Gå til innhold

Sandefjord :)


winneboo

Anbefalte innlegg

Ja, vi hadde det koselig på treff :) Var bare jeg og ana.a som kom. Jeg er med på nytt treff jeg. Kan stort sett alle dager, bortsett fra onsdager. Det er det samme for meg hvor vi er hen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oki :) Men syntes dere det var greit på Peppes eller? Så kan vi jo ta det der neste treff?

Hva med torsdag 26 oktober? Eller en annen dag neste uke... eneste er tirsdag vi ikke kan for vi skal på 1års kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

mamma i februar og jeg hadde et hyggelig treff på peppes - var helt greit å treffes der. Jeg er gjerne med på flere treff, men må stå over i neste uke da vi er midt i flyttingen fra Oslo til Sandefjord. Håper dere annonserer fremtidige treff på disse sidene så det blir mulig å henge seg på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan både torsdag og fredag uka etter så samme for meg :)

Dere andre som skal komme, kan dere en av disse dagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann :)

 

Kjipt med omgangsyke Linn :(

Vi har nettopp hatt denne fjerde barnesykdom, høy feber og utslett... kjedelig med syke barn ja!! men er friske igjen nå :)

 

Er Eva,Mari,Mona og co innom her og??

 

Vi skal prøve å komme torsdag! hvis ikke det er for tidlig hehe..

Når tid tenkte dere?

 

Klemmer fra Anki og Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ser det skal være treff for de inne på babyverden samme sted en time tidligere, så da kan vi jo slå oss sammen med de?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi ta det kl 11 siden de andre skal ha det da? Går hvertfall greit for meg. Men dersom noen ikke kan komme før 12 så går jo det bra da, vi skal jo sitte der en liten stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...