gullets mamma Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 var inne på libero sine sider nå for å titte på bildene som er sendt inn.Der er det ei helt sprø dame spør du meg.Hun har sendt inn bilder av ungen sin på 8 mnd.På det ene bildet spiser babyen en sandwich is og på det andre bildet spiser hun en stor sjokolade.HAAAALLLLLOOOO???Bruk hue litt da dame!!Man er virkelig dust når man holder på sånn.Stakkars lille babymage!!Og for noen vaner det barnet får stakkars!!!!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 så så, det var for bildets skyld. det er jeg som la inn disse bildene.
gullets mamma Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2006 libero.no.ligger som et av de første bildene
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 takk for at du snakker stygt til med endelig blitt mamma. disse bildene var for syns skyld!
gullets mamma Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 2. oktober 2006 syns skyld?Ungen har fått i seg rimelig mye..........
Lindis :-) Skrevet 2. oktober 2006 #9 Skrevet 2. oktober 2006 Folk har så utrolig lite å snakke om!!! Jeg har ett bilde her av en baby på 3 mnd, oppi en julestrømpe full av sjokolade!! Det betyr ikke at han spiste opp sjokoladen fordet.. Det er for syns skyld og for å lage ett morro bilde!
Gjest_1001 Skrevet 2. oktober 2006 #10 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg synest ikke man skal servere babyer sjokolade og is bare for å ta bilde av dem jeg da. Når man leser bildeteksten fremstår jo det som om ungen får det daglig nesten. Og det er nok slik det ble oppfattet av HI her. Nå sier jeg ikke at du gir det daglig, men at det kanskje kommer litt feil frem med foto og bildetekst.
Lindis :-) Skrevet 2. oktober 2006 #12 Skrevet 2. oktober 2006 endelig blitt mamma : Hvordan ser du egentlig hva ungen har fått i seg..?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #13 Skrevet 2. oktober 2006 Det er jeg som har spist av sjokoladen og isen, gav den til baby for å ta bilde! Du virker som en skikkelig sladrekjærring!!!!!!! Frekt av deg å legge ut link om meg både her og på kranglesiden. Kunne du ikke heller bust ut med din mening så jeg kunne forklart deg?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #15 Skrevet 2. oktober 2006 Bust ut med din mening inne på libero var det jeg mente
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #16 Skrevet 2. oktober 2006 Syns kanskje folk overreagerer en bitteliten smule her. I alle fall når eieren av bildet til og med forklarer bakgrunnen for det. Snakk om å ha lite å henge seg opp i altså.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #18 Skrevet 2. oktober 2006 http://www.libero.no/Pages/Forum/NoticeBoard/NoticeBoard.aspx?id=5828
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #19 Skrevet 2. oktober 2006 Bilde nr ??? fikk ikke opp noe bilde på linken
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #21 Skrevet 2. oktober 2006 tror det er noe galt med siden nå.Det skal ligge under alle bidrag.Det er to bilder.men det ser ut som at siden har hengt seg opp eller noe
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #22 Skrevet 2. oktober 2006 Vil da bare se, spent på hva alle hisser seg opp for:)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #23 Skrevet 2. oktober 2006 hm...ungen min sitter i hundekurven med hundeleken i hånda og et stort smil på et av bildene vi har.. det betyr nok at vi lar han sove i kurven om natta, gir han mat og vann i en skål på gulvet, og leier han rundt huset uten bleie slik at han skal få gjort ifra seg...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #24 Skrevet 2. oktober 2006 du må være litt dum du som skrev dette siste innlegget............stakkars deg!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #25 Skrevet 2. oktober 2006 bilde 501 under mest sette bilder.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå