Gå til innhold

Når fødde du i forhold til termin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte 14 dager over termin.. Slapp akkurat å bli satt i gang da hun bestemte seg for å komme til siste frist :) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 dager over UL termin og 13 dager over menstermin... Laaaaaaaaaaaaaange dager å vente ja:p

Skrevet

Nr 1: kom 16 dager før ultralyd termin, men bare 3dager før mens termin.

Nr 2: kom 2dager før ultralyd termin og nesten 2mnd etter menstermin (ustabil eggløsning ja)....

Skrevet

Hadde termin 18 juli, men lille mann ville ikke ut før den 24.

Skrevet

hadde UL termin 22 desember, men han kom på julaften han=)

Var det som var min egen termin, men eg krysset fingrene for å ikke treffe den dagen...men det gikk ikke...

Skrevet

På mens-termin, 16.juli :-) ul-termin 18.juli. Gjennomsnittleg lang, gjennomsnittleg tung og på termin :-) litt større rundt hovudet enn normalen då...37cm...

Skrevet

På termin! Riene sette i gong kvelden før, og vesla kom akkurat då ho skulle. Kan henda mamma hadde blitt gal om ho hadde måtta venta lenger då.

Skrevet

Ble satt i gang dagen før termin pga svangerskapskløe med forhøyede levertall.

Fikk stikkpille 10.20 på formiddagen, merket rier allerede i 12-tiden, men de var uregelmessige utover hele ettermiddagen. Kl 19.05 gikk vannet, og da ble det fart på sakene, hadde 3-4 cm åpning 19.30, og 22.39 ble prinsessen født :)

Skrevet

Vannet gikk 1 uke før termin. Og jenta kom 5 dager før termin, etter en lang og slitsom ventetid til full åpning. Selve fødselen var jo vond, men ikke slitsom og lang - heldigvis!!

Skrevet

vesla kom 6 uker før UL termin.

Skrevet

Nr.1: Kom 21juli, hadde termin 01.august

Nr.2: Kom 28 juli, hadde termin 25 juli

Fødsel nr 1 ble jeg satt i gang med drypp, hun kom ut 4 timer etter dryppet var satt. Nr 2 var kjempe sta, så hun brukte jeg 22,5 timer på å få ut fra jeg kom på sykehuset med 5cm åpning. Ingen bedøvelse på nr 1, nr 2 fikk jeg epidural en halv time før hun kom ut.

Skrevet

Mathias kom 13 dager før termin. Var en lang og tøff fødsel, Han kom 26 timer etter vannet gikk og 25 timer med rier. Skulle gjerne takket den som fant opp epidural :)

Skrevet

Jeg ble satt i gang 11 dager før UL-TERMIN :) 1 dag før menstermin :)

Skrevet

1 dag før termin...... ;o)

Skrevet

Har opplevd to fødsler jeg!

med jenta mi hadde jeg termin 6 mars og hun kom 2 mars. fødselen tok så som så, ca 7 timer med riier til hun var ute!fødte på storken uten noe form for bedøvelse (au!!) hi hi!

Med nr 2, hadde jeg termin 5 februar og han kom 1 februar! fødselen gikk altfor fort, denne gangen hadde vi planlagt smertestillende osv, men da jeg nådde sykehuset så kom han etter 1 time og 46 min! ingen smertestillende da heller.... Men alt blir fort glemt når en ser prinsessen/prinsen!!!!

Skrevet

1 uke før termin.

i dag er det 1 år siden jeg hadde termin, mens lillegutt er 1 år og 7 dager:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...