Gå til innhold

Pssst vennen....*smask*


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå fikk du meg til å begynne å dagdrømme... Det hadde vært så fantastisk å komme seg vekk. Se masse nye ting, shoppe litt, spise bare god mat og ikke minst masse heftig sex.... Det hadde gjort seg ja..hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hææææ.. "shoppe litt"????? Jeg har kjøpesenter og shoppefobi:-) men resten frister..... håper vi prates litt senere i kveld!! vet hvor vi kan sende hverandre mail uten å få med unødvendige vedheng i fra dib:-) stor *smaaaassssk* glad i deg:-)

Skrevet

Hehe.. Jeg må innrømme at kjøpesenter er ikke min favoritt heller.. Så slapp heeeelt av.. Jeg er ikke dama som drar deg med på shoppingferie.. *ler* Men å shoppe litt er nesten et must når man er borte... Vi snakkes.. Klem til deg.. *smask*

Skrevet

Nei, nå har det nærmest normalisert seg her inne... Det er ikke bra! Vi liker ikke normale ting!!

 

*smask* til Yppert! ;-)

Skrevet

Jeg er vel egentlig glad at de onde anonyme damene er forsvunnet herfra.... Så bare kom med spørsmålene:-) En slik selvutnevnt sexguru som meg lover å svare alle som stiller seriøse spørsmål:-)

 

*smask* tilbake wildchild.... ps.. takk for i natt:-)..glad i deg!!!!!

Skrevet

mmmm...ja, takker selv for i natt..... Meget interessant var det og mer interessant skal det vel bli... ;-)

Glad i deg også! *smasker*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...