Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 24 år (snart 25) og bor i Kristiansand. Vi fikk vår første gutt 6.januar i år. Jeg,gutten vår og mannen min bor i en leid leilighet nå, men har kjøpt oss hus i Songdalen kommune og flytter ditt i midten av neste mnd. Permisjoenen min er slutt i midten av november, så da er det tilbake i jobb. Mannen min har fast jobb i sentrum av Kristiansand.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 24 år og er samboer med verdens snilleste mann på 30. Sammen har vi en nydelig liten gutt som ble født 14.07.06. Samboeren min har to gutter fra før på 6 og 8 som er hos oss annenhver helg. One big happy family :) Vi bor like utenfor Mandal.

Jeg rakk akkurat å bli ferdig utdannet som førskolelærer, så har ikke noen jobb, derfor tenkte jeg at jeg skulle være hjemme iallefall 1 år med lillegutt for deretter å søke jobb. Så får vi se.

Samboeren min driver med alt fra lys/lyd til å lage akvarier. En skikkelig jobbemann som han på 6 sier:)

Gøy å lese om dere andre :)

Skrevet

Hei!

Jeg er 22 år (1984), og bor i Trondheim med samboern min og vår lille prins:) Prinsen vår er blitt 8 mnd. Og er vårt første barn. Vi fikk han den 17. januar, og da var han 49 cm lang, og 3530 gram.

Jeg et egentlig student (barnevernspedagog) og har igjen 1 år før jeg er ferdig utdannet. Men nå har jeg permisjon fram til august 2007. Skulle egentlig begynt i januar 2007, men fikk ikke gjort ferdig semesteret før jul, fordi jeg fikk premature rier da jeg var 26 uker på vei, og måtte da sykemeldes. Men det er godt å tenke på at jeg enda har nesten ett år til hjemme sammen med gutten min. Tiden går jo så utrolig fort..

Samboern min jobber:)

Skrevet

jeg er 25 år, har samboer og to barn. En gutt på snart 5 år og en liten tass på snart tre mnd:)

Koser meg hjemme, har permisjon til mai, da skal jeg jobbe litt som styrer i en privat barrnehage( er utdanna førskolelærer) før jeg igjen skal jobbe som pedagogisk leder fra september. ( er det som igrunn er min stilling)

Sambo blir snart tredve og vi har hus sammen på landet:)

Skrevet

Jeg er 25 år (1980) bor i Stjørdal med sambo å sønnen vår på 6 mnd.

Jeg vurderer å starte opp familiebarnehage i des. håper det blir noe av det,vil veldig gjerne være hjemme med sønnen min:)

Skrevet

Jeg er 23år, har en nydelig sønn på snart 7 mnd sammen med min elskede samboer. Vi bor på en gård på grensen mellom Randaberg og Stavanger. Sambo er slakter og jeg er vegetarianer =) Perfect match!

Jeg har planer om å bli dagmamma når permisjonen er over, så jeg kan nyte lillegutt enda en liten stund samtidig som han får noen å leke med. Bare rop etter meg hvis dere trenger dagmamma fra januar 2007! http://www.dinbaby.com/forum/thread/6313164

Skrevet

Jeg er en jente på 26 som bor i Telemark. Har en sønn på fem mnd født 19 april. Er alenemor og trives godt med det(bedre enn alternativet i hvertfal hehe)

Er utdannet lærer og gleder meg til å komme tilbake i jobb etter et par år hjemme med min sønn...

Skrevet

Hei!

Jeg er 26 år, og mannen min er 29 år. Vi fikk en nydelig liten datter for 3 uker siden, 1. sept. Vi kommer fra og bor i Bergen, i vårt nye hus :)

Jeg har permisjon til aug. neste år, og ser veldig frem til å kose meg hjemme dette året! Så får vi se hva tiden bringer når det gjelder jobb...har lyst på ny jobb når den tid kommer! :)

Koselig å se "kjentfolk" fra bim! :)

Klem fra

Skrevet

Jeg er 33 år, jobber innen helse, skjønnhet og velvære. Har en nydelig sønn på litt over 8 mnd. Er samboer med en guttunge (ingen mann dessverre, he he) som er like gammel som meg.

Har valgt 100% permisjon som varer fram til 10.10.06. Siden jeg sliter med allergi/atopiskeksem så vurderer jeg å omskolere meg, men vet ikke helt hva jeg skal finne på. I den jobben jeg har nå så er jeg veldig avhengig av hendene mine, og det er ikke noe særlig når disse er full av eksem:(

Elsker å være mor på heltid, selv om det til tider er både krevende og slitsomt, for ingenting kan måle seg med den gleden det også gir.

Kunne ikke tenkt meg å være foruten gullet mitt for alt i verden:)

Skrevet

Jeg er 25 år, og fikk lille Albert 24/7-06 sammen med mannen min som er 26 år. Vi bor i Torsnes, fredrikstad.

Jeg har permisjon til slutten av mai, og skal da tilbake i jobb i butikk, om jeg da ikke får en jobb i barnehage. Er nemlig utdannet førskolelærer, men det er jo så vanskelig å få seg jobb som det her..:)

Skrevet

Heisann!!

Jeg er 24 (1982) og bor i Bodø. Gift med pappaen til begge barna mine (han er 26). Har ei jente som blir 2 år i desember og en gutt som ble født 6.mai i år.

Jeg er i permisjon, men vurderer å begynne å jobbe om et par mnd og la pappa være hjemme litt han og:-)

Skrevet

Hei!

Både jeg og samboer er 22 år. Vi har ei lita tulle på 5 mnd, hun var 4200 g og 53 cm da hun ble født.

Vi bor i Danmark, og studerer begge to. Jeg har permisjon til mars 07, håper det neste halvåret går litt saktere, for dette halvåret har flydd, vil gjerne nyte tiden med lille gullet enda mer.. :)

Skrevet

hei;)

jeg er i jente på 21 år. 22 i april.. leier leilighet sammen med sambo på 24 år. vi har bil og båt og mangler bare et hus.. selv er jeg omsorgsarbeider og han er servicemedarbeider.

sammen har vi en sønn som er født 26.11.05

vi bor på greåker

Skrevet

Hei

26 år, samboer (30), 2 gutter på 8,5 år og 1 mnd. i dag:) (24.08). Bor i Fet (like ved Lillestrøm). Har permisjon fra A-etat (hehe) så har heller ikke noe å gå tilbake til., søke jobber når det nærmerr seg perm-slutt.

Ellers har vi hus og bil(er) men mangler båt ;)

3 pusekatter har vi og.

Skrevet

Heia!!

Jeg er 21 år (84mod) og trønderpie.

Bor i Bjugn med samboer og vår lille sønn, Vetle Olai på straks 6 mnder! Jeg er også "stemor" til 2 jenter på 8 og 10 som er hos oss annenhver helg.

Jeg jobber til vanlig som frisør, og skal være hjemme til mars :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...