Gå til innhold

Jeg serverte gjestene morsmelk!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag hadde vi gjester til middag, og jeg hadde glemt å kjøpe fløte til å ha i sausen. Men jeg hadde en flaske morsmelk i kjøleskapet som jeg haddde pumpet tidligere i dag, og tilsatte en god slump!

Fikk masse komplimenter for sausen. He-he

(Fortalte den hemmelige ingrediensen til mannen min etter maten og han holdt på å steile!)

Signerer anonym nå siden dere må tro jeg er helt sprø!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy f... noe så EKKELT spør du meg!

Skrevet

Snakk om luksus-saus!! Men er det ikke merkelig at man steiler over morsmelk, men ikke over kumelk...... Morsmelk blir rost opp i skyene, men det gjelder bare for babyer.....

Skrevet

he-he, kanskje like greit at gjestene er uvitende! Mannen min synes også det var ekkelt men jeg sa det samme som deg: du drikker jo melk fra kua- hvorfor ikke fra meg? Skjønner at det er litt provoserende, men når man tenker seg om så er det jo bare hvordan vi forestiller oss ting naturlig!

Skrevet

Siden det er samme art er det lettere å overføre sykdommer. Derfor er det litt ekkelt, men den ble jo kokt vil jeg tro.

Skrevet

Ja ja det man ikke vet osv. Men hadde du sagt i fra om det så hadde ikke jeg smakt på sausen.....

Skrevet

JEg synes det var ekkelt gjort! Jeg hadde ikke villet drikke noen annens morsmelk, synes det er ille nok å smake min egen. Greit nok at det sikkert er sunt,å kumelk er kumelk, men andre mennesker burde velge selv om de har lyst å spise mat som inneholder din morsmelk..Hadde åsså steilet!

Skrevet

ja,den ble jo kokt. Tenkte på det!

Skrevet

Jeg synes det var festlig! (Men jeg hadde heller ikke spist av sausen hadde jeg fått vite hva den inneholdt på forhånd...)

Skrevet

hehe - hadde jeg visst på forhånd hva som var i sausen ville jeg nok pent ha stått over... men jeg vil jo ikke smake på min egen mm en gang da, selv om tulla synes å like den godt.... :)

Nei, hadde jeg glemt fløten måtte nok mannen ut å lete etter en åpen butikk (hvilket som ikke er vanskelig å finne midt i Oslo..:)

Skrevet

Hehe, glad jeg ikke var der.. :) Æsj..

Skrevet

Synd at du ikke hadde mme på lur, for det hadde vært greit! Brukes ofte til matlaging på restauranter.

Skrevet

Og neste gang , hvis du ikke har eddik, kan du tisse i maten!

Det var en SPØK, ja =)

Hadde ikke "spist" noen annens morsmelk, nei....var littegrann drøy, den der. Synes jeg...

=) Men den var sikkert god,ja!

Så et klipp engang, der folk fikk smake vafler på et kjøpesenter, og alle roste vaflene opp i skyene. Så fikk de vite de var laget av nettopp morsmelk!

=) Var en vittig reaksjon!

Men det er sant; Vi drikker jo kumelk. Juret er kanskje 30 cm fra gulvet, der skiten og tisset til kua skvetter veggimellom. Den melka drikker vi (jo, vet den har gått igjennom mange prossesser før den kommer i kartongen, men tanken er jo der likevel...)

Et kvinnebryst er langt rensligere enn et kujur.

Men likevel...tror jeg hadde stått over den sausen din, jeg ja! ;o)

sorry...

Skrevet

UGH ! ÆÆÆÆsj...hehe men fikk meg en god latter ihvertfall...*lerlerler*

gud bedre meg..hadde ikke kommet på å prøve det en gang=)

Skrevet

VELDIG greit å være uvitende om det....... :)

Hadde spydd hadde jeg fått vite at en venninde hadde hatt sin mm i maten jeg hadde fått servert :/

Skrevet

Det må være kødd, ingen er vel så syke i hodet??

Skrevet

Hehe...genialt !! Det de ikke vet har de vel ikk vondt av

Skrevet

Du faar legge ut oppskrifta paa ammedebatten ;o)

Skrevet

hahaha morsomt men litt ekkelt=O)

Skrevet

Festlig:-) Forfatteren Gro Dahle ble intervjuet av en journalist en gang, og serverte vafler. Journalisten fikk etter at han hadde spist mange plater at de var laget på morsmelk. Husker jeg syntes det var utrolig artig da jeg leste det.

Synes ikke dette er verre enn å spise nyrer, lever, lunger osv fra andre dyr..

Skrevet

Hallooooooooooooooooo...??? Håper ikke jeg kjenner deg og har spist melkeprodukter hos deg noen gang!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...