Gå til innhold

Alle hoder legges i bløt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan vi få til et treff, sentralt, hvor vi kan møtes allesammen, med vin og dans, sang og latter???? TENKE TENKE TENKE TENKE....

Alle ideer mottas! Noen som har tilgang til lokaliteter etc..

Så er det dette med amming da, blir kanskje vanskelig for noen pga det......ØVE PÅ FLASKE ØVE PÅ FLASKE ØVE PÅ FLASKE!!!

Jenter - her er vi da en gjeng kreative sjeler - NOE MÅ VI FÅ TIL!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem skal øve på flaska?????????? Vi eller babyen??

Er litt ute av trening når det gjelder flaske, men knerten begynner å få det til.

Skrevet

Tenkte mest på de babyene som ikke har skjønt poenget med at mamma snart må få gå på dibbfest da, men er nok en god ide at mammaene også legger seg i trening;-) Jeg for eksempel, som fniser meg ihjel etter 1 glass vin....

Skrevet

Da blir det litt til mamma og litt til knerten, litt til mamma og litt til knerten......

Ang. lokaliteter er jeg helt blank.

Skrevet

Siden det innebærer et glass vin eller fler, må vi vel legge det til et sted i nærheten av off.komm., slik at det blir lettvint for alle å komme seg til&fra - for vi bor jo litt spredt rundt Oslo de fleste av oss, tror jeg?

Dette hadde vært kjempeartig å få til!

Skulle tro at Oslo peker seg ut, men jeg er ikke kjent med utelivets gleder&fasiliteter - det begynner å bli mange år siden jeg var ute på dill!

Menkanskje noen av dere andre damer vet om noe?

Det MÅ jo ikke være Oslo heller, men kanskje lettest med tanke på å få med flest mulig? Lillestrøm har ellers en mengde steder konsentret på et lite område, og alt ligger i gangavstand fra toget. Og der er jeg godt kjent.... c",)

Skrevet

Vi er ganske mange som bor på andre siden av Oslo vet jeg, så tror kanskje Oslo er det greieste, men er heller ikke akkurat nattens dronning. Vi får kanske overlate det til jentene som er godt kjent! Og det er vel greie tog/bussforbindelser derfra og i alle retninger. Vi må jo finne et sted som det er greit å skvatre da:-)

Skrevet

Vi får sette vår lit til Karomamma, hun har jo jobbet i "utelivsbransjen" vet jag!

Karomamma, du har vel sunget både her og der?

(det MÅ ikke være dans altså, men det hadde jo vært artig...c",))

Skrevet

Vi får passe på å dytte denne så vi får med flest mulig, da!

Skrevet

Da blir det vel live underholdning - med Karomamma!!! Altså karaokebar - HA HA HA!!! Bare for å gjøre det skikkelig mener jeg! Strikkballen kommer med rød prince og blå øyenskygge, og brunkremen da jenter - brunkremen!!!

Skrevet

Jeg kan nesten ikke vente! c",)

Vi er kanskje best på 80tallsrepertoaret...?

Skrevet

...og vi dytter->

Skrevet

Oki doki jenter, da blir det fest!!

Tror også Oslo er best hvis flest mulig skal bli med. Hmmmm... må tenke litt på sted, jeg er jo ikke helt oppdatert selv lenger heller.

Og hvis vi både skal spise, drikke, danse ogsåvidere, tror jeg vi må vandre litt. Høye krav forresten.

Karomamma er dessverre også observert på karaokebar - noen år siden riktignok. Liker det egentlig ikke, men det er et sikkert tegn på at promillen er stigende. Huttetu!!

Jau jau, vi finner nok på noe. Det viktigste er vel å sette en dato....?

Skrevet

Ja!!! Og helst etter den 20. for da får vi "trygda".....hi hi hi....:-)

Skrevet

Hi hi, da tror jeg vi hadde fått barnevernet på nakken!

Det er da snakk om å gå ut på kveldenm, så de små må nok bli hjemme med pappaene og tåteflaskene, derfor det må øves på flaske:-)

Skrevet

Det skal du ikke si, Thyra har til og med vært på pub på Aker Brygge i sommer. Men jeg tror ikke jeg hadde tatt henne med nå. Det er helt greit at hun er hjemme med sin pappa. Hun er lit større nå og mye mer krevendes.

Håper det går fint og at hun sovner på 40 års festen den 12. Festen er for langt hjemmefra for at det er greit at hun er hjemme med storesøster. Synes jeg. Har ikke lyst at storesøster skal gå lei som barnevakt, pga mye skriking etter pupp.

Skrevet

DETTE FORSLAGET HAR JEG VEEEELDIG SANS FOR!!!!!! Kjemeide! Å treffes med vin, god mat, sang, dans og i det hele tatt - helt topp! Jeg har mange forslag, jeg, assa!

Vi må vel nesten starte med god mat, må vi ikke? Arakataka har veldig hyggelig stemning, litt middels mat og service, og greie priser. Sudøst er bra, og Mecca skal visst også være bra. I det hele tatt mange hyggelige steder på Grunerløkka. På Savoy er det kommet en ny, veldig bra og billig restaurant som heter Eik, den har jeg veldig lyst til å prøve. I det hele tatt - restauranter er det ikke vanskelig å finne.

Så kan vi jo alltids ta en dæinns etterpå... (selv om jeg må innrømme at det HENDER det blir nedtur når venninnegjengen går på Frascati eller andre steder "tilpasset vår aldersgruppe" etter en bedre middag ute... - men er vi mange nok, er det alltid gøy å danse uansett!!!) Hadde vært kjempehyggelig å invitere dere hjem på jenteparty også, men med to sovende barn må vi liksom holde støynivået nede, og det blir jo ikke det samme.

:::)))) Og jeg stiller gjerne med både blå øyenskygge, rød Prince og brunkrem!!! Sluttet riktignok å røyke i -93, men ære så nøye'a! Kan jo bare ha pakken i lommen på dongerijakken, lett stikkende opp, og se om jeg føler meg like tøff som i 1979...

Skrevet

Ha ha ha, jeg gleder meg altså så til den blå øyenskyggen og brunkrem-babe varianten;-)))

Du har jo så mange gode forslag så kanskje du kan snekre sammen et program i samarbeid med Karomamman?

Jeg bare henger med jeg;-) Og håper mange flere blir med!!!

Skrevet

Ikke glem skulderputene da damer... Tihi!

Skrevet

Minner om at dere faktisk har barnevernet på nakken...

Skrevet

Du må jo bli med du også da!!!

Skrevet

Øra mine strever egentlig nok som de gjør på treffene uten vin... Men jeg blir med hvis jeg slipper å skrive referat, for jeg kommer ikke til å få med meg en dritt av hva som blir snakket om. Men ett glass vin så flirer jeg uansett (også kan jo bare dere leve i den trua at jeg lo av absolutt alle vitsene deres...)

Skrevet

He he, du skal helt klart slippe å skrive referat! Og hvis noen tror de trenger å gjenfortelle hele kvelden, så vennligst bli hjemme istedet;-) Håper det er flere enn meg som blir veeeldig glad etter et glass eller to og at det ikke er SÅÅÅ moro å få referat etterpå heller.....viktig å ta vare på de gode minnene, la de ligge i ro noen år, for så å bli tørket støv av og gjenfortalt.......da er det liksom mer moro og ikke fullt så pinlig....;-)

Så du trollet - du kan få lov til å sitte ved siden av meg heeeele kvelden- ha ha ha ha ha ha......!!

Skrevet

dytte dytte:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...