Gjest Skrevet 26. september 2006 #26 Skrevet 26. september 2006 Nå fikk du meg til å begynne å dagdrømme... Det hadde vært så fantastisk å komme seg vekk. Se masse nye ting, shoppe litt, spise bare god mat og ikke minst masse heftig sex.... Det hadde gjort seg ja..hehe
Gjest Skrevet 26. september 2006 #27 Skrevet 26. september 2006 Hehe...ja, det var det da.. Vi får se.. ;-)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #28 Skrevet 26. september 2006 Hææææ.. "shoppe litt"????? Jeg har kjøpesenter og shoppefobi:-) men resten frister..... håper vi prates litt senere i kveld!! vet hvor vi kan sende hverandre mail uten å få med unødvendige vedheng i fra dib:-) stor *smaaaassssk* glad i deg:-)
Gjest Skrevet 26. september 2006 #29 Skrevet 26. september 2006 Hehe.. Jeg må innrømme at kjøpesenter er ikke min favoritt heller.. Så slapp heeeelt av.. Jeg er ikke dama som drar deg med på shoppingferie.. *ler* Men å shoppe litt er nesten et must når man er borte... Vi snakkes.. Klem til deg.. *smask*
Gjest Skrevet 26. september 2006 #30 Skrevet 26. september 2006 Skulle du nedover til Ørsta? ;-) *smask*
Gjest Skrevet 28. september 2006 #31 Skrevet 28. september 2006 Nei, nå har det nærmest normalisert seg her inne... Det er ikke bra! Vi liker ikke normale ting!! *smask* til Yppert! ;-)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #32 Skrevet 28. september 2006 Jeg er vel egentlig glad at de onde anonyme damene er forsvunnet herfra.... Så bare kom med spørsmålene:-) En slik selvutnevnt sexguru som meg lover å svare alle som stiller seriøse spørsmål:-) *smask* tilbake wildchild.... ps.. takk for i natt:-)..glad i deg!!!!!
Gjest Skrevet 28. september 2006 #33 Skrevet 28. september 2006 mmmm...ja, takker selv for i natt..... Meget interessant var det og mer interessant skal det vel bli... ;-) Glad i deg også! *smasker*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå