Gå til innhold

Alle hoder legges i bløt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEG... rekker opp hånda... er veeeldig glad i ett glass vin... for mye...hihi. Blir ganske fnisete og finner på en del morsomt...Hvis jeg ikke prøver å leke seriøs da! Ellers er glansnummeret å mime banan eller palme på bardisken...

Seriøst: Hadde vært så morsomt å ta en tur på by`n med dere! Men litt skummelt og da! Jeg er egentlig ikke av de tøffeste, og Oslo er jo en stoooor skummel by!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke være tøff i det hele tatt! Vi tar godt vare på hverandre og så får de tøffeste følge oss andre til tog/buss/båt/bil eller hva det skal være når vi skal hjem - det må vi love hverandre:-) Og så møtes vi et greit sted så vi kan gå i samlet flokk:-)

Skrevet

Hmm... siste timebussen som går fra Oslo og stopper rett foran huset mitt... går kl 23.50... Det betyr at jeg evnt. må hjem omtrent når jeg begynner å komme i siget...hi.hi... Hvis jeg ikke kan lure samboer`n til å ta inn på et flott hotell og holde dyna varm til jeg finner det for godt å komme tilbake til ham....

Skrevet

Zinatra på Aker brygge? Der har jeg vært ganske mye. Vanket sammen med en guttegjeng som var rågode på å synge. Til alles store glede så sang jeg IKKE...

Skrevet

Hørtes ut som en genial plan det da:-)

Skulle gjerne gjort det selv, men tør ikke la storesøs ha ansvaret så lenge alene...

Skrevet

Har heldigvis min mor og far som gjerne passer ungene hjemme hos oss hvis vi vil en snartur ut! Har ennå ikke benyttet oss av muligheten etter at Leah kom til verden... Hun fyller 1 år neste søndag...

Skrevet

Da er det jo bare å slå ut håret og plassere mannen noen timer da - mens du er på rocker`n med oss;-))

Skrevet

For en genial idè?!!!!!

JEG ER MED!!!!!! Er sjelden nattens dronning lengre så de gode stedsforslagene har jeg ikke, men det høres det da ut som Strikkballen og Karomamma kan ta seg av uansett. Men skal jeg komme med noen ønsker, så velg et sted som en kan skravle leeenge på da. Så snart man skal begynne å vandre p leting etter dans og moro har man vel lett for å miste halve gjengen...?

Skrevet

Hmm... må ha en stor plan for sambo... kanskje lokke med "blinddate"... Dvs jeg sender bud på ham når vi damene har kommet langt nok ned i glasset til at øya krysser seg og vi trenger en sterk mannsarm til å støtte oss til buss/tog??? Eller hotell...

Skrevet

He he, kanskje jeg skal be min sambo være tilgjengelig også, kan kanskje rett og slett være kjempelurt når jeg tenker meg om;-)

Skrevet

signerer på denne ja:-)

Skrevet

Min samoer elsker å få meg litt småfull og gal:) Dessverre for hans del så skjer det ikke så ofte...kan man si... Det verste med alt er dagen derpå:((((((

Skrevet

....dagen derpå ja......sukk.... Men har lest på skravlesiden at det funker med Zyrtec! Og det finnes noe smarte ting i helsekosten også da! Og masse vann og dobbel dose med vitamin/mineraltilskudd før senga kommer og tar en er alltid lurt :-)

Skrevet

Zyrtev ja... eller et annet allergimiddel... OPPSKRYTT spør du meg... har prøvd... Jeg drikker alt for sjelden... det er hovedproblemet for bakrus når det gjelder meg... tåler nærmest ingen ting før hodepina nesten tar knekken på meg dagen etter...

Skrevet

måikkeglemmemåikkeglemmemåikkeglemmemåikkeglemmeatviskalpå

BYEN!!!

Skrevet

og jeg dytter og jeg dytter:-)

Karomamma & Strikkballen utgjør nå festkomite og vi er SÅ SPENTE!!!

Skrevet

Å, for en ypperlig ide! Jeg vil også være med...

Selvom jeg skammer meg for at jeg så sjelden besøker dere her inne, får jeg vel være med å drikke vin?

Er forresten imponert over hvor aktive dere er blitt på denne siden. Skal prøve å ta meg sammen, jeg også (innimellom jobb og husarbeid)

Skrevet

Selvfølgelig får du være med oss!!! Flere jo bedre:-)

Skrevet

Toppers med så mange festglade! Se egen tråd vedr. datoer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...