Gå til innhold

Sandefjord :)


winneboo

Anbefalte innlegg

Hei jenter :) Skal vi prøve å få satt opp et nytt treff igjen eller?

Hva med torsdag 14 oktober f.eks? Eller om noen andre har andre forslag til hvem dag som passer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har veldig lyst til å prøve å være med på treff, skulle egentlig komme på forrige treff, men da ble jeg syk. Så da har vi lyst å prøve igjen :) Jeg har en liten gutt på 7,5 mnd, og det hadde vært koselig å treffe noen andre med babyer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har lyst til å være med på treff i neste uke, men dessverre passer ikke Torsdag for meg. Jeg har mulighet tidlig i uken f.eks man 9, tirs 10 okt. Kunne det passet for dere?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe skrev litt feil jeg da.. torsdag er jo ikke 14 oktober men 12.

Både mandag og tirsdag passer for meg.. egentlig hele uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei!

 

Som jeg har nevnt for de av dere jeg har truffet på de siste treffene så flytter vi til Tønsberg i løpet av mnd. Men dere skal ikke se bort fra at jeg dukker opp på et og annet treff som blir satt opp i Sandefjord likevel. Er mye orging med flytting for tida, men passer det så dukker jeg opp på mandag! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så bra at dere kan på mandag da :) Jeg fant ut idag at jeg er opptatt både tirsdag og onsdag. Å det var ei her som bare kunne man og tirs så da passer det jo kjempebra at vi tar det på mandag :)

 

Hadde vært koselig om du ville kommet du også Mari, selv om du flytter så håper jeg at du fortsatt kommer på treffene en gang i mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Charlie21 og dere andre.

 

Så fint at dere kan på mandag :-)

Jeg er i ferd med å flytte fra Oslo til Sandefjord og har ei jente på 8 mnd. Fra 1 november vil vi være fast i Sandefjord og mer tilgjengelig for treff og evt. trilleturer.

 

I og med at jeg er ny her lurer jeg på om dere har noe fast tid og sted dere treffes? For meg kunne det passet ca kl 12, men jeg tilpasser meg dere så sant jeg har muligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pleier å møtes på Salt&Pepper men forrigang snakket vi om å ha det hjemme hos en av oss, siden babyene begynner å vokse til å de vil heller leke litt å være på gulvet. Men vis det ikke passer for noen å ha det hjemme så kan vi jo dra på Peppes da. Pleide å være der på¨treff med en annen gruppe å der er det sånn lekekrok for de små og noen bord vi voksne kan sitte på å likevel ha godt øye med barna.

 

Vi pleier å ha treffet ca kl 12 så det går helt fint :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg og snuppa kan desverre ikke komme :( Hun har fått omgangssyken så hun spyr som bare det stakkars.

 

Det er god plass til vogner på Peppes ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, stakkars jenta di, charlie21 :( Håper hun blir bedre snart.

 

Er det noen andre som blir med på treff likevel på mandag, eller blir det en annen gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har lyst til å komme på treff i morgen selv om Charlie21 ikke kan. Skal vi som har anledning møtes på utenfor Peppes kl 12?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere !

 

..nye og "gamle" :)

 

Mari : Har dere flyttet?? Mona sa dere har flyttet for en stund tilbake? Jeg tenkte jo å ha ett treff hjemme hos meg før dere ble borte fra oss :)

Skjønner dere har litt å stri med nå hvis dere er midt oppi flytting ja!!

 

Ble det treff på peppes eller?

 

Lurer også så på hvordan det går med resten av folket!!

Gladfrøken,Tigerpus,Linn og alle, er dere her?

 

Si fra hvis dere sveiver innom Salt & Pepper da!!

 

klemmer fra oss :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ja!

Ja, nå er jeg jo her, men er vel ikke så ofte innom her for tida. I det siste har jeg også vært en del bortreist. Det hadde vært trivelig å treffe noen av dere, ja. Permisjonen min er snart slutt, men jeg er foreløpig uten jobb og kan nok ha littt tid til overs for treff også!

 

Dette treffet som står omtalt ovenfor; mulig jeg mista tråden litt, er det noe som har vært eller skal bli? Jeg kan altså godt komme på treff, ellers har jo vi også muligheter for å ha et treff hjemme hos oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei alle sammen

 

Sist satt jeg opp treff uten selv å være der, største jenta hadde omgangsyken hele natta og den dagen så det gikk helt i glemmeboka, SORRY!!!!

 

 

Men Mona, Anki og resten av de "gamle" og nye hva med et nytt treff- har falt ut av d over.....

hva med Tirdsag neste uke 24.Oktober, da har jo ungene alt blitt 7mnd, vi jobber med tenner om dagen, bæsj hele tiden og supersår rumpe.....

 

Håper vi sees alle sammen:)

 

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg og snuppa vil gjerne komme. Men kunne vi hatt treffet et annet sted? Er ikke så praktisk på Salt& Pepper for oss lenger siden hun går og løper..hehe..på Peppes f.eks så har de egen lekekrok hvor barna kan leke litt. For hun snuppa mi gidder ikke å sitte i høystol utenom når hun spiser. Å der gjør det ikke noe om hun springer rundt heller, for på Salt&Pepper så løper hun bare ut døra. Eller et annet sted om noen har andre forslag. Vis det går bra for dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Det er d samme for meg hvor vi er, jeg avlyser dette treffet, så kan dere finne ett annet sted:)

 

Vi sees der og da;)

 

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har dere andre lyst til å være hen da? Å kunne vi prøvd en annen dato enn 24, for vi skal på 1-års kontroll kl 13.30 så da får vi ikke kommet.

Hadde dere det koselig på treff på Peppes eller, mamma i februar og dere andre?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...