Gå til innhold

Hvor mange timer tok fødselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før og etter dere kom til klinikken...

Uregelmessige rier i 5 timer hjemme, 2 timer på klinikken (m/drypp)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vannet gikk 50 timer før han ble født, riene begynte 28 timer før han ble født. Var innlagt på sykehuset i 22 timer da riene kom til og fra i styrke og mengde hele tiden..

Skrevet

33 timer fra første ri, 17 timer etter jeg kom til sykehuset.

Skrevet

4 t og 15 min etter vi kom inn på føden...kjappt levert her ja =)

Skrevet

Vannet gikk 24 timer før. Riene begynte svakt ca 10 timer før. Han var ute etter 2 timer på klinikken...

Skrevet

Våknet m svake rier halv tre, hos jordmor halv fire, i ambulansen økte riene i styrke og 9 minutter etter ankomst på sykehuset, nærmere bestemt 05.24 var vesla ute :-) Totalt 2 timer og 54 minutter. Men så var det nr.4 også da....;-)

Skrevet

2,5 døgn med såkalte ineffektive rier (vondt som f*en fordetom) og 12 timer på drypp før han endelig kom ut.

Skrevet

2 timer hjemme

12 timer på sykehus

3-8 min mellom hver ri fra første tak.

Skrevet

3 timer holdt jeg på hjemme, kom på føden og da tok det 50 minutter så var hun ute ( av de 50 var ca 20 minutter på mottaksrommet)..

:-)

Skrevet

2 timer hjemme og 1 time og 45 min på sykehuset...så 3 timer og 45 min tilsammen...førstegangsfødende...fikk beskjed at neste gang må jeg dra på føden med engang jeg får rier...kommer til å gå kjappere sa de

Skrevet

Lindis

hehe...sånn var det hos meg og..jeg var på det undersøkelsesrommet til litt over 7..spurte om å få klyster for det presset så sinnsykt baki der..jordmoren sa hun skulle bare sjekke åpningen først....og da var det full åpning.... (fra 3-4 cm til full åpning på under 30 min) ikke rart jeg hadde vondt..hehe..så da måtte jeg løpe inn på fødestuen å trykke henne ut..hehe

Skrevet

Vannet gikk hjemme og dro rett på sykehuset pga at lillesnupp lå i seteleie. Riene begynt på vei til sykehuset, og 9 timer senere var snuppen ute :)

Skrevet

Hadde uregelmessige, men ganske vonde rier i 22 timer. Da var det 4 cm og de regner fødselen derfra som ble 13 timer.

Skrevet

Fikk første rie hjemme i senga ca. kl. 00.15. Dro på føden ca. 02.30 (6 cm. åpning), vannet ble tatt 05.30 og hun var ute kl. 06.14.

Altså 6 timer totalt og ca. 3,5 timer fra vi kom på sykehuset.

Skrevet

Timer??

Litt av vannet gikk kl. 05. Tette rier rett etter det. Gullet var ute på undersøkelsesrommet på sykehuset kl 0535.

Altså, fødselen tok totalt 35 minutt.

Skrevet

3 t og 45 min fra vannet gikk, før det gjorde det vondt i ca 2 timer....

Skrevet

Begynte med rier kl 0250, innlagt sykehuset 0630, gutten ble født halv fem på eftan.

Skrevet

Må legge til at jeg hadde 3 timer med pressrier, og fikk drypp utpå eftan (husker ikke når). Vet i allefall at jeg hadde 8 cm åpning 1330 på dagen.... he he.(så det dro seg ut på slutten)

Skrevet

ble satt i gang (de tok vannet og satt meg på drypp) kl 11.40 fredag formiddag. Junior var ute 00.46 - altså ca 13 timer etter. De siste 2 timene lå jeg å pressa til han tilsalutt ble tatt med vakum. Ikke spesiell behagelig opplevelse... De som har opplevd det vet hva jeg snakker om. Det gjelder forsåvidt dette med drypp og. Helt helvete! Men jeg fikk noen gode epidural-timer innimellom ;-)

Skrevet

2timer tok fødselen her..vannet gikk da jeg hadde 8cm åpning..de siste 6cm med åpning kom på 45min..hadde styrtfødsel=)

Skrevet

Jeg hadde maserier i et par dager, men fra jeg kom på sykehuset med 4cm åpning tok det 1t20min til han var ute.Så det gikk raskt når det først kom igang.Det var min første fødsel.

Skrevet

1. 2 timer (4t fra 1 rie)

2. 1/2 time (totalt)

3. 1 1/2 time (totalt)

men ikke bare bare å føde så raskt, har ingen pauser i det hele tatt.. Alt gåt i ett....

Skrevet

Ble satt i gang med stikkpille kl 10.20 om formiddagen, begynte å kjenne små rier i 12-tida. Hadde uregelmessige rier hele ettermiddagen, helt til vannet gikk kl 19.05, da ble det fart på sakene, og riene økte på i varighet og styrke. Hadde 3-4 cm åpning 19.30, og 22.39 var hun født :)

Skrevet

65 timer totalt med rier ca.... ca 15 av de er regelmessige... noen av de med drypp.... slitsomt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...