Gå til innhold

Pssst vennen....*smask*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gi et vink så skal du få en hotmailadr med meg.. Jeg er sporty og stiller opp på treff så må jeg vite litt mer... ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Psssst....er du sporty nok for det? Jeg hadde gjerne sett et bilde av deg.. ;-) Men om du ikke tør så er det greit det vennen.. *smask*

Skrevet

Nei, slikt gidder jeg ikke se på... Jeg kan alt innen det emnet!

Skrevet

heia wildchild:-) vil selvfølgelig ha adressen, slik at du er sikker på hvem jeg er.. ikke legg den ut før vi begge er på nett, så er vi sikker på at du får rett person i mailboksen din:-) varm klem.. glad i deg:-)

Skrevet

Jepp, selvfølgelig.. Hadde vært litt kjedelig å få en fake der....;-)

Glad i deg også vennen...*smask*

Skrevet

Fint eksempel på et vennskap basert på ærlighet og felles interesser!

Skrevet

Noen er sjalu på deg wildchild:-) glad i deg *smask*

Skrevet

Jepp, jeg tror det er mange som er det... ;-) Glad i deg også *smaskens*

Skrevet

Hei Yppert! Ønsker deg en virkelig flott dag! Glad i deg.....sender noen heftige kyss....*smask*

Skrevet

Heia wildchild.... håper du også får en fin dag.. *smask* tilbake... glad i deg:-)

Skrevet

Det er så ufattelig stille å kjedelig her for tiden.. Det finnes ikke fart i sakene i det hele tatt.... zZz

Skrevet

Det er fordi de fleste unngår deg det. Vi er lei av dere begge. Har du ikke fattet det?

Skrevet

Heia wildchild:-) så du har fått deg en ny anonym venn her inne.. hehe. litt mye jobb her, så derfor er det så stille fra meg:-) håper du har det bra..... glad i deg!! stort *smask*

Skrevet

Denne personen er syk i hodet... Synes det er merkelig at mobben ikke reagerer et sekund på henne...eller han... Rare dyr er de..

Skrevet

Er på jobb, men er innom her engang i blant for å passe på slik at ingen ødelegger det gode navnet som vi begge holder på å bygge opp her inne:-) Ellers så sitter jeg bare å dagdrømmer om å komme meg bort på ferie langt langt unna dette hverdagsmaset:-) lyst til å bli med?

Skrevet

Hehehe... skal se hvordan kjemien er etter Osloturen, så kanskje jeg spanderer en tur på deg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...