gullets mamma Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #26 Skrevet 2. oktober 2006 ja,men det var bilde nr 219 og 220 jeg reagerte på
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #28 Skrevet 2. oktober 2006 den dumme her er vel muligens hovedinnleggeren... eller du... men det er vel kanskje ikke alle som har lært ironi på skolen
gullets mamma Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #29 Skrevet 2. oktober 2006 du er dum da.Dette har ingenting med ironi å gjøre.Må le av deg!!!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #30 Skrevet 2. oktober 2006 mitt innlegg var ironisk.. og hovedinnleggeren lar seg lett sjokkere skjønner jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå