansett ikke om jeg tør komme...
Dream Skrevet 5. oktober 2006 #22 Skrevet 5. oktober 2006 Supert forslag. Hadde vært så gøy å få møtt dere, utenom her inne. Beste dato for meg er 11.november, men kan også helgen etter.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. oktober 2006 #23 Skrevet 5. oktober 2006 17.november går bra!!!!
Karomamma Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #24 Skrevet 7. oktober 2006 Jau jau, ser ut som det heller mot fredag 17. november når jeg teller opp her... Dumt hvis noen ikke får det til den dagen, men sånn er det vel alltid - mange det skal klaffe for med barnevakter og gubber Jeg skal snakke med strikkballen når hun er tilbake fra Roma og så tar vi et komitémøte om en ukes tid. Bill. mrk. FESTKLAR
Trollmora Skrevet 8. oktober 2006 #25 Skrevet 8. oktober 2006 Bare kom med datoen så snart som mulig dere! Hvis jeg får mannet meg opp, så må jeg finne barnevakt. Hvsi jeg finner barnevakt må jeg legge barna først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå