Gå til innhold

Hvor mange timer tok fødselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele fødselen tok 4 timer 15 min fra første, lille ri til ungen var ute.

3 timer hjemme og 1 time 15 min på føden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble satt på drøpp med begge mine barn.

Så første fødsel fra de satt i drøppet til han var ute tok det 4 1/2 time.

Med nr to tok det 2 1/2 time.

Så nå er det stopp her.

Skrevet

Kjente svake rier 09:30 på formiddagen, da var de regelmessige, 7 min mellom hver. Jeg skjønte ikke at det var fødselen som var igang før vannet gikk kl 12:30, for jeg syntes ikke riene var direkte vonde. Var på Føden ca 14:30, og kl 21:32 var hun ute.

Nesten på slaget 12 timer, altså. Jeg fødte nesten uten smerter! (Første fødsel)

Skrevet

5 timer fra vi kom inn på føden til snuppa var ute.

Skrevet

Fra vi kom på fødestua til hun var ute tok det 25 timer..

Skrevet

fra det startet ca 15 timer... 2,5 time av disse på sykehuset..;)

Skrevet

Fra vi kom til føden tok det 3 t 45 min :-) Men kjente at det var noe på gang tidlig på morgenen 6.30, var på sykehuset førsta 20.30.

Skrevet

denne gangen 7 timer tilsammen, 3,5 time på sykhuset,

Forrige fødsel tok 14 timer, derav5,5 time på sykhuset.

Skrevet

Vannet gikk kl.18.00 riene starta kl 19.00 da vi kom inn på sykehuset. hun var ute kl 23.22. Totalt 5timer 22min.

Skrevet

Fødsel 1: Vannet gikk kl 02.15. Dro rett på sykehuset. Jenta mi var ute 08.12, Altså 6t.(uten smertestillende)

Fødsel 2: Rier hele dagen, fra ca.kl 17, 3-4min mellom hver. Sykehuset kl 17.30. Gutten min var ute kl 18.49. Ca.11t totalt. (uten smertstillende)

Skrevet

Vannet gikk først. Ble satt i gang 2 døgn senere fordi jeg ikke fikk rier.

Fra jeg ble satt i gang og til han ble født tok det 26 timer og jeg tilbragte hele denne tiden på fødestua.

Skrevet

5 timer hjemme, 15 timer på storken og 14 timer på føden... 34 timer tilsammen

Skrevet

3 t med rier hjemme, og 1 t på sykehuset. Rakk såvidt å få av meg buksa :)

Skrevet

Husker ikke hvor lenge jeg hadde rier hjemme, men fra jeg kom til sykehuset og til han var født så var det 15 timer.

Skrevet

12 timer med åpningsrier(5 timer hjemme,resten på sykehuset) og 20 min med pressrier...

Skrevet

Her gikk vannet fredags ettermiddag, riene startet i 11 tia lørdags kveld etter mye om og men...... 13.08 søndags formiddag kom lucas endelig til verden, etter ristimulerende drypp og et par doser stikkpiller :) Lykkeligste dagen i mitt liv, gjorde ingenting at fødselen tok så lang tid.. ;)

Skrevet

Hadde maserier fra fredags kveld til mandags kvelden. Tok seg opp og gjorde mer vondt fra mandagskveld til onsdags morgen,kom på sykehuset kl 9.30.. kl 10 kom jeg inn på fødestua med 8cm åpning. Kl. 15.30 var gutten ute. Vanskelig å regne timer før sykehuset,men var på sykehuset 6 timer før gutten min kom ut med tang (auuu) :)

Skrevet

gikk hjemme i 1 døgn med rier, så på sykehuset i 1 døgn med rier, så tok de vannet og det hele var over på 25 min! :o)

Skrevet

var innlagt og skulle igangsettes senere på dagen, da vannet gikk... fikk rier med en gang... 9 timer fra vannavgang til mathias var ute...

Skrevet

sukk.. etter 9 dager med ineffektive rier (han lå litt skjevt) så fikk jeg igangsetings time. Hvor to leger flyttet baby og hold han på plass, mens den tredje tok vannet (3 l !)

Noen skikkelige rier startet 5min etter det, men etter 2,5 timer - og 2 cm åpning ba legen om epuderal, men når den skulle settes fikk jeg pressrier - og ble sendt til keisersnitt (uten epuderal). med mye tull med å få inn sprøyte i ryggen, så ble det narkose..

Hmm sum: 9 vonde dager hjemme + 3 (vonde) timer på sykehuset

Første fødsel var like morro: 4 dager m maserier, 8 cm åpning, så keisersnitt.. (tvillinger)

Har fått godkjennt keisersnitt for evt. neste fødsel, men nå er det vel nok...

Skrevet

Lillegutt kom ut 45 minutter etter ankomst på føden, og ca 5 timer etter første ri.

Deilig å ha en rask fødsel, og hos meg var det veldig lite intenst også.

Skrevet

Nr 1, 11 timer med rier hjemme og var så på sykehuset i 4 timer før hun ble født (med hjelp av drypp)

Nr 2, 13 timer med rier hjemme og var på sykehuset i 4 1/2 time før hun ble født.

Nr 3, kom på kun 4 timer fra start til slutt, var da allerede innlagt på sykehuset.:o)

Skrevet

Nesten ti timer fra første ri, til gromgutten var ute. Et kvarter fra vi parkerte på sykehuset til jeg hadde han i armene mine. Var førstegangs.

Skrevet

Hadde rier ca 18 timer hjemme

Var på sykehuset 18 1/2 time før hun kom.

Hadde pressrier 1 1/2 time

Jeg fikk drypp, epidural og hun ble tilslutt tatt med vakum.

Fødselen varte altså ca 37 timer tilsammen, og jeg var temmelig utslitt..

Skrevet

vannet gikk kl 2 på natta, var på føden i 6, 7 tia på morran og han var ute halv fem...

i papira står det 5 timer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...